Ga naar inhoud

Gordon Murray T50


ir_fuel

Aanbevolen berichten

1 uur terug, PJH zei:

Zijn dat dingen waar je wakker van ligt als je aan de voet van de Col d'Izoard staat op een zonnige dag in Maart?

Dan kan je er evengoed geen teller in steken ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Harry Metcalfe de hele tijd op zijn kousen 😁

Murray zegt dat ook dat er automatisch tussengas zal zijn.
Vraag me af of dat uitschakelbaar zal zijn zoals bij Porsche, of dat dat met een motor met deze specs gewoon nonsensicaal zou zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, CHARLE5 said:

of dat dat met een motor met deze specs gewoon nonsensicaal zou zijn.

Waarom zou dat nonsensical zijn?

Een motor die  zo revt wil je net zelf kunnen revmatchen.

Trouwens, waar zitten al die individuen die beweren dat bij zulke vermogens een manuele boite gewoon niet meer mogelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ir_fuel zei:

Waarom zou dat nonsensical zijn?

Een motor die  zo revt wil je net zelf kunnen revmatchen.

Trouwens, waar zitten al die individuen die beweren dat bij zulke vermogens een manuele boite gewoon niet meer mogelijk is.

Murray zegt het zelf (rond 50:05).

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, CHARLE5 said:

Murray zegt het zelf (rond 50:05).

Ik ga geen 5 video's over hetzelfde bekijken :D

Ik vind het wel een beetje zever eigenlijk. Je wil dan de manuele "experience" meegeven maar je gaat de piloot helpen. Als je dan toch begint met de ervaring te fnuiken steek dan een dual clutch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Polygoon zei:

Gaat een analoge teller de snelheid in rev's kunnen volgen? 0.3 sec naar 12k rpm ...

Marketing of niet, maar Lexus gaf dat als reden op waarom de LFA een digitale toerenteller heeft.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Polygoon zei:

Gaat een analoge teller de snelheid in rev's kunnen volgen? 0.3 sec naar 12k rpm ...

Marketing of niet, maar Lexus gaf dat als reden op waarom de LFA een digitale toerenteller heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, ir_fuel said:

Ik ga geen 5 video's over hetzelfde bekijken :D

Die van den Harry is anders wel de moeite :D

Serieus technisch hoogstandje die T50. En echt wel doordacht bepaalde belissingen genomen. Eigenlijk is het een driver's nerd auto :lol: Man, hier zou ik graag 'ns mee willen rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prijs ligt een eind verwijderd van die van de hypercars, jammer genoeg aan de verkeerde kant :)

Qua ultieme auto toch wel indrukwekkend. Ik vraag me af hoe onderhoudsvriendelijk. (hoeveel ge ervan moet hebben om ze dagelijks te kunnen gebruiken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, ir_fuel zei:

Ik ga geen 5 video's over hetzelfde bekijken :D

Ik vind het wel een beetje zever eigenlijk. Je wil dan de manuele "experience" meegeven maar je gaat de piloot helpen. Als je dan toch begint met de ervaring te fnuiken steek dan een dual clutch.

Het is inderdaad misschien wat contradictorisch.

In de podcast met Harris (Jup, ik luister dus wel naar een podcast over een onderwerp waar ik al bijna een uur video over gezien heb 😅) zegt hij ook dat er PS4S'en onder liggen en geen CUP 2's. Zal zo ongeveer de enige auto van deze klasse zijn met die banden denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een duidelijke hint dat hij wil dat mensen er effectief gaan mee rijden en dat het ontworpen is om op straat een driverscar te zijn.

I want one :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

V12 met manueel en ik was al verkocht...moest al niet meer weten, zelfs die lelijke achterkant neem ik er dan wel bij. Als hij daarna dan ook nog begon over het feit dat er geen touchscreen noch interne GPS maar gewoon smartphone mirroring inzit...dit is een auto zoals ik hem zou maken want touchscreen in een sportieve of hard afgeveerde wagen werkt niet...zeker in belgie met al die putten!

Maar zoals hij zegt zal dit een van de laatste der mohikanen zijn...het zal enkel maar emotie en belevingslozer worden na dit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, PJH zei:

Een duidelijke hint dat hij wil dat mensen er effectief gaan mee rijden en dat het ontworpen is om op straat een driverscar te zijn.

Voor 3 miljoen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Polygoon zei:

Voor 3 miljoen ...

Ik denk niet dat dat uitmaakt. Mensen die dat kopen hebben allicht een superjacht en een heli enz waar ze ook gebruik van maken.

Appreciëren zal hij vermoedelijk sowieso, en als je al zo loaded bent dat je dat kunt kopen en gebruiken, waarom zou je dan gaan voor die paar 100k dat hij meer waard is omdat er 50k km minder op staat? Gewoon genadeloos afraggen en plezier van hebben :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, PJH zei:

Ik denk niet dat dat uitmaakt. Mensen die dat kopen hebben allicht een superjacht en een heli enz waar ze ook gebruik van maken.

Appreciëren zal hij vermoedelijk sowieso, en als je al zo loaded bent dat je dat kunt kopen en gebruiken, waarom zou je dan gaan voor die paar 100k dat hij meer waard is omdat er 50k km minder op staat? Gewoon genadeloos afraggen en plezier van hebben :)

Mensen die nu hypercars kopen hebben ook een superjacht en een heli. Ik zie echter geen 918 spyder, veyron's en whatsnot verschijnen met 180k km.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Polygoon zei:

Mensen die nu hypercars kopen hebben ook een superjacht en een heli. Ik zie echter geen 918 spyder, veyron's en whatsnot verschijnen met 180k km.

feit, is heel zonde wel dat mensen het, net zoals de 911R, als collecters item gebruiken ipv plezier hebben. Zit dus maar 1 ding op. 2 stuks kopen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid