Ga naar inhoud

BMW F10 M5


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Kan het zijn dat ik er vandaag al eentje gezien heb in België:??

In Schilde, hier niet ver vandaan. Spacegrau denk ik, of het leek er toch hard op. Zijrooster heb ik niet kunnen zien... Hij had in ieder geval 4 uitlaten die er verdacht veel "///M" uit zagen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat rode interieur van die witte op de IAA was geschift knap. Ik ben totaal geen fan van rode interieurs, verre van, maar dit was er lós op.

couldn't agree more!

Link naar reactie
Delen op andere sites

IRL just even fel.

Je kan ook kiezen dat het rode gedeelte van het dashboard + deel van de middenconsole zwart is en de zwarte pianolak-lijsten in het zilver en dat geeft al direct een ander beeld;)

Ben wel voor z'n rood interieurke:$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat rood was een erg mooie kleur rood. Vaak heb je in auto's een rood interieur zitten dat wat vaal is en afgebleekt lijkt, met een doffe schijn op. Dit daarentegen was een erg 'volle' kleur. Su-per knap, vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

[TABLE=class: tborder, width: 100%, align: center]

[TR]

[TD=class: alt1, bgcolor: #F7F7F7]2012 M5 Uses BMW Active Sound Design To Enhance Cabin Sounds

[TABLE=class: tborder, width: 100%, align: center]

[TR]

[TD=class: alt1, bgcolor: #F7F7F7]M5 drivers will be given an even more direct reminder of their car’s performance capability by technology that brings the distinctive sound of the high-performance V8 – in all its glory – into the cabin of the new BMW M5. The Active Sound Design technology specially developed for the new BMW M5 takes its cues from the driving situation at any one time to deliver an accurate reproduction of the engine’s sound through the car’s audio system. The system’s digital signal processing exchanges data directly with the engine management, allowing it to reflect the engine’s revs and torque, and the car’s speed over the road. The result over a smoothly driven journey is a discreet soundtrack in keeping with the harmonious and assured characteristics of the V8 powerplant. A stamp on the accelerator, meanwhile, prompts an immediate audible response to match the instantaneous – and typically M – burst of power from beneath the bonnet.

In generating its signals, Active Sound Design takes its cues from the firing sequence of the eight-cylinder engine and the frequency range of the exhaust system. This gives the driver an extremely accurate impression of current engine load and an even more intense sensation of the V8’s high-performance characteristics. At the same time the Active Sound Design control unit ensures an even spread of sound across all five seats of the new BMW M5, while observing the legal guidelines governing noise emissions inside and outside the car. The characteristics of the sound produced by the technology also adjust to the engine settings selected by the driver. For example, switching to “Sport” or “Sport+” mode sharpens not only the engine’s responsiveness but also the acoustic experience inside the car.

www.bimmerpost.com[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er komt dan wss toch geen x drive versie van de M5, wel komt er een handbak ( sowiso in de VS ) en keramische remmen.

http://www.autoblog.nl/archive/2011/09/22/bmw-m5-geen-xdrive-wel-handbak-en-keramische-remmen

Ik heb het altijd raar gevonden dan de M5 manueel enkel in de VS verkrijgbaar was en niet in Europa.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er komt dan wss toch geen x drive versie van de M5, wel komt er een handbak ( sowiso in de VS ) en keramische remmen.

http://www.autoblog.nl/archive/2011/09/22/bmw-m5-geen-xdrive-wel-handbak-en-keramische-remmen

Ik heb het altijd raar gevonden dan de M5 manueel enkel in de VS verkrijgbaar was en niet in Europa.

Daar is er veel meer vraag naar een manuele m5 t.o.v. Europa. Geef mij toch ook maar een goede automaat in een grote wagen zoals een M5. Doch zouden ze beter hier in Europa ook de keuze aan de klant laten om te kiezen tussen manueel en automaat. Ik kan me zeker voorstellen dat er noch altijd diehards zijn die manueel prefereren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee

op een ELECTRISCHE tesla roadster.

ja die ook, maar er waren nog al merken die dat deden.

zo ook bv. de golf GTD waar je het GTI geluid kon laten klinken, en smart ook dacht ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid