Ga naar inhoud

BMW F10 M5


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Ik zou ook wel de looks van de M5 willen op een 520d, maar dan zonder de zijrosstertjes... Best vét!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat

een

auto.

:inlove:

De grijze met zwart interieur zoals daar aub. De remklauwen mogen wel in koetswerkkleur.

Voor mij ook, zwart of grijs langs buiten en dan een superstrak en koel interieur (zwart/alu)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat

een

auto.

:inlove:

De grijze met zwart interieur zoals daar aub. De remklauwen mogen wel in koetswerkkleur.

Voor mij een Saffierzwarte met full lederen Individual beige/zwart lederen interieur en pianozwarte sierlijsten. :grin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
En de eerste neppe F10 M5 is een feit 9-JOS-OO2.

Voorheen maar 2 pijpjes en veel te kleine remmen, ook de de diffusor klopt niet helemaal met de echte had ik de indruk.

Hehe da is een collega hier bij mij op werk. Hij woont in Tongeren. Uitlaat van bij Skytune. Hamann voorlip + diffuser en schnitzer dak spoilertje. Heb hem afgeraden om die 4 uitlaten te zetten maar helaas hij is er toch voor gegaan.

Btw die velgen zijn niet zwart maar 19'' M6 replica's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe da is een collega hier bij mij op werk. Hij woont in Tongeren. Uitlaat van bij Skytune. Hamann voorlip + diffuser en schnitzer dak spoilertje. Heb hem afgeraden om die 4 uitlaten te zetten maar helaas hij is er toch voor gegaan.

Btw die velgen zijn niet zwart maar 19'' M6 replica's.

520d wss?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zullen we dan eens plezier aan gaan beleven als die hier in Tongeren langs mijne pa zijne 335i komt te staan aan de rooie lichten :lol:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

525D... nog met 6 cylinder motor :-) Wel nog niet gechipt... ook helaas hehe

Toch al beter dan een 520D:D

En Ambi, als hij dat spel chipt icm de Skytune die er al onder steekt, zal hij op 320pk zitten. Dus zo snel zal je niet wegrijden:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

En de eerste neppe F10 M5 is een feit 9-JOS-OO2.

Voorheen maar 2 pijpjes en veel te kleine remmen, ook de de diffusor klopt niet helemaal met de echte had ik de indruk.

@ambi

ik weet niet wat jou probleem is maar het is niet mijn bedoeling om er een M5 van te maken

ik heb de wagen gewoon naar mijn goesting getuned en heeft niks met M5 te maken

Voor alle duidelijkheid het is een BMW 525 D die binnenkort gechiped wordt naar 300 PK

en wat betreft de schijremmen, kan mij eigenlijk niks schelen , als ze maar goed remmen

hierbij enkele foto's , dan kan je heel duidelijk zien dat hetgeen M5 is en ook

nooit een M5 zal zijn

But I enjoy driving it every day ..... :-)

1319057002_resized.jpg

1319057029_resized.jpg?width=960&height=640

1319057034_resized.jpg?width=960&height=640

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zullen we dan eens plezier aan gaan beleven als die hier in Tongeren langs mijne pa zijne 335i komt te staan aan de rooie lichten :lol:.

en met wat kom jij langs mij staan aan het rood licht ...... zal nie thard op mijn pedaal moeten duwen denk ik .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij moet ermee rondrijden, dus ik heb er totaal geen probleem mee.

Persoonlijk zou ik het nooit doen, want het is totaal mijn smaak niet, vooral die uitlaat en de velgen.

Je kan moeilijk ontkennen dat het heel veel weg heeft van een M5 en dan lijkt het mij normaal dat je commentaar kan verwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij moet ermee rondrijden, dus ik heb er totaal geen probleem mee.

Persoonlijk zou ik het nooit doen, want het is totaal mijn smaak niet, vooral die uitlaat en de velgen.

Je kan moeilijk ontkennen dat het heel veel weg heeft van een M5 en dan lijkt het mij normaal dat je commentaar kan verwachten.

ik heb geen probleem met de commentaar

maar dan wel niet van een snotneus van 17 die denk het beter te weten ..

zorg maar eerst dat je een fatsoenlijke BMW hebt en kom dan met commentaar af en zit niet te stoefen met uwe pa zijn bmw want daar heb jij niks aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

en met wat kom jij langs mij staan aan het rood licht ...... zal nie thard op mijn pedaal moeten duwen denk ik .....

Pas maar op. Mijne papa is polis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid