Ga naar inhoud

BMW F10 M5


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Heb ik ook op mijn 5 en nog niet gebruikt. :oops:

Allé man, dat is superhandig ! Ook bij het parkeren dat je zo'n bovenaanzicht hebt. Handigheid²²²²²

Als je deze optie hebt, kan je f10 dan ook automatisch parkeren? of heb je daar nog iets extra voor nodig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De andere camera's gebruik ik wel bij het parkeren, dus de achteruitrijcamera en de surround view, maar niet deze side view camera's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De andere camera's gebruik ik wel bij het parkeren, dus de achteruitrijcamera en de surround view, maar niet deze side view camera's.

Side view is onderdeel van de surround view, neen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Side view is onderdeel van de surround view, neen?

Nope...

Surround view is met camera vanachter en onder de spiegels.

Die side view is nog eens apart...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net mijn eerste irl gezien bij Dejonckheere in Roeselare... De kar van de Patron...

Zijn vorige, M3 GTS in oranje staat in de toonzaal te koop, maar madam verklaarde me zot als ik erin zat :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag voor de 1ste keer eentje in het wild gespot en eentje horen revven bij de dealer.

De gewone start was eigenlijk helemaal niet zo luid, maar eens als die begon te revven, je hoort die motor echt blazen en dan knallen uit de uitlaat man,man :inlove:

Nooit gedacht dat ze zo een sound eruit zouden krijgen na het stofzuigergeluid van de X6M.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die blauwe remklauwen zijn echt verschrikkelijk op zo'n elegante en volwassen auto, ik blijf het zeggen. Voor de rest echt wel een knappe winterset!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dik!

Maar voor mij zo graag:inlove::

Thumb resize.

Een gewoon zwarte remklauw blijft voor mij nog steeds het mooiste en al zeker op een Frozen Gray ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid