Ga naar inhoud

Porsche 911 ( 991 )

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wacht op de C4S!!!

Geplaatst:
Ik wacht op de C4S!!!

Je gaat een C4S kopen?:D

Geplaatst:
Je gaat een C4S kopen?:D

Nee, eentje configureren voor €300k.

Geplaatst: (aangepast)

997 vs 991

6452504453_6332ded559_b.jpg

6448605473_7e5205471e_b.jpg

6448601361_b4b75051c4_b.jpg

aangepast door GinoV
Geplaatst:
997 vs 991

Thumb resize.

Zo valt dat nog mee.

Binnenin is het verschil gigantisch.

btw je hebt 2 keer dezelfde foto gepost ;)

Geplaatst:
is er al iemand bij carrera motors gaan kijken en weet in welke kleuren hij daar staat?
2 grijze, 1 rode en in basaltschwarz hebben ze in hun stocklijst, dus wellicht staan die 3 kleuren ginds te zien.

Een zwarte en een grijze.

Geplaatst:
997 vs 991

Thumb resize.

De 997 zal een klassieker worden. Deze is nog steeds zeer knap en zal nooit echt verouderd uitzien naast de 991. Ik zou gerust nu nog een jonge tweedehands 997 durven kopen om deze over een paar jaren in te ruilen voor een 991. Zo'n 997 GTS...:inlove:

Geplaatst:
De 997 zal een klassieker worden. Deze is nog steeds zeer knap en zal nooit echt verouderd uitzien naast de 991. Ik zou gerust nu nog een jonge tweedehands 997 durven kopen om deze over een paar jaren in te ruilen voor een 991. Zo'n 997 GTS...:inlove:

De koopjes zijn momenteel te doen bij de 997 prefl.

Geplaatst:

Een vriend van m'n vader probeert z'n 4S van 2007 van de hand te doen voor 75k. :lol:

Geplaatst:
Een vriend van m'n vader probeert z'n 4S van 2007 van de hand te doen voor 75k. :lol:

Er is niks mis met proberen ....

Geplaatst:

Zot hoeveel er al te koop staan voor minder dan 50k:shock:

Hij zou beter zijn vraagprijs omkeren:D

Geplaatst:

Doe gewoon die Lotus weg en koop je een deftige 997.

Geplaatst:

De oudsten zijn dan ondertussen ook al 7 jaar

Geplaatst:
Doe gewoon die Lotus weg en koop je een deftige 997.

Lotus = 30k

Deftige Porsche = 60k

Klein verschil he ;)

Geplaatst:

Zalig filmke. Wat een heerlijke job...

Geplaatst: (aangepast)

Gisterenavond, na een nieuwe batterij te steken, een kort ritje gedaan met de vriendin via CM. De 991 ziet er echt goed uit, het geheel is echt geslaagd, eigenlijk niets op aan te merken.

Maar toch, zeker nadat mijn vriendin zei: "die daar, die ziet er echt ook mooi uit en al wat 'klassiek'" over de 997.2 GTS: moest ik binnen 10 jaar kunnen kiezen tussen een vroege C2S coupe of een GTS, ik kies toch voor die laatste. (los van targa's etc.) Op dit moment heb ik zo de indruk dat die de laatste 'old-fashioned' 911 is, een waar je de oudere modellen moet kennen om het design te snappen. De nieuwe zou even goed, uit design-perspectief, een nieuwe auto kunnen zijn die er magnifiek uit ziet. Het komt misschien raar over, maar zo zie ik het.

aangepast door BWS
Geplaatst:

Net zien staan in de showroom in Antwerpen en ben even binnen geweest. Ziet er heel dik uit, vooral het interieur en de achterkant dan. De voorkant ziet er een heel pak groter uit vergeleken met de vorige.

Geplaatst:

Schitterende kar die 991 en inderdaad, binnenin groot verschil met 997, maar toch heb ik niet echt dat "wauw-gevoel"..... :wanker:........maar ja, ik ben dan ook enkele maanden geleden verliefd geworden op een 997.2 GTS....dus allicht is mijn mening niet objectief genoeg.... ;)

Geplaatst:
Schitterende kar die 991 en inderdaad, binnenin groot verschil met 997, maar toch heb ik niet echt dat "wauw-gevoel"..... :wanker:........maar ja, ik ben dan ook enkele maanden geleden verliefd geworden op een 997.2 GTS....dus allicht is mijn mening niet objectief genoeg.... ;)

Heb je een 997 GTS?

Voorstellen hier graag:D

Geplaatst:
Heb je een 997 GTS?

Voorstellen hier graag:D

Ik heb veel sympathie voor de autoliefhebbers op dit forum maar ik ben er allemaal mee gestopt met dat "voorstellen"..... en hoe minder de buitenwereld weet hoe beter iedereen slaapt (en ik ook ;-) Vroeg of laat komen we elkaar misschien wel eens tegen :) en zij die mij kennen hebben de GTS al gezien :)....en over deze laatste gesproken : voor mij de ultieme Porsche....mooi, sportief, fenomenaal krachtig en met PDK en sport chrono pakket (sport plus mode) een echt beest :cool:

Geplaatst:
Ik heb veel sympathie voor de autoliefhebbers op dit forum maar ik ben er allemaal mee gestopt met dat "voorstellen"..... en hoe minder de buitenwereld weet hoe beter iedereen slaapt (en ik ook ;-) Vroeg of laat komen we elkaar misschien wel eens tegen :) en zij die mij kennen hebben de GTS al gezien :)....en over deze laatste gesproken : voor mij de ultieme Porsche....mooi, sportief, fenomenaal krachtig en met PDK en sport chrono pakket (sport plus mode) een echt beest :cool:

Dat zal wel zijn:inlove:

Btw, dit is autoforum niet...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in