Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zat toch aan 100k zonder het gevoel dat ik zot heb gedaan.

Geplaatst:
3 hours ago, Tommie said:

Je moet inderdaad enkel nog een metaalkleur en een donkere hemel aanvinken en je bent gesteld.

Ik zou toch de optionele stoelen nog pakken, ipv die standaard banken.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

En een trekhaak, en .... en je bent weer 10k verder..

Geplaatst:
5 minutes ago, tuscani said:

En een trekhaak, en .... en je bent weer 10k verder..

En 500 euro voor de lichtgevende nieren!

Geplaatst:
21 uren geleden, ir_fuel zei:

En 500 euro voor de lichtgevende nieren!

‘T zou met lange tanden zijn als ik dat daarvoor zou moeten leggen

• Vind ik leuk 1
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Misschien zijn we zodanig in de war met de rare designs, maar hij is er serdert de facelift niet lelijker op geworden. Ik snap niet hoe ze het doen... Uiteindelijk is ie in grote lijnen toch hetzelfde gebleven? Nieuwe koplampen, bumpers en wat andere configuratiemogelijkheden?

Geplaatst:
7 minuten geleden, -Fred- zei:

Misschien zijn we zodanig in de war met de rare designs, maar hij is er serdert de facelift niet lelijker op geworden. Ik snap niet hoe ze het doen... Uiteindelijk is ie in grote lijnen toch hetzelfde gebleven? Nieuwe koplampen, bumpers en wat andere configuratiemogelijkheden?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Stockholmsyndroom

• Grappig 4
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Foto's van?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
3 uren geleden, vince522 zei:

Foto's van?

Snelle pics.

IMG_9265.jpeg

IMG_9264.jpeg

IMG_9263.jpeg

Geplaatst:

Dat blijft toch echt een misbaksel in mijn ogen.

• Grappig 1
Geplaatst:
2 uren geleden, Tommie zei:

Snelle pics.

IMG_9265.jpeg

IMG_9264.jpeg

IMG_9263.jpeg

Dikke velgen.

• 9 maanden later...
Geplaatst:

Boodschappen waren gedaan en zat in de buurt  dus nog vlug even binnen gesprongen omdat ik nog een vraag had over de ix3 ( geheugen elektrische stoelen mogelijk, want we rijden met 2. En ik had nergens een knopje gevonden gisteren. Maar het zit er blijkbaar wel op) maar omdat ik er gisteren niet op gelet had, omdat er geen stond. Ondertussen gevraagd of ze geen IX hadden staan om eens te bekijken.  Hij stond in de kelder om plaats te maken voor de ix3, ( welke ondertussen weer weg was) en mocht zeker gaan kijken.

De fl, heeft hem toch deugd gedaan. En ik dacht dat @Tommie er ook wel lovend over is qua laadsnelheid en bereik?

20260112_112551.thumb.jpg.4e8f0a2e1aa9915a18b41a4cd220dc83.jpg20260112_112602.thumb.jpg.ecfe23ab9f4e69e177c9711a75741d08.jpg20260112_112620.thumb.jpg.91c5b4e7f61a986580c75f20d393458a.jpg20260112_113011.thumb.jpg.6277c8b0731435650424c209ed98dc86.jpg20260112_113113.thumb.jpg.319088544c0759694d16a318185032ed.jpg20260112_112903.thumb.jpg.a17e11b71e776de202a255b04ca82bd1.jpg

Toch direct ook weer een mooi premium gevoel. ( bv qua afwerking koffer, zetelverwarming achteraan en dergelijke.) Maar dan is vooral weer kiezen tussen het moderne interieur en beter bereik van de IX3 of de luxe van de IX. 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

'Daily' die me het beste past van al m'n wagens die ik al gehad heb.

Ik ben natuurlijk wel verwend met de iX xDrive60 - 118 kWh batterij- die nu in de vrieskou nog altijd 500km range biedt en in de zomer piekt boven de 700km, in mijn daily usage. 

In elk geval enorm tevreden over...

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
3 minuten geleden, Super95 zei:

Ken je het prijsverschil?

Neen, ik moet hem nog eens configureren maar een IX zal sowieso een jonge occasie worden. Was vooral om te zien of het geheel meeviel. Want je ziet ze wel wat rijden, maar had er nog geen enkele vanbinnen gezien. Nu was het het moment omdat ik de IX3 1 op 1 kon vergelijken. Moet ook nog opzoeken van wanneer de fl in voege gegaan is, om wat te gaan zoeken/vergelijken op Mobile. 

Geplaatst:
30 minuten geleden, tuscani zei:

Neen, ik moet hem nog eens configureren maar een IX zal sowieso een jonge occasie worden. Was vooral om te zien of het geheel meeviel. Want je ziet ze wel wat rijden, maar had er nog geen enkele vanbinnen gezien. Nu was het het moment omdat ik de IX3 1 op 1 kon vergelijken. Moet ook nog opzoeken van wanneer de fl in voege gegaan is, om wat te gaan zoeken/vergelijken op Mobile. 

03/2025

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik heb er mij eens snel ene geconfigureerd. xDrive M60 M Edition.

spacer.png

spacer.png

Toch wel een dik machien. Moest ik een EV SUV willen kopen, dan zou ik deze zeker ook overwegen. 127k euro naar mijn goesting. De M70 kost nog eens 20k euro meer, maar dat zou het mij niet waard zijn.

Geplaatst:
27 minuten geleden, BMWMB zei:

Ik heb er mij eens snel ene geconfigureerd. xDrive M60 M Edition.

spacer.png

spacer.png

Toch wel een dik machien. Moest ik een EV SUV willen kopen, dan zou ik deze zeker ook overwegen. 127k euro naar mijn goesting. De M70 kost nog eens 20k euro meer, maar dat zou het mij niet waard zijn.

Carbonzwart? Dan is het "dezelfde" zoals ik getrokken heb, qua velg en kleur. 

Geplaatst:

Carbonzwart, idd. Binnen zou ik liever beige willen, of caramel, maar dat is niet te verkrijgen, dus dan zou ik voor dat M-Sport interieur gaan met stof en alcantara.

Geplaatst:
37 minutes ago, BMWMB said:

EV SUV

EV monovolume.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
3 minuten geleden, ir_fuel zei:

EV monovolume.

Inderdaad.

Geplaatst:

Is geen monovolume hé. Deze auto heeft duidelijk een neus, en is niet gericht op maximale en modulaire binnenruimte, dus is het geen monovolume. Als het geen SUV is, dan zal het eerder een Crossover zijn. 

EDIT: BMW noemt het zelf een SAV, Sports Activity Vehicle.

En ook SUV...

spacer.png

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid