Roger 310 Geplaatst: 29 januari 2025 Geplaatst: 29 januari 2025 Ik zat toch aan 100k zonder het gevoel dat ik zot heb gedaan. Quote
ir_fuel 58.380 Geplaatst: 29 januari 2025 Geplaatst: 29 januari 2025 3 hours ago, Tommie said: Je moet inderdaad enkel nog een metaalkleur en een donkere hemel aanvinken en je bent gesteld. Ik zou toch de optionele stoelen nog pakken, ipv die standaard banken. 1 Quote
tuscani 11.808 Geplaatst: 29 januari 2025 Geplaatst: 29 januari 2025 En een trekhaak, en .... en je bent weer 10k verder.. Quote
ir_fuel 58.380 Geplaatst: 29 januari 2025 Geplaatst: 29 januari 2025 5 minutes ago, tuscani said: En een trekhaak, en .... en je bent weer 10k verder.. En 500 euro voor de lichtgevende nieren! Quote
PJH 21.057 Geplaatst: 30 januari 2025 Geplaatst: 30 januari 2025 21 uren geleden, ir_fuel zei: En 500 euro voor de lichtgevende nieren! ‘T zou met lange tanden zijn als ik dat daarvoor zou moeten leggen 1 Quote
-Fred- 829 Geplaatst: 19 februari 2025 Geplaatst: 19 februari 2025 Misschien zijn we zodanig in de war met de rare designs, maar hij is er serdert de facelift niet lelijker op geworden. Ik snap niet hoe ze het doen... Uiteindelijk is ie in grote lijnen toch hetzelfde gebleven? Nieuwe koplampen, bumpers en wat andere configuratiemogelijkheden? Quote
PJH 21.057 Geplaatst: 19 februari 2025 Geplaatst: 19 februari 2025 7 minuten geleden, -Fred- zei: Misschien zijn we zodanig in de war met de rare designs, maar hij is er serdert de facelift niet lelijker op geworden. Ik snap niet hoe ze het doen... Uiteindelijk is ie in grote lijnen toch hetzelfde gebleven? Nieuwe koplampen, bumpers en wat andere configuratiemogelijkheden? https://nl.wikipedia.org/wiki/Stockholmsyndroom 4 Quote
Tommie 10.471 Geplaatst: 26 maart 2025 Geplaatst: 26 maart 2025 Range in m’n nieuwe iX xDrive60. 2 1 Quote
Tommie 10.471 Geplaatst: 26 maart 2025 Geplaatst: 26 maart 2025 3 uren geleden, vince522 zei: Foto's van? Snelle pics. Quote
thor 217 Geplaatst: 26 maart 2025 Geplaatst: 26 maart 2025 Dat blijft toch echt een misbaksel in mijn ogen. 1 Quote
Speedhunter 4.885 Geplaatst: 26 maart 2025 Geplaatst: 26 maart 2025 2 uren geleden, Tommie zei: Snelle pics. Dikke velgen. Quote
tuscani 11.808 Geplaatst: 12 januari Geplaatst: 12 januari Boodschappen waren gedaan en zat in de buurt dus nog vlug even binnen gesprongen omdat ik nog een vraag had over de ix3 ( geheugen elektrische stoelen mogelijk, want we rijden met 2. En ik had nergens een knopje gevonden gisteren. Maar het zit er blijkbaar wel op) maar omdat ik er gisteren niet op gelet had, omdat er geen stond. Ondertussen gevraagd of ze geen IX hadden staan om eens te bekijken. Hij stond in de kelder om plaats te maken voor de ix3, ( welke ondertussen weer weg was) en mocht zeker gaan kijken. De fl, heeft hem toch deugd gedaan. En ik dacht dat @Tommie er ook wel lovend over is qua laadsnelheid en bereik? Toch direct ook weer een mooi premium gevoel. ( bv qua afwerking koffer, zetelverwarming achteraan en dergelijke.) Maar dan is vooral weer kiezen tussen het moderne interieur en beter bereik van de IX3 of de luxe van de IX. 2 Quote
Tommie 10.471 Geplaatst: 12 januari Geplaatst: 12 januari 'Daily' die me het beste past van al m'n wagens die ik al gehad heb. Ik ben natuurlijk wel verwend met de iX xDrive60 - 118 kWh batterij- die nu in de vrieskou nog altijd 500km range biedt en in de zomer piekt boven de 700km, in mijn daily usage. In elk geval enorm tevreden over... 3 Quote
tuscani 11.808 Geplaatst: 12 januari Geplaatst: 12 januari 3 minuten geleden, Super95 zei: Ken je het prijsverschil? Neen, ik moet hem nog eens configureren maar een IX zal sowieso een jonge occasie worden. Was vooral om te zien of het geheel meeviel. Want je ziet ze wel wat rijden, maar had er nog geen enkele vanbinnen gezien. Nu was het het moment omdat ik de IX3 1 op 1 kon vergelijken. Moet ook nog opzoeken van wanneer de fl in voege gegaan is, om wat te gaan zoeken/vergelijken op Mobile. Quote
Tommie 10.471 Geplaatst: 12 januari Geplaatst: 12 januari 30 minuten geleden, tuscani zei: Neen, ik moet hem nog eens configureren maar een IX zal sowieso een jonge occasie worden. Was vooral om te zien of het geheel meeviel. Want je ziet ze wel wat rijden, maar had er nog geen enkele vanbinnen gezien. Nu was het het moment omdat ik de IX3 1 op 1 kon vergelijken. Moet ook nog opzoeken van wanneer de fl in voege gegaan is, om wat te gaan zoeken/vergelijken op Mobile. 03/2025 2 Quote
BMWMB 12.390 Geplaatst: 12 januari Geplaatst: 12 januari Ik heb er mij eens snel ene geconfigureerd. xDrive M60 M Edition. Toch wel een dik machien. Moest ik een EV SUV willen kopen, dan zou ik deze zeker ook overwegen. 127k euro naar mijn goesting. De M70 kost nog eens 20k euro meer, maar dat zou het mij niet waard zijn. Quote
tuscani 11.808 Geplaatst: 12 januari Geplaatst: 12 januari 27 minuten geleden, BMWMB zei: Ik heb er mij eens snel ene geconfigureerd. xDrive M60 M Edition. Toch wel een dik machien. Moest ik een EV SUV willen kopen, dan zou ik deze zeker ook overwegen. 127k euro naar mijn goesting. De M70 kost nog eens 20k euro meer, maar dat zou het mij niet waard zijn. Carbonzwart? Dan is het "dezelfde" zoals ik getrokken heb, qua velg en kleur. Quote
BMWMB 12.390 Geplaatst: 12 januari Geplaatst: 12 januari Carbonzwart, idd. Binnen zou ik liever beige willen, of caramel, maar dat is niet te verkrijgen, dus dan zou ik voor dat M-Sport interieur gaan met stof en alcantara. Quote
ir_fuel 58.380 Geplaatst: 12 januari Geplaatst: 12 januari 37 minutes ago, BMWMB said: EV SUV EV monovolume. 2 Quote
Tommie 10.471 Geplaatst: 12 januari Geplaatst: 12 januari 3 minuten geleden, ir_fuel zei: EV monovolume. Inderdaad. Quote
BMWMB 12.390 Geplaatst: 12 januari Geplaatst: 12 januari Is geen monovolume hé. Deze auto heeft duidelijk een neus, en is niet gericht op maximale en modulaire binnenruimte, dus is het geen monovolume. Als het geen SUV is, dan zal het eerder een Crossover zijn. EDIT: BMW noemt het zelf een SAV, Sports Activity Vehicle. En ook SUV... 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.