Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Incident was bij de live voor mij de fout van Lewis, maar in de replay duidelijker die van Nico. Nico was trager en natuurlijk ging Lewis voor het gat(duh!), dat gat ga je met een tragere auto niet terug toegooien...

Ik ken de regels absoluut niet goed, maar je mag toch 1x afwijken van je lijn om te 'blocken'?

Geplaatst:

Ik ken de regels absoluut niet goed, maar je mag toch 1x afwijken van je lijn om te 'blocken'?

Ja, maar ' forcing another driver off the track'. Leverde Sainz vorige race een penalty van 10 seconden op. Blokken is jezelf ergens voor zetten, niet iemand wegduwen.

Geplaatst:

Jawel, maar in dit geval dom van Nico... Ook van Lewis, daar niet van... Lewis rijdt altijd nuts dat zijn we gewoon, Nico is normaal wat conservatiever, maar heeft wat noten op zijn zang gekregen..
Geplaatst:
:)

post-102-0-05164300-1463336650_thumb.jpe

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ja, maar ' forcing another driver off the track'. Leverde Sainz vorige race een penalty van 10 seconden op. Blokken is jezelf ergens voor zetten, niet iemand wegduwen.

OK, maar Hamilton kiest er toch zelf voor om niet in te inhouden en vervolgens het gras op te rijden?

Geplaatst:

OK, maar Hamilton kiest er toch zelf voor om niet in te inhouden en vervolgens het gras op te rijden?

And if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for victory, it's not to come 3rd, 4th, 5th or 6th. I race to win as long as I feel it's possible. Sometimes you get it wrong? Sure, it's impossible to get it right all the time. But I race designed to win, as long as I feel I'm doing it right.

-Ayrton Senna

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Als er iemand een linkje kan geven naar het podium + podiuminterviews... Ben ik u dankbaar!

Iemand?
Geplaatst:

Ook ja :)

HIj ging vol risico en het pakte verkeerd uit. ' Both drivers didn't do enough to avoid the accident' .

Nico duwde hem het gras op en Lewis weigerde dat te aanvaarden als verlies en hield zijn voet stijf op het gas..

Het recept voor een leuke race. En vermoedelijk een opmaak voor een leuk seizoen. Dank u Lewis!! :D

Geplaatst:

And if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for victory, it's not to come 3rd, 4th, 5th or 6th. I race to win as long as I feel it's possible. Sometimes you get it wrong? Sure, it's impossible to get it right all the time. But I race designed to win, as long as I feel I'm doing it right.

-Ayrton Senna

Dat bedoel ik dus. Volgens mij ging het gat dicht en dan is Lewis op de gas blijven gaan.

Maar ik kan me er wel in vinden dat beiden hier schuld (of geen schuld) aan hebben.

Geplaatst:

Dat bedoel ik dus. Volgens mij ging het gat dicht en dan is Lewis op de gas blijven gaan.

Maar ik kan me er wel in vinden dat beiden hier schuld (of geen schuld) aan hebben.

Het gat ging dicht door de duidelijk tragere Rosberg. Als Lewis had ingehouden, had die nog in zijn kont gezeten... Ze zijn beide lomp geweest, maar Nico net ietske meer... Op FB geeft Nico ook halvelings zijn fout toe...
Geplaatst:

Verstappen is een Nederlander anders zou niet iedereen zo emotioneel reageren. 

Geplaatst:

Het gat ging dicht door de duidelijk tragere Rosberg. Als Lewis had ingehouden, had die nog in zijn kont gezeten... Ze zijn beide lomp geweest, maar Nico net ietske meer... Op FB geeft Nico ook halvelings zijn fout toe...

Exact wat ik er ook over denk, verschil in snelheid is te groot, het was inhalen of crashen.

Ik hoop dat zo wel RBR als Ferrari binnenkort op het motorische niveau van Mercedes gaan staan, dat gaat nogal wat vonken geven!

Geplaatst:

Zie dit net op twitter. Denk dat jullie inderdaad gelijk hebben, dacht dat hij er nog niet naast zat.

Geplaatst:

Ni teveel hopen... Rosberg of Hamilton zal met de vingers in de neus wereldkampioen worden... Je kan wel hopen dat Max de derde plaats consolideert in het wereldkampioenschap.

Geplaatst:

Ni teveel hopen... Rosberg of Hamilton zal met de vingers in de neus wereldkampioen worden... Je kan wel hopen dat Max de derde plaats consolideert in het wereldkampioenschap.

Derde plaats voor Max? Te mooi om waar te zijn...

Vooralsnog zet ik dan toch mijn geld op Vettel. Alhoewel dit jaar minder overtuigend dan verwacht (of is Kimi sterker nu hij weer een door Allison ontworpen auto onder zijn kont heeft? Het heeft er alle schijn van)

Geplaatst:

Je moet plaats laten, Nico duwt Lewis gewoon het gras in dus hij is evenzeer in fout hoor.

Is het nu blijkbaar eens spannend geweest en kon ik de race niet bekijken :(

Geplaatst:

Derde plaats voor Max? Te mooi om waar te zijn...

Vooralsnog zet ik dan toch mijn geld op Vettel. Alhoewel dit jaar minder overtuigend dan verwacht (of is Kimi sterker nu hij weer een door Allison ontworpen auto onder zijn kont heeft? Het heeft er alle schijn van)

Yup, wrs een Ferrari. Maar hier kun je nog enigzins op hopen dat Max dat haalt. Dat Mercedes 1-2 gaat eindigen staat al buiten kijf...
Geplaatst:

Als er een aantal mooie duels volgen tussen de 6 rijders met afwisselende podia, ben ik een tevreden mens :)

Ohja en LH moet WK worden uiteraard :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid