Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
42 minuten geleden, PJH zei:

Ik ga dat in de rechtbank ook zeggen: ik heb een stuk trajectcontrole afgesneden en was er daardoor sneller

Denk dat bochten afsnijden daar een stuk lastiger is, en vervat zit in de foutmarge van 6% 🙂 

Geplaatst:
1 uur terug, abtler zei:

Normaal gezien beide.

(In onze racerij; op een wat ander niveau dan F1) Minimum tijd van lus tot lus (wat neerkomt op snelheid * afstand) + snelheidsmeting in pitlane (middels speedgun en GPS tracking).

Wij stellen onze timer elke keer weer opnieuw in voor elk raceweekend, voor als er verschil in de plaatsing van de streep etc. zou zitten.

Daarnaast krijgen we ook de geregistreerde doorrijtijd en de afstand van de koersdirectie tijdens de briefing.

In Monaco is het al in de trainingen geconstateerd en aan de teams medegedeeld. Stom dus als je het dan tijdens de koers laat gebeuren. Lijkt me sterk dat ze Alpine in het gelijk gaan stellen.

Top insights!

Geplaatst:

Voorbeeldje uit onze briefings (fysiek aanwezig + in de app) ; drivers - alle rijders verplicht aanwezig.

Plus teammanagers briefing - alle TM verplicht aanwezig met het verzoek alles nog eens door te lopen met de rijders, aangezien die meestal toch niet luisteren 🫣

Screenshot_20260608_122551.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid