Lefty 19.521 Geplaatst: 15 mei 2016 Geplaatst: 15 mei 2016 Incident was bij de live voor mij de fout van Lewis, maar in de replay duidelijker die van Nico. Nico was trager en natuurlijk ging Lewis voor het gat(duh!), dat gat ga je met een tragere auto niet terug toegooien... Ik ken de regels absoluut niet goed, maar je mag toch 1x afwijken van je lijn om te 'blocken'? Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 15 mei 2016 Geplaatst: 15 mei 2016 Ik ken de regels absoluut niet goed, maar je mag toch 1x afwijken van je lijn om te 'blocken'? Ja, maar ' forcing another driver off the track'. Leverde Sainz vorige race een penalty van 10 seconden op. Blokken is jezelf ergens voor zetten, niet iemand wegduwen. Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 15 mei 2016 Auteur Geplaatst: 15 mei 2016 Ik ken de regels absoluut niet goed, maar je mag toch 1x afwijken van je lijn om te 'blocken'?Jawel, maar in dit geval dom van Nico... Ook van Lewis, daar niet van... Lewis rijdt altijd nuts dat zijn we gewoon, Nico is normaal wat conservatiever, maar heeft wat noten op zijn zang gekregen.. Quote
Lefty 19.521 Geplaatst: 15 mei 2016 Geplaatst: 15 mei 2016 Ja, maar ' forcing another driver off the track'. Leverde Sainz vorige race een penalty van 10 seconden op. Blokken is jezelf ergens voor zetten, niet iemand wegduwen. OK, maar Hamilton kiest er toch zelf voor om niet in te inhouden en vervolgens het gras op te rijden? Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 15 mei 2016 Auteur Geplaatst: 15 mei 2016 OK, maar Hamilton kiest er toch zelf voor om niet in te inhouden en vervolgens het gras op te rijden? And if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for victory, it's not to come 3rd, 4th, 5th or 6th. I race to win as long as I feel it's possible. Sometimes you get it wrong? Sure, it's impossible to get it right all the time. But I race designed to win, as long as I feel I'm doing it right. -Ayrton Senna 1 Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 15 mei 2016 Geplaatst: 15 mei 2016 http://speld.nl/2015/09/21/steeds-meer-kinderen-gaan-op-formule-1/ 3 Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 15 mei 2016 Auteur Geplaatst: 15 mei 2016 Als er iemand een linkje kan geven naar het podium + podiuminterviews... Ben ik u dankbaar! Iemand? Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 15 mei 2016 Geplaatst: 15 mei 2016 OK, maar Hamilton kiest er toch zelf voor om niet in te inhouden en vervolgens het gras op te rijden? Ook ja HIj ging vol risico en het pakte verkeerd uit. ' Both drivers didn't do enough to avoid the accident' . Nico duwde hem het gras op en Lewis weigerde dat te aanvaarden als verlies en hield zijn voet stijf op het gas.. Het recept voor een leuke race. En vermoedelijk een opmaak voor een leuk seizoen. Dank u Lewis!! Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 15 mei 2016 Geplaatst: 15 mei 2016 Iemand? Hoe lang ben je al F1 fan? http://www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/headlines/2016/5/fia-post-race-press-conference---spain.html 1 Quote
Lefty 19.521 Geplaatst: 15 mei 2016 Geplaatst: 15 mei 2016 And if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for victory, it's not to come 3rd, 4th, 5th or 6th. I race to win as long as I feel it's possible. Sometimes you get it wrong? Sure, it's impossible to get it right all the time. But I race designed to win, as long as I feel I'm doing it right. -Ayrton Senna Dat bedoel ik dus. Volgens mij ging het gat dicht en dan is Lewis op de gas blijven gaan. Maar ik kan me er wel in vinden dat beiden hier schuld (of geen schuld) aan hebben. Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 15 mei 2016 Auteur Geplaatst: 15 mei 2016 Hoe lang ben je al F1 fan? http://www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/headlines/2016/5/fia-post-race-press-conference---spain.html danku! Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 15 mei 2016 Auteur Geplaatst: 15 mei 2016 Dat bedoel ik dus. Volgens mij ging het gat dicht en dan is Lewis op de gas blijven gaan. Maar ik kan me er wel in vinden dat beiden hier schuld (of geen schuld) aan hebben. Het gat ging dicht door de duidelijk tragere Rosberg. Als Lewis had ingehouden, had die nog in zijn kont gezeten... Ze zijn beide lomp geweest, maar Nico net ietske meer... Op FB geeft Nico ook halvelings zijn fout toe... Quote
Timo 16.072 Geplaatst: 15 mei 2016 Geplaatst: 15 mei 2016 Verstappen is een Nederlander anders zou niet iedereen zo emotioneel reageren. Quote
vince522 2.493 Geplaatst: 15 mei 2016 Geplaatst: 15 mei 2016 Het gat ging dicht door de duidelijk tragere Rosberg. Als Lewis had ingehouden, had die nog in zijn kont gezeten... Ze zijn beide lomp geweest, maar Nico net ietske meer... Op FB geeft Nico ook halvelings zijn fout toe...Exact wat ik er ook over denk, verschil in snelheid is te groot, het was inhalen of crashen. Ik hoop dat zo wel RBR als Ferrari binnenkort op het motorische niveau van Mercedes gaan staan, dat gaat nogal wat vonken geven! Quote
Lefty 19.521 Geplaatst: 15 mei 2016 Geplaatst: 15 mei 2016 Zie dit net op twitter. Denk dat jullie inderdaad gelijk hebben, dacht dat hij er nog niet naast zat. Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 15 mei 2016 Auteur Geplaatst: 15 mei 2016 Ni teveel hopen... Rosberg of Hamilton zal met de vingers in de neus wereldkampioen worden... Je kan wel hopen dat Max de derde plaats consolideert in het wereldkampioenschap. Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 15 mei 2016 Auteur Geplaatst: 15 mei 2016 Zie dit net op twitter. Denk dat jullie inderdaad gelijk hebben, dacht dat hij er nog niet naast zat. https://twitter.com/rubarrichello/status/731836542340235265?s=09 Kijk, mijn ogen hadden dan toch gelijk! Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 15 mei 2016 Geplaatst: 15 mei 2016 Ni teveel hopen... Rosberg of Hamilton zal met de vingers in de neus wereldkampioen worden... Je kan wel hopen dat Max de derde plaats consolideert in het wereldkampioenschap. Derde plaats voor Max? Te mooi om waar te zijn... Vooralsnog zet ik dan toch mijn geld op Vettel. Alhoewel dit jaar minder overtuigend dan verwacht (of is Kimi sterker nu hij weer een door Allison ontworpen auto onder zijn kont heeft? Het heeft er alle schijn van) Quote
dragonfly 14.987 Geplaatst: 15 mei 2016 Geplaatst: 15 mei 2016 Ik ken de regels absoluut niet goed, maar je mag toch 1x afwijken van je lijn om te 'blocken'? Je moet plaats laten, Nico duwt Lewis gewoon het gras in dus hij is evenzeer in fout hoor. Is het nu blijkbaar eens spannend geweest en kon ik de race niet bekijken Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 15 mei 2016 Auteur Geplaatst: 15 mei 2016 https://m.youtube.com/watch?v=k1J6B09HH7I&feature=shareEn hierbij schuif ik de schuld dus volledig bij Rosberg!'It was my race, I was going to win here'. Eikel moet dringend zijn plaats terug leren kennen! 1 Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 15 mei 2016 Auteur Geplaatst: 15 mei 2016 Derde plaats voor Max? Te mooi om waar te zijn... Vooralsnog zet ik dan toch mijn geld op Vettel. Alhoewel dit jaar minder overtuigend dan verwacht (of is Kimi sterker nu hij weer een door Allison ontworpen auto onder zijn kont heeft? Het heeft er alle schijn van) Yup, wrs een Ferrari. Maar hier kun je nog enigzins op hopen dat Max dat haalt. Dat Mercedes 1-2 gaat eindigen staat al buiten kijf... Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 15 mei 2016 Geplaatst: 15 mei 2016 https://m.youtube.com/watch?v=k1J6B09HH7I&feature=share Skysports analyses horen bij de beste, no doubt! Wat een details, waar die op letten. Echt super Quote
vince522 2.493 Geplaatst: 15 mei 2016 Geplaatst: 15 mei 2016 Ni teveel hopen... Rosberg of Hamilton zal met de vingers in de neus wereldkampioen worden... Je kan wel hopen dat Max de derde plaats consolideert in het wereldkampioenschap. Als er een aantal mooie duels volgen tussen de 6 rijders met afwisselende podia, ben ik een tevreden mens Ohja en LH moet WK worden uiteraard Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.