Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Skysports analyses horen bij de beste, no doubt! Wat een details, waar die op letten. Echt super :)

Idd, nu duidelijk dat Rosberg in fout was.

Geplaatst:

Als er een aantal mooie duels volgen tussen de 6 rijders met afwisselende podia, ben ik een tevreden mens :)

Ohja en LH moet WK worden uiteraard :D

Vaneigens!

Lewis :inlove:

Op zijn FB zijn de laatste week weer dikke negerfoto's gekomen. Dik horloge heeft die! En om totally gay af te sluiten, wat-een-lijf!!

Geplaatst:

Skysports analyses horen bij de beste, no doubt! Wat een details, waar die op letten. Echt super :)

Zeker weten.

Wel vleugje Brits chauvinisme hier. Niet?

Geplaatst:

Zeker weten.

Wel vleugje Brits chauvinisme hier. Niet?

Altijd he.

Open bbc.com/F1 eens. Er is altijd een artikel over Hamilton en zeer vaak over Button. De rest is bijzaak daar :)

Alonso/Kimi/Max mogen ook nog wat meedoen, maar die Duitsers hebben ze niet graag ;)

Geplaatst:

Jeps indeed.

Do not mention the war ;)

Geplaatst:

Voor mij heeft Rosberg erg laat het gat dicht gegooid, en Hamilton van de baan gedrukt.

Rosberg zit daarna verkeerd op de baan om de volgende bocht aan te snijden, zodat die extra moet remmen en Hamilton, die al niet weg kon uit het gras, er wel moet opknallen.

Geplaatst:

Goooodmiljaaaar wat een race!!

Vanavond laat de uitzending van SkySportsHD binnengehaald. Ik wist niks van de qualifs, ik moest de grid vernemen net voor de start van de race. Ik zat nog niet helemaal goed neer of de Benzen knikkeren zichzelf uit 't toneel. Ogen als theeschoteltjes. En toén al dacht ik meteen "Go Max, dit is je kans."  En zie. :lolz:  Fuck, I cheered like hell !!

Eerste instantie dacht ik ook dat 't Hamilton z'n fout was, maar Martin Brundle commentarieert op SkySports en die z'n inzichten zijn absoluut bonkers. Meteen relativeerde die de nogal partijdige stelling van Lauda. Terecht, bleek nadien. De post race analysis van de crash was ook bonkers, miljaar, die hadden 't al in 't snotje van de mode selector. Zalig.

Erg mooie race gezien. Ergens zou ik 't wel tof vinden mochten de Benzjes de komende races blijven knikkeren langs de zijlijn, damn, de rest van 't veld is echt goed aan elkaar gewaagd!

Trouwens, de Honda's doen 't steeds beter, zo lijkt. Geeft hoop.

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Hamilton duikt in het gat en op het moment dat hij niet meer weg kan sluit Rosberg ! Dat zie je toch he dat Hamilton niet meer weg kan eens beslist.

Akkoord dat gat induiken houdt risico in maar dit is niet de fout van Hamilton.

En ik ben anti-Hamilton, ik moet er niet van hebben....

Geplaatst:

Hamilton duikt in het gat en op het moment dat hij niet meer weg kan sluit Rosberg ! Dat zie je toch he dat Hamilton niet meer weg kan eens beslist.

Waarom heb je zijn initialen dan op jouw helm??? :D
Geplaatst:

En beiden hebben gedaan wat een racer doet: Hamilton het gat genomen en Rosberg heeft het toe gedaan. En beiden hadden ook iets kunnen doen het te voorkomen. 50/50.

Hier ook geen al te hoge pet op van de blingbling neger.

Geplaatst:

Rosberg heeft het gat te laat toegedaan naar F1 normen imo ..... Hamilton kon niet meer gepast reageren (dus gat te laat toe) imo

Geplaatst:

En beiden hebben gedaan wat een racer doet: Hamilton het gat genomen en Rosberg heeft het toe gedaan. En beiden hadden ook iets kunnen doen het te voorkomen. 50/50.

Hamilton kon niks meer doen. Effe remmen en er terug gaan achter rijden was op dat moment geen optie meer. En als je met dit soort fratsen moet rekening houden durf je nergens nog inhalen.

Geplaatst:
Geplaatst:

Logisch besluit.

Maar als het geen twee teamgenoten waren was de uitkomst van het rapport misschien (onterecht) anders

Geplaatst:

Heerlijke race gezien.

Eigenlijk wel genieten zonder de Mercedessen...! 

Op RTBF hadden ze het ook eventjes over het privé leven en de escapades van LH tussen de de GP van Sochi en de GP van Barcelona. 

Die heeft op die twee weken de wereld rond gereisd... Kan toch niet anders dan een invloed hebben op uw fitheid ?

Geplaatst:

Kan toch niet anders dan een invloed hebben op uw fitheid ?

Hij stond netjes op Pole Position...  (zoals élke race dit seizoen waarbij hij geen hinder had van zijn motor)

Geplaatst:

Dus als MB meedoet zou iedereen in een treintje blijven rijden ofzo?  :unsure:

Dat Mercedes domineert op dit moment is een feit, maar er is vaak een team dat domineert, de gevechten tussen RBR en Ferrari en ook in het middenveld hebben niets te maken met al dan niet aanwezig zijn van Mercedes.

Geplaatst:

Heerlijke race gezien.

Eigenlijk wel genieten zonder de Mercedessen...!

Op RTBF hadden ze het ook eventjes over het privé leven en de escapades van LH tussen de de GP van Sochi en de GP van Barcelona.

Die heeft op die twee weken de wereld rond gereisd... Kan toch niet anders dan een invloed hebben op uw fitheid ?

ge moet die nekeer volgen op FB. Daar poseert die nogal graag in bloot bovenlijf. Ik denk dat er maar weinig zo fit als hem staan. Zit 3u/dag in de fitness en gaat elke dag ook een paar kms lopen.
Geplaatst:

ge moet die nekeer volgen op FB. Daar poseert die nogal graag in bloot bovenlijf. Ik denk dat er maar weinig zo fit als hem staan. Zit 3u/dag in de fitness en gaat elke dag ook een paar kms lopen.

Ik ben gestopt met hem te volgen.

Zijn nigga-pimp-imago deed oneer aan mijn facebook en instagram. 

Ja kan trouwens toch nog altijd een lijf hebben dat perfect in shape is, maar gewoon vermoeid door de vele vluchten / jetlags? 

Een pole is één iets, maar een ganse race is nog iets anders. 

Geplaatst:

Ik ben gestopt met hem te volgen.

Zijn nigga-pimp-imago deed oneer aan mijn facebook en instagram.

Ja kan trouwens toch nog altijd een lijf hebben dat perfect in shape is, maar gewoon vermoeid door de vele vluchten / jetlags?

Een pole is één iets, maar een ganse race is nog iets anders.

Dat nigga pimp gedoe is gwn een moderne versie van een James Hunt. Die had toen ook zijn voor en tegenstanders. Ik hou wel van een flamboyant glamoureus figuur naast de piste. Op voorwaarde dat die weldegelijk kan sturen... Het is al zo'n stijf elitair gedoe tegenwoordig.

Ik denk dat je aan Lewis fitheid niet hoeft te twijfelen. Kerel is wel wat gewoon en zal wel voldoende opgevolgd worden...

Geplaatst:

Ik gun het Verstappen maar Raikkonen is op hé. Die heeft daar gewoon 30 ronden achter gereden. Vettel zou tenminste iets geprobeerd hebben.

Hopelijk volgend jaar wat vers bloed op de grid die nog wil vechten voor een plaats!

Geplaatst:

Wat een onzin. Ik zit in modus B dus ik kan veel harder!

Ik wil Atmo V12 F1, zonder Aero. Let em race

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid