Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Lewis inwisselen voor Sebastian... :lol:

Geplaatst:

Lewis inwisselen voor Sebastian... :lol:

Tjah... bij elk van de drie topteams kom je een superrijder tegen (Alonso, Vettel, Hamilton) en een enkelvoudig kampioen (Button, Kimi en binnenkort Rosberg).

Redbull neemt geen toppers van buitenaf aan.

Geplaatst:

Ik gun het Verstappen maar Raikkonen is op hé. Die heeft daar gewoon 30 ronden achter gereden. Vettel zou tenminste iets geprobeerd hebben.

Hopelijk volgend jaar wat vers bloed op de grid die nog wil vechten voor een plaats!

Ferrari had gewoon geen tractie uit die laatste bocht, dat was telkens op 8-9 tienden het rechte stuk op draaien om dat te verkleinen tot 2-3 tegen het einde tegen één van de best remmende auto's op de grid.

Verstappen zat in een stoel elke keer, de keren dat Raikkonen dichter kwam was het ook omdat Verstappen wat benzine spaarde.

Geplaatst:

Ferrari had gewoon geen tractie uit die laatste bocht, dat was telkens op 8-9 tienden het rechte stuk op draaien om dat te verkleinen tot 2-3 tegen het einde tegen één van de best remmende auto's op de grid.

Verstappen zat in een stoel elke keer, de keren dat Raikkonen dichter kwam was het ook omdat Verstappen wat benzine spaarde.

Komt bij dat zowel Daniel als Max tot de laatste remmers behoren. Ze halen vaak in op de remmen.. zonder te blokkeren dan nog wel.

Geplaatst:

Ik gun het Verstappen maar Raikkonen is op hé. Die heeft daar gewoon 30 ronden achter gereden. Vettel zou tenminste iets geprobeerd hebben.

Hopelijk volgend jaar wat vers bloed op de grid die nog wil vechten voor een plaats!

Raikkonen is net terug goed bezig zou ik zeggen, constitentie volop naast een snel tempo.

Inhalen was gewoon niet mogelijk met die laatste sector waarin de Ferrari niet vooruit raakte. 

Geplaatst:

Raikkonen is net terug goed bezig zou ik zeggen, constitentie volop naast een snel tempo.

Ik vind dat zijn fut er toch al even uit is maar is uiteraard persoonlijk

Geplaatst:

Verstappen deed gewoon elke ronde juist genoeg wat nodig was om Raikkonen af te houden...

Geplaatst:

Dat nigga pimp gedoe is gwn een moderne versie van een James Hunt. Die had toen ook zijn voor en tegenstanders. Ik hou wel van een flamboyant glamoureus figuur naast de piste. Op voorwaarde dat die weldegelijk kan sturen... Het is al zo'n stijf elitair gedoe tegenwoordig.

Ik denk dat je aan Lewis fitheid niet hoeft te twijfelen. Kerel is wel wat gewoon en zal wel voldoende opgevolgd worden...

WoW Nigga vergelijken met James Hunt? Hamilton is geen karakter zoals Hunt, Villeneuve of Irvine. Hamilton is gewoon een aandachtshoer zoals Button in het begin van zijn carrière

Geplaatst:

Heerlijk filmpje.

In 360p, zijn we 2002 misschien? :P

Geplaatst:

In 360p, zijn we 2002 misschien? :P

2013 staat er toch boven :D

Sky heeft origineel offline gehaald :(

Geplaatst:

Sky heeft origineel offline gehaald :(

Doen ze altijd ja :(

Geplaatst:

Knaltijd van Ricciardo, op een tiende van het pole record in Monaco  :o  :shock:

Geplaatst:

Waanzin rondje.... Zag je al aan de manier hoe die uit sommige bochten kwam dat het een toptijd ging worden.

Geplaatst:

Verstappen fouten gemaakt onder druk, from hero to zero :(

Riccardio heeft z'n revanche, superlap!!! :party: En zeker in Q2 bijna even snel op supersofts, hopelijk morgen niet teveel safety cars zodat hij er van kan profiteren.

Gast exTB
Geplaatst:

Vrees dat Ferrari wel genaaid is voor rest seizoen. 

En wanneer gaan we eindelijk is accepteren dat Rosberg gewoon beter is dan Hamilton? 

Gast exTB
Geplaatst:

AfraidEasyArgali-size_restricted.gif

Zit toch een goeie halve seconde achter teammaat, die al een stuk slechter was als Verstappen.

Een crash met Vettel verwijderd van uit F1 gekegeld te worden. Misschien een kansje voor Stoffel. 

uitslag-kwalificatie-monaco-2016.jpg

Geplaatst:

En wanneer gaan we eindelijk is accepteren dat Rosberg gewoon beter is dan Hamilton? 

Ga je mond spoelen.

Geplaatst:

Zit toch een goeie halve seconde achter teammaat, die al een stuk slechter was als Verstappen.

Een crash met Vettel verwijderd van uit F1 gekegeld te worden. Misschien een kansje voor Stoffel.

uitslag-kwalificatie-monaco-2016.jpg

Komkom, als Kyvat dan werkelijk zo slecht is had ie nooit een tweede seizoen RbR begonnen

Gast exTB
Geplaatst:

Ga je mond spoelen.

Tot discutabel einde vorige race (waar hij op kop lag btw), had hij laatste 7 GP's gewonnen....

Nu ben ik is benieuwd met hoeveel excuses je daarvoor moet afkomen. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid