Jerain 2.474 Geplaatst: 30 mei 2016 Geplaatst: 30 mei 2016 Niet vergeten dat Rosberg zijn wagen niet 100% was en hij heeft zich duidelijk de laatste tijd al goed bewezen tegenover Hamilton, als hij dezelfde kansen gekregen heeft na een tijd dan pas kan je oordelen. Als buitenstaander zal je nooit weten wat er binnen het team allemaal beslist is en nog zal worden. Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 30 mei 2016 Geplaatst: 30 mei 2016 Niet vergeten dat Rosberg zijn wagen niet 100% was en hij heeft zich duidelijk de laatste tijd al goed bewezen tegenover Hamilton, als hij dezelfde kansen gekregen heeft na een tijd dan pas kan je oordelen. Als buitenstaander zal je nooit weten wat er binnen het team allemaal beslist is en nog zal worden. Zijn wagen was prima... alleen kreeg hij de temperatuur niet in zijn banden en remmen. (afstelling en rijstijl) Maar Rosberg is wel degelijk een zeer goede coureur. Mist die laatste 2% van een Alonso, Hamilton en Vettel. Quote
Porker 8.647 Geplaatst: 30 mei 2016 Geplaatst: 30 mei 2016 http://www.bbc.com/sport/formula1/36409542 2 Quote
dragonfly 14.982 Geplaatst: 30 mei 2016 Geplaatst: 30 mei 2016 http://www.bbc.com/sport/formula1/36409542 Mooi geschreven en 't is waar. Rosberg had geen probleem met de wagen maar durfde gewoon niet pushen of kon niet overweg met de afstelling. Onboard HAM kon je al zien hoeveel hij moest corrigeren om op de baan te blijven. Quote
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 30 mei 2016 Geplaatst: 30 mei 2016 De onderlinge stand op Monaco blijft wel 3 - 2 in het voordeel van Rosberg. Dit was gewoon zijn weekend niet. Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 30 mei 2016 Geplaatst: 30 mei 2016 De onderlinge stand op Monaco blijft wel 3 - 2 in het voordeel van Rosberg. Dit was gewoon zijn weekend niet. Cadeau van vorig jaar tel je dus mee? Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 30 mei 2016 Geplaatst: 30 mei 2016 Ik geloof er niks van dat Rosberg mits identiek goede auto 1-2 seconden trager zou zijn dan Hamilton. Alle voorgaande tijden van andere jaren en van FP en quali bewijzen dat. Quote
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 31 mei 2016 Geplaatst: 31 mei 2016 Cadeau van vorig jaar tel je dus mee? Het cadeau van Red Bull aan Hamilton van dit jaar tel ik ook mee dus....ja. 1 Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 31 mei 2016 Geplaatst: 31 mei 2016 Ik geloof er niks van dat Rosberg mits identiek goede auto 1-2 seconden trager zou zijn dan Hamilton. Alle voorgaande tijden van andere jaren en van FP en quali bewijzen dat. Het is ook een zeer pretentieus artikel van de BBC. Maar Rosberg had in mijn beleving 'gewoon' een off day. Het deed denken aan Singapore vorig jaar, toen kregen beide coureurs hun machinerie niet in de 'operating window'. Dan ligt het aan de setup/auto. In Monaco idem dito alleen lukt het één van de coureurs wél waardoor je het hooguit een 'moeilijke auto' kunt noemen maar niet volledig op de auto kunt steken. Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 31 mei 2016 Geplaatst: 31 mei 2016 De laatste twee weken heeft Ricciardo alleen maar negatief gesproken over zijn team. In Spanje was het een afgewogen beslissing welke verkeerd uitpakte, in Monaco een overduidelijke teamfout. Maar het straalt weinig teamplayer gehalte uit.. Quote
Lotuzzz 17.073 Geplaatst: 31 mei 2016 Geplaatst: 31 mei 2016 De laatste twee weken heeft Ricciardo alleen maar negatief gesproken over zijn team. In Spanje was het een afgewogen beslissing welke verkeerd uitpakte, in Monaco een overduidelijke teamfout. Maar het straalt weinig teamplayer gehalte uit.. Heeft hij eigenlijk gereageerd op Kvyat -> Verstappen? Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 31 mei 2016 Geplaatst: 31 mei 2016 Heeft hij eigenlijk gereageerd op Kvyat -> Verstappen? Voor Spanje: 'Ik geloof in mezelf en het maakt voor mij niet veel uit' Na Spanje: 'Verstappen wordt een uitdaging, maar ik kan dat prima aan' Geen woord over Kvyat. Quote
Lotuzzz 17.073 Geplaatst: 31 mei 2016 Geplaatst: 31 mei 2016 OK. Kan me voorstellen dat hij dat toch 'voelt' in het team, dat Verstappen een grotere belofte is dan Kvyat ooit zou zijn. Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 31 mei 2016 Geplaatst: 31 mei 2016 Het is voor hem inderdaad ook een geheel nieuwe situatie. Van een duidelijke troon naar een potentieel gedeelde troon, of erger.. Quote
Maxime S 2.849 Geplaatst: 31 mei 2016 Geplaatst: 31 mei 2016 Wat was dat trouwens weer met die Kyvat. Die maakt soms een zeer wanhopige indruk vind ik... Quote
Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 31 mei 2016 Geplaatst: 31 mei 2016 De laatste twee weken heeft Ricciardo alleen maar negatief gesproken over zijn team. In Spanje was het een afgewogen beslissing welke verkeerd uitpakte, in Monaco een overduidelijke teamfout. Maar het straalt weinig teamplayer gehalte uit.. Je zou voor minder. RedBull blundert de laatste tijd wel vaker. Wat was dat trouwens weer met die Kyvat. Die maakt soms een zeer wanhopige indruk vind ik...Denk dat die serieus aan het vallen is. Je zou voor minder, die is zowat publiek aan de schandpaal genageld. Maldonado was een grotere gek en heeft zelf zoiets niet over zich heen gekregen. Bij Sauber is er ook een groot probleem. Het geld was al op en nu een openlijk akkefietje tussen de piloten. Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 31 mei 2016 Geplaatst: 31 mei 2016 Je zou voor minder. RedBull blundert de laatste tijd wel vaker. Denk dat die serieus aan het vallen is. Je zou voor minder, die is zowat publiek aan de schandpaal genageld. Maldonado was een grotere gek en heeft zelf zoiets niet over zich heen gekregen. Bij Sauber is er ook een groot probleem. Het geld was al op en nu een openlijk akkefietje tussen de piloten. Hoezo RedBull blundert wel vaker? Spanje was een fout in hindsight maar geen blunder. Maldonado bracht 30-40miljoen per jaar binnen. Andere situatie dan met Kvyat die geld kost. Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 31 mei 2016 Geplaatst: 31 mei 2016 Zich ontdubbelen op Magnussen en dan weeral eens botsauto'tje spelen. Ricciardo rijdt twee ijzersterke races met potentiele winst en die worden in beide gevallen rommelig uit handen gegeven. Ik denk dat in Monaco de teleurstelling nog groter was als in Spanje. En bij Ferrari blijven ze positief... http://www.f1journaal.be/index.php/nieuws/artikel/ferrari-weigert-titelstrijd-op-te-geven-we-zijn-nog-niet-verloren/ Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 31 mei 2016 Geplaatst: 31 mei 2016 Maldonado bracht 30-40miljoen per jaar binnen. Andere situatie dan met Kvyat die geld kost. Volgens mij zit Maldonado binnenkort in een Sauber. Wie zou het meeste geld van de andere twee rijders binnenbrengen? Nasr of Eriksson Quote
Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 31 mei 2016 Geplaatst: 31 mei 2016 Hoezo RedBull blundert wel vaker? Spanje was een fout in hindsight maar geen blunder. Maldonado bracht 30-40miljoen per jaar binnen. Andere situatie dan met Kvyat die geld kost. Bij de pitstops hebben ze toch al fouten gemaakt dit jaar? Of ben ik nu zo mis? Het was volgens mij niet de eerste keer dat ze enkele seconden verloren in de pits. Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 31 mei 2016 Geplaatst: 31 mei 2016 Volgens mij zit Maldonado binnenkort in een Sauber. Wie zou het meeste geld van de andere twee rijders binnenbrengen? Nasr of Eriksson Als zijn centjes niet opgedroogd waren zat hij nog bij Renault he... Als hij weer op de markt is met vele miljoenen lijkt Sauber een ideale plek ja. Vervanging van Eriksson lijkt dan het meest logisch.. Bij de pitstops hebben ze toch al fouten gemaakt dit jaar? Of ben ik nu zo mis? Het was volgens mij niet de eerste keer dat ze enkele seconden verloren in de pits. Misschien laat mijn geheugen me in de steek, kan het me niet herinneren. Vorig jaar wel veel troubles maar dat had met de motor te maken. Quote
Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 31 mei 2016 Geplaatst: 31 mei 2016 Volgens mij zit Maldonado binnenkort in een Sauber. Wie zou het meeste geld van de andere twee rijders binnenbrengen? Nasr of ErikssonNasr, Banco do Brasil Quote
Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 31 mei 2016 Geplaatst: 31 mei 2016 Als zijn centjes niet opgedroogd waren zat hij nog bij Renault he... Als hij weer op de markt is met vele miljoenen lijkt Sauber een ideale plek ja. Vervanging van Eriksson lijkt dan het meest logisch.. Misschien laat mijn geheugen me in de steek, kan het me niet herinneren. Vorig jaar wel veel troubles maar dat had met de motor te maken. Kan ook Torro Rosso geweest zijn, ik zal wel mis zijn dan. Quote
dragonfly 14.982 Geplaatst: 31 mei 2016 Geplaatst: 31 mei 2016 Ik geloof er niks van dat Rosberg mits identiek goede auto 1-2 seconden trager zou zijn dan Hamilton. Alle voorgaande tijden van andere jaren en van FP en quali bewijzen dat. Ah en heeft het toen ook geregend? De laatste twee weken heeft Ricciardo alleen maar negatief gesproken over zijn team. In Spanje was het een afgewogen beslissing welke verkeerd uitpakte, in Monaco een overduidelijke teamfout. Maar het straalt weinig teamplayer gehalte uit.. tjah dat teamplayer gedoe stopt ergens hoor als je als piloot 2 overwinningen verliest door je team. Dit was Red Bull en Ric zijn kans en ze hebben het verprutst. Verstappen is er helemaal onderdoor gegaan maar dit zal deels de leeftijd zijn. Komt wel goed met hem Wat was dat trouwens weer met die Kyvat. Die maakt soms een zeer wanhopige indruk vind ik... Die heeft zichzelf nu helemaal buitenspel gezet na zo'n actie Quote
dragonfly 14.982 Geplaatst: 31 mei 2016 Geplaatst: 31 mei 2016 http://www.f1today.net/en/news/f1/212465/ericsson-crashed-deliberately-into-nasr-in-monaco A Brazilian F1 correspondent claims Sauber driver Marcus Ericsson crashed deliberately into his teammate during the Monaco grand prix. Team boss Monisha Kaltenborn, who is struggling to keep the team alive financially, said both Ericsson and Felipe Nasr had shown "unacceptable behaviour" leading up to the crash. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.