Ceke 2.731 Geplaatst: 27 augustus 2017 Geplaatst: 27 augustus 2017 Hopen dat hij binnen de seconde kan blijven.. Irritante commentator wel op een Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 27 augustus 2017 Geplaatst: 27 augustus 2017 20-tal ronden niet gezien halverwege de race en niet echt het gevoel gehad iets gemist te hebben. Ze hebben zelfs de SC uitgehaald om de race spannender te maken. Quote
flupke73 10.919 Geplaatst: 27 augustus 2017 Geplaatst: 27 augustus 2017 w-cup mtb is ook bezig, nino kan de zesde koers op rij winnen, redbullTV Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 27 augustus 2017 Geplaatst: 27 augustus 2017 Opmerkelijk dat de Mercedes zo eenvoudig voor de Ferrari blijft op Softs. Had toch verwacht dat Vettel ging aanvallen op zijn ultra's. Hopen dat hij binnen de seconde kan blijven.. Irritante commentator wel op eenCommentaar was niet top inderdaad, wel beter dan Play Sports. Al is dat niet moeilijk, toch nog wel wat fouten in de commentaar nu. Quote
PJH 21.023 Geplaatst: 27 augustus 2017 Geplaatst: 27 augustus 2017 Is er bij de F1 ook zo'n "DRUK OP ROOD OM DE VOLGENDE AFLEVERING TE BEKIJKEN" ??? Merc was wel heer en meester. De ferrari zo afhouden op de tragere band... voor mij zal het altijd ferrari zijn, maar ik moet toch zeggen dat merc echt goed bezig is. Quote
msxx 7.833 Geplaatst: 27 augustus 2017 Geplaatst: 27 augustus 2017 7 minuten geleden zei Monterey Jack: Opmerkelijk dat de Mercedes zo eenvoudig voor de Ferrari blijft op Softs. Had toch verwacht dat Vettel ging aanvallen op zijn ultra's. Commentaar was niet top inderdaad, wel beter dan Play Sports. Al is dat niet moeilijk, toch nog wel wat fouten in de commentaar nu. Veel meningen gepresenteerd als een feit, veel woorden in de mond gelegd van rijders, veel foute 'analyses'. Het scheelde weinig of ik had hem op La Deux gezet, terwijl ik het Frans maar slecht beheers Quote
Carlito 6.297 Geplaatst: 27 augustus 2017 Geplaatst: 27 augustus 2017 Zojuist zei PJH: Is er bij de F1 ook zo'n "DRUK OP ROOD OM DE VOLGENDE AFLEVERING TE BEKIJKEN" ??? Merc was wel heer en meester. De ferrari zo afhouden op de tragere band... voor mij zal het altijd ferrari zijn, maar ik moet toch zeggen dat merc echt goed bezig is. Vettel zei het goed. Hij zat te dicht, dus had geen slipstream-effect, en aangezien DRS niet werkt dan is het gewoon PK/aero battle. Quote
PJH 21.023 Geplaatst: 27 augustus 2017 Geplaatst: 27 augustus 2017 Ja ok, hij zat te dicht. Maar hij had de snellere band en na de reststart kwamen er nog 10+ rondjes Quote
Salokin 8.986 Geplaatst: 27 augustus 2017 Geplaatst: 27 augustus 2017 Ferrari niet gewonnen maar wat een zalige dag. Gezicht van die Hollanders toen Max er uit lag. Porsche cup was ook dikke fun, vlogen er plots een paar voor mijn neus in de decor. 1 Quote
Salokin 8.986 Geplaatst: 27 augustus 2017 Geplaatst: 27 augustus 2017 Geen F1 maar soit, ook perfect gekaderd. 5 Quote
Salokin 8.986 Geplaatst: 27 augustus 2017 Geplaatst: 27 augustus 2017 Gedaan ook met me officiële parkings te droppen, op ca. 1km van het circuit mijn plek gevonden, even stoppen en hop weg ipv richting autostrade gestuurd te worden terwijl je ondertussen een uur staat aan te schuiven. Quote
gTa 28.033 Geplaatst: 27 augustus 2017 Geplaatst: 27 augustus 2017 Wat een racebegin Het beeld in lap 1 van de hele startkolonne die de Raidillon boven komt ... bloody hell hoe indrukwekkend was dat. Lap 2: Alonso z'n aanpak van de Renault, fantastisch. Richting Eau Rouge naar beneden mooi uit de slipstream blijven om niet te dicht te komen (en zo veel mogelijk koeling te blijven pakken, neem ik aan), net voor de dip in de slipstream duiken, goeie tow naar boven en éénmaal op Kemmel prachtig managen hoeveel slipstream 'ie neemt om op het perfecte moment voorbij de Renault te gaan. Za-lig om te zien. Daarna was 't helaas een pak minder met Alonso. En met Perez, dat was een mager momentje als 'ie Ocon uit de race squeezde. Ben fan van beide piloten en heb een grote boon voor Force India (zeker in 2017 met hun moedige kleurkeuze, gotta love the pinkies ). Superjammer vooral omdat ik erg graag had willen zien hoe Ferrari met een vroege 2nd pit een undercut van 1 of mogelijks méér laps zou hebben uitgeprobeerd op die nagelnieuwe ultrasofts, om de Mercedes' te verschalken. Zou zalig geweest zijn mocht dat zijn gelukt... Mooie race! En wat een circuit. Ook al is het nog mooier voor auto's/races die niet "overal" flatout kunnen gaan (Eau Rouge, Pouhon, ...) maar toch. Quote
gTa 28.033 Geplaatst: 27 augustus 2017 Geplaatst: 27 augustus 2017 7 uur geleden zei msxx: Veel meningen gepresenteerd als een feit, veel woorden in de mond gelegd van rijders, veel foute 'analyses'. Het scheelde weinig of ik had hem op La Deux gezet, terwijl ik het Frans maar slecht beheers Diene Lammens weer, toevallig? Net daarom kijk ik met opzet niét. Nu altijd torrents downloaden van RFM, altijd SkySportsHD rips. Heerlijk met Martin Brundle & Crofty als commentators ... altijd spot on, goeie analyses, emotioneel maar toch zeer nuchter, inside info, enz. Quote
Timo 16.072 Geplaatst: 27 augustus 2017 Geplaatst: 27 augustus 2017 Jij kijkt zoiets op een later tijdstip? Wtf. Quote
Lotuzzz 17.069 Geplaatst: 28 augustus 2017 Geplaatst: 28 augustus 2017 7 uur geleden zei Timo: Jij kijkt zoiets op een later tijdstip? Wtf. Ik ook. Heb wel betere dingen te doen op zondagnamiddag! Gewoon zorgen dat je geen radio luistert, half dagje gsm aan de kant, en je weet van niks Quote
msxx 7.833 Geplaatst: 28 augustus 2017 Geplaatst: 28 augustus 2017 4 minuten geleden zei Lotuzzz: Ik ook. Heb wel betere dingen te doen op zondagnamiddag! Gewoon zorgen dat je geen radio luistert, half dagje gsm aan de kant, en je weet van niks Dat doe ik dan ook, maar zonder livetiming is de race voor mij echt minder leuk om te volgen en analyseren.. Quote
Lotuzzz 17.069 Geplaatst: 28 augustus 2017 Geplaatst: 28 augustus 2017 2 uur geleden zei msxx: Dat doe ik dan ook, maar zonder livetiming is de race voor mij echt minder leuk om te volgen en analyseren.. Dat is zeker waar! Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 28 augustus 2017 Geplaatst: 28 augustus 2017 WTF was dat met Hamilton zijn gesten na de race !? Wat een air man... Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 28 augustus 2017 Geplaatst: 28 augustus 2017 Het leek een wandeling in het park voor LH van buitenaf gezien...enfin, min of meer toch want ik had nooit echt het gevoel dat SV er zou voorbij raken. Maar... de Ferrari was eigenlijk wel sneller... en ik dat was wel een verrassing voor Mercedes. LH zal moeten oppassen toch voor het verdere verloop vh jaar. Het voordeel dat hij heeft zijn zijn verbluffende pole laps hé. Dit was hier ook weer de sleutel om te kunnen winnen. Quote
PJH 21.023 Geplaatst: 28 augustus 2017 Geplaatst: 28 augustus 2017 Ik denk dat niet. Ik denk dat Lewis er zo voorbij was geraakt op power alleen Monza zal dat volgens mij ook tonen. De ferrari zal snel zijn, maar de merc zal altijd reserve hebben daarboven denk ik. Quote
Lotuzzz 17.069 Geplaatst: 28 augustus 2017 Geplaatst: 28 augustus 2017 22 minuten geleden zei Mich: Dit was hier ook weer de sleutel om te kunnen winnen. Weet ik zo nog niet. Kemmel straight is lang genoeg (en oplopend helpt misschien ook) om de Mercedes voorbij de Ferrari te brengen mocht dat nodig geweest zijn. Quote
msxx 7.833 Geplaatst: 28 augustus 2017 Geplaatst: 28 augustus 2017 Merc had een lowdrag afstelling gekozen, om te voorkomen dat Vettel hen eenvoudig in kon halen Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.