Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Idd, wat een klucht zeg met die straffen. De laatste jaren hebben we toch al veel idiote dingen gezien, nu hopen dat Brown het snel kan rechtzetten.

Geplaatst:
2 minuten geleden zei dragonfly:

Heb even geholpen dus 't is weg

Dat mag je dan meteen terugzetten!
Hier heb ik niet om gevraagd

Geplaatst:

VAN is niet slecht bezig. De 3.7 doet het ook niet slecht blijkbaar.

Geplaatst:

Te zielig voor woorden dit... Arme Stoffel...

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Lekker uitdagend ererondje van Mercedes :lol:

Geplaatst:

Vettel heeft er het maximale uitgehaald hier, benieuwd naar het vervolg!

Geplaatst:

Idd zeer jammer van VAN, die verdient zoveel beter..  :(

Wel weer gelachen met ALO :lol:

DIzSKAeWsAEsLdQ.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Net race bekeken. Niet de mooiste race, wel enkele leuke battles in 't middenveld. De RedBulls hebben het eigenlijk wat gekleurd, samen met de roos varkentjes en de Martini's.

Honda :fp: wat een ab-so-lu-te farce is dit, nu al 't derde jaar op een rij. Bij elke upgrade "Hey, maar NU gaat het goed zijn, hoor!" waarna een complete power unit change volgt (met ondertussen 4.630 grid penalty places tot gevolg, minstens) om dan toch beide auto's te moeten doen opgeven. :fp:  Is de motorendeal met Renault voor 2018 nu al rond, eigenlijk? Want de 2 piloten van McLaren verdienen toch echt een krachtbron de naam waardig in plaats van dat continu gepruts.

Bij 't commentaar op SkySportHD vertelde Martin Brundle (naar aanleiding van het puberaal repititief gemelk van Magnussen over het foutloos inhaalmanoeuver van Verstappen) dat ze nu allemaal best verwend zijn op dat vlak en dat ze continu zouden moeten mekkeren hebben mochten ze samen gereden hebben in den tijd met Mansell en Piquet en hun tijdsgenoten. Misschien wel eens interessant om nog eens wat races van de 80's en early 90's te herbekijken. :inlove: 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
6 uur geleden zei Frekkel:

De 3.7 doet het ook niet slecht blijkbaar.

Correct, hij haalde gemiddeld 86% van de totale race-distance. 86%, dat is grootste onderscheiding! :shock: 

:lol: 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Njah, ik had het natuurlijk over performance in de eerste helft van de race. 

Geplaatst:

Porsche Supercup was ook vét :lol:

Van Lagen als gastrijder vierde, dat is echt schitterend.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik heb de supercup ook gezien; Wtf was dat zeg, precies destruction derby. Daar zaten toch echt een paar amateursfouten met aanrijding tot gevolg tussen?

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Dat commentaar :lol:  Alonso wordt daarin 'the unibrow diva' genoemd. :lol: 

Geplaatst:
21 hours ago, Lotuzzz said:

Porsche Supercup was ook vét :lol:

Van Lagen als gastrijder vierde, dat is echt schitterend.

Supercup is echt heerlijk :inlove:

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
20 uur geleden zei PJH:

Ik heb de supercup ook gezien; Wtf was dat zeg, precies destruction derby. Daar zaten toch echt een paar amateursfouten met aanrijding tot gevolg tussen?

De Supercup heeft een bepaalde reputatie qua zondagsrijders, maar er zit toch ook een pak kwaliteit hoor. Armermüller is nu niet echt een amateur... Er werd vooral te veel verdedigd en gesqueezed op de rechte stukken imo.

Geplaatst:
16 hours ago, Lotuzzz said:

De Supercup heeft een bepaalde reputatie qua zondagsrijders, 

Over welke supercup heb jij het? Dat is een enorm hoog niveau qua piloten!

Geplaatst:
1 uur geleden zei ir_fuel:

X jaar geleden

Geplaatst:
2 uur geleden zei ir_fuel:

Maar wel ook onversaagde batteraars, zo lijkt het toch. Niet bang van stevig elkaars koetswerk te masseren. Wat het natuurlijk superleuk maakt om naar te kijken.

Geplaatst:
1 minuut geleden zei gTa:

Maar wel ook onversaagde batteraars, zo lijkt het toch. Niet bang van stevig elkaars koetswerk te masseren. Wat het natuurlijk superleuk maakt om naar te kijken.

Mis ik soms wel bij de openwielklasses. Als je dan dit of de V8 Supercars ziet :lolz:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid