Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

110 ronden en Alonso gaat ook nog wat rijden. Serieus tempo :D 

Geplaatst:

Waar kan je dat eigenlijk het best volgen? 

Geplaatst:

Ik kijk tussendoor eens op gpupdate.

Geplaatst:

Toch onder de indruk van Toro Rosso - Honda, ze hebben de meeste rondes van allemaal afgelegd, zonder echte problemen:

Naamloos.thumb.png.e0f8c94969f01356fdee65835bda4284.png

Geplaatst:
32 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Toch onder de indruk van Toro Rosso - Honda, ze hebben de meeste rondes van allemaal afgelegd, zonder echte problemen:

Naamloos.thumb.png.e0f8c94969f01356fdee65835bda4284.png

En op de speedtrap zijn ze bijna 20kmu sneller of de mc larens.

Geplaatst:

McLaren heeft een hele voormiddag verloren met motorproblemen :( Toro Rosso rijdt met hun Honda intussen wel probleemloos rond, met mooie tijden. 

Geplaatst:

Zou het dan toch niet aan Honda liggen? 

WTF :lol: 

Geplaatst:

Ik dacht vandaag net hetzelfde. Als ze niet meekunnen met een Renault dan is het duidelijk.

Geplaatst:

Deze ochtend zou het een probleem geweest zijn met de batterij, of toch de elektronica. Vandoorne is blijkbaar 2 keer in panne gevallen dan, eens in de pitlane en dan on track. Wat er deze middag fout liep kan ik nergens vinden. 

Ik denk dat ze op de foute moment ook overgestapt zijn naar Renault. Renault was betrouwbaar (behalve bij Verstappen), maar ze wouden het gat dichten met Mercedes en Ferrari. Die extra prestaties hebben volgens mij hun invloed op de betrouwbaarheid. Ze hebben een groot risico genomen, overstappen naar een motor waarbij ze een groot deel van hun auto moesten hertekenen. 

Alonso zou ook een van de grote aanstokers geweest zijn, hij zou weg gaan als Honda bleef en McLaren wou hem houden. Hopelijk was dat de juiste keuze.

Geplaatst:

Geplaatst:
24 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Deze ochtend zou het een probleem geweest zijn met de batterij, of toch de elektronica. Vandoorne is blijkbaar 2 keer in panne gevallen dan, eens in de pitlane en dan on track. Wat er deze middag fout liep kan ik nergens vinden. 

Ik denk dat ze op de foute moment ook overgestapt zijn naar Renault. Renault was betrouwbaar (behalve bij Verstappen), maar ze wouden het gat dichten met Mercedes en Ferrari. Die extra prestaties hebben volgens mij hun invloed op de betrouwbaarheid. Ze hebben een groot risico genomen, overstappen naar een motor waarbij ze een groot deel van hun auto moesten hertekenen. 

Alonso zou ook een van de grote aanstokers geweest zijn, hij zou weg gaan als Honda bleef en McLaren wou hem houden. Hopelijk was dat de juiste keuze.

Tip: Check het gebruikte aantal power units van 2017 eens. Betrouwbaar behalve bij Verstappen??? :blink: Helaas, niets was minder waar.

Geplaatst:
7 minutes ago, msxx said:

Tip: Check het gebruikte aantal power units van 2017 eens. Betrouwbaar behalve bij Verstappen??? :blink: Helaas, niets was minder waar.

Waar vind ik dat? Ik herinnerde mij enkel Verstappen die erg vaak uitviel en vond niet direct statistieken :) Dus dan is McLaren overgeschakeld naar een blok dat op papier meer power heeft, maar dus even onbetrouwbaar is? :fp: 

EDIT: Heb het toch gevonden, geen enkele auto met Renault blok kwam toe met 4 motoren. https://maxf1.net/en/power-unit-elements-use-2017/

Maf eigenlijk, bij Ferrari en Mercedes waren het enkel Vettel en Hamilton die een extra blok nodig hadden. Alle andere teams reden naar het einde van het seizoen met 4 motoren. Renault, Toro Rosso en Red Bull hadden 5 a 7 motoren nodig en nog een hele hoop andere stukken ook :fp: 

Geplaatst:

Geplaatst:
37 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Waar vind ik dat? Ik herinnerde mij enkel Verstappen die erg vaak uitviel en vond niet direct statistieken :) Dus dan is McLaren overgeschakeld naar een blok dat op papier meer power heeft, maar dus even onbetrouwbaar is? :fp: 

EDIT: Heb het toch gevonden, geen enkele auto met Renault blok kwam toe met 4 motoren. https://maxf1.net/en/power-unit-elements-use-2017/

Maf eigenlijk, bij Ferrari en Mercedes waren het enkel Vettel en Hamilton die een extra blok nodig hadden. Alle andere teams reden naar het einde van het seizoen met 4 motoren. Renault, Toro Rosso en Red Bull hadden 5 a 7 motoren nodig en nog een hele hoop andere stukken ook :fp: 

Er zat een structureel issue in de motoren wat ze tijdens het seizoen ook niet meer op konden lossen.

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:

Geplaatst:

Ahja.

Geplaatst:

De achterste 2 zijn regen. Oranje en lichtroze zijn nieuw. Superhard en hypersoft.

Geplaatst:
1 minuut geleden, ir_fuel zei:

:fp:

Waarom

Meer inhaalacties on track

NOT :lolz:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid