Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ola

Geplaatst:

Vettel :facepalm: Hoe wil je keihard zeker geen wereldkampioen worden.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
6 minuten geleden, Riskitalltowin zei:

Vettel :facepalm: Hoe wil je keihard zeker geen wereldkampioen worden.

Dat zei ik gisteren ook. Toch een zekere faaldrang bij duels in de eerste ronde.

Geplaatst:

Jammer dat Ferrari zo'n comfy uitgangspositie zo verprutst heeft. Er zat (veel) meer in. 

Hamilton heeft zijn zege niet gestolen, knap gereden! 

Geplaatst:
1 uur terug, Maxime S zei:

Jammer dat Ferrari zo'n comfy uitgangspositie zo verprutst heeft. Er zat (veel) meer in. 

Hamilton heeft zijn zege niet gestolen, knap gereden! 

Zonder z'n "hulpje" aka Bottas had hij nooit gewonnen

Geplaatst:

Kimi eindigde uiteindelijk wel op 10 seconden, zat er compleet door op het eind, Hamilton zijn banden waren veel jonger, volgens mij had hij er op het eind toch nog voorbij kunnen gaan. 

Geplaatst:

Vandoorne buiten :o

Geplaatst:
Zojuist, PJH zei:

België is te klein hé

Geplaatst:
3 minutes ago, PJH said:

?Vraag mij echt af hoe hard ze hem buiten geduwd hebben door hier en daar wat dingen 'verkeerd te monteren' enzo :( 

Geplaatst:
6 minuten geleden, Monterey Jack zei:

?Vraag mij echt af hoe hard ze hem buiten geduwd hebben door hier en daar wat dingen 'verkeerd te monteren' enzo :( 

tja, zat er aan te komen hé..

Ik hoop dat hij een nieuw zitje heeft voor volgend seizoen.

Geplaatst:
2 minutes ago, wabe said:

tja, zat er aan te komen hé..

Ik hoop dat hij een nieuw zitje heeft voor volgend seizoen.

Uiteraard, maar ik vraag mij af in hoeverre het aan Vandoorne ligt en wat het team er mee te maken heeft. 

Geplaatst:

Stoffel Vandoorne zal volgend seizoen niet meer voor McLaren uitkomen. Dat heeft de Britse renstal in een persbericht laten weten. "Ik zal mijn plannen voor volgend seizoen binnenkort bekendmaken", zegt Vandoorne zelf.

Stoffel Vandoorne maakte sinds 2013 deel uit van de McLaren-familie, eerst in hun jeugdprogramma, later in het GP2-kampioenschap, daarna als reserverijder en sinds 2017 als een van de vaste rijders.

Vandoorne reed tot nu toe 34 GP's voor McLaren, maar een echt gelukkig huwelijk was het niet. Dat geeft hij zelf ook toe. "Hoewel we niet het succes hebben behaald waarop we allemaal gehoopt hadden, heb ik de voorbije 2 jaar er enorm van genoten. Ik had een goeie relatie met iedereen bij het team."

"Ik ben McLaren dankbaar voor de kansen die ik heb gekregen en ik zal in de resterende 7 races voluit blijven gaan. Binnenkort maak ik mijn plannen voor volgend seizoen bekend."

https://sporza.be/nl/2018/09/03/mclaren-vandoorne-rijdt-volgend-seizoen-niet-meer-voor-ons/

Geplaatst:
Op 12/8/2018 om 09:30, PJH zei:

Ik denk:

Stroll in de force india dat zijn pa net kocht. Dan kan kubica met de williams racen. Ocon moet dan naar mclaren, en van doorne kan dan de gp bekijken vanaf de tribune aan Eau Rouge

Da's dan al 2 van de 4. Ocon zal dan wel mclaren gaan rijden.... Kubica lijkt me twijfelachtig :D

Geplaatst:

Wel goed dat ze al duidelijkheid scheppen. McLaren moet Norris voor 30/09 bevestigen of anders mag hij vertrekken

Geplaatst:
5 minutes ago, PJH said:

Da's dan al 2 van de 4. Ocon zal dan wel mclaren gaan rijden.... Kubica lijkt me twijfelachtig :D

Ocon paste niet in de McLaren, is te groot. 

Nu goed, we zien wel wat er nog allemaal naar boven komt de komende weken.

Geplaatst:

Er zijn nog mogelijkheden voor Stoffel...

Williams, Sauber, Haas, Toro Rosso, Ferrari.

Reserverijder ergens...

Geplaatst:
8 minuten geleden, TCT zei:

Er zijn nog mogelijkheden voor Stoffel...

Williams, Sauber, Haas, Toro Rosso, Ferrari.

Reserverijder ergens...

Loketbediende bij een bank lijkt me hem ook wel af te gaan.

Geplaatst:

Een paar dagen geleden verklaarde zijn manager dat hij volgend jaar in de F1 ging rijden, dus weten ze wel meer op dit moment.

Benieuwd naar dit verloop.

Geplaatst:

Hoor net dat Norris is bevestigd voor Mclaren.

Geplaatst:

Ik ben ervan overtuigd dat teams voorbij McLaren en de media kunnen kijken. Ik zie Stoffel volgend jaar nog wel rijden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid