Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
5 minuten geleden, msxx zei:

Dat je Vandoorne vervangt, ok. Maar toch niet door 'het volgende talent'. Wat een onzin.

Eerst Magnussen, dan Vandoorne en nu Norris. 

Ze hebben inderdaad al een paar carrières om zeep geholpen

Geplaatst:

Geven ze de stoel van Vandoorne aan Norris omdat Vandoorne vertrekt?

Of zetten ze zelf Vandoorne buiten en vullen ze het gat met Norris?

Geplaatst:
2 minuten geleden, DenDuvel zei:

Of zetten ze zelf Vandoorne buiten en vullen ze het gat met Norris?

DIT

Geplaatst:

Lijkt me meer een politieke afrekening, Vandoorne werd aangetrokken door Ron Dennis en zijn entourage en genoot daar heel veel krediet. Zak Brown heeft het niet voor Dennis en zijn gevolg, daarom dat iedereen van vroeger ook vertrokken is.  Dat Norris nu 'klaar is' voor de F1 geeft Brown de kans om een van de laatste pionnen gelinkt aan Dennis buiten te zetten.

F1 heeft niets meer met echt talent te maken, politieke spelletjes en geld bepalen daar alles.

Geplaatst:
39 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Lijkt me meer een politieke afrekening, Vandoorne werd aangetrokken door Ron Dennis en zijn entourage en genoot daar heel veel krediet. Zak Brown heeft het niet voor Dennis en zijn gevolg, daarom dat iedereen van vroeger ook vertrokken is.  Dat Norris nu 'klaar is' voor de F1 geeft Brown de kans om een van de laatste pionnen gelinkt aan Dennis buiten te zetten.

F1 heeft niets meer met echt talent te maken, politieke spelletjes en geld bepalen daar alles.

Wanneer lag dat anders volgens jou?

Is al vanaf dag 1 het geval :)

Of dacht je dat iemand als Lauda niet moest betalen voor zijn zitje destijds?

Geplaatst:
6 uren geleden, flupke73 zei:

België is te klein hé

Nederland is ook klein, Monaco is ook klein, zoveel mensen wonen er ook niet in Finland...

Geplaatst:

Maar hoeveel Nederlanders zaten er niet in de tribunes op de Europese gp's? Er zaten er meer in Oostenrijk wellicht dan dat er Belgen in Spa zaten.

Geplaatst:
3 minuten geleden, Frekkel zei:

Maar hoeveel Nederlanders zaten er niet in de tribunes op de Europese gp's? Er zaten er meer in Oostenrijk wellicht dan dat er Belgen in Spa zaten.

Hij heeft NUL uitstraling. Daardoor is hij geen ‘merk’ geworden.

Hopelijk krijgt hij nog een kans. Norris is nu ineens future superstar, sure. Vandoorne is net zo goed.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Verstappen heeft ook enkele grote Nederlandse sponsors, hij heeft wel zijn naam mee natuurlijk. 

Geplaatst:
17 minuten geleden, Frekkel zei:

Max Verstappen zit ook in een topauto. Hoeveel Nederlanders kwamen er voor Albers kijken in Spa?

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

We moeten eerlijk zijn, Verstappen is binnengekomen en heeft direct zijn naamkaartje afgegeven.

Stoffel is het eerste jaar veel te braaf geweest en liet zich altijd gemakkelijk opzij zetten.

Laat ons hopen dat hij nog een kans krijgt en Sainz op z'n doos kan geven :D 

Geplaatst:
7 uren geleden, msxx zei:

Dat je Vandoorne vervangt, ok. Maar toch niet door 'het volgende talent'. Wat een onzin.

Eerst Magnussen, dan Vandoorne en nu Norris. 

yep. en perez had het geluk de centen van carlos slim te mogen spenderen.

Geplaatst:

Nuchtere blik op de feiten.

Geplaatst:
2 hours ago, msxx said:

Hij heeft NUL uitstraling. Daardoor is hij geen ‘merk’ geworden.

Vettel heeft ook nul uitstraling.

Iemand zoals Vandoorne is financieel dik binnen (als de cijfers online kloppen). Dan zou ik proberen om in de F1 te blijven of anders wat DTM en zo te doen. Wat boeit het dan nog.

Geplaatst:

Over welke cijfers spreken ze?

Geplaatst:

Why on earth betalen ze Stoffel zoveel ??

Geplaatst:

Jezus, Stoffel is een dure vogel. Dat verklaart wel meteen waarom er nog geen contract bik een ander middenveldteam is.

Geplaatst:
2 minuten geleden, msxx zei:

Why on earth betalen ze Stoffel zoveel ??

Zwijggeld :ninja:

• Vind ik leuk 3
  • Thanks Friendly 1
  • Grappig 1
Geplaatst:

Leclerq is wel bargain of the century anders...

Geplaatst:
6 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Zwijggeld :ninja:

Jaartje de ellende verdragen voor een eeuwig pensioen ??

Geplaatst:

Ik denk dat we kunnen stellen dat Stoffel voor 1,5mio wel aan de slag zou mogen bij Haas of Sauber. Torro rosso nog minder. Maar zou Stoffel dat zelf willen...

Laat me denken aan een reply op zijn IG van een andere racecoureur. Die had het over 'nu een stap achteruit, daarna twee vooruit'.

Connecting the dots...

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid