Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik slik mijn woorden van daarstraks alweer in ?
Heel cool voor Kimi.

Geplaatst:

Schitterende race. Eindelijk nog eens genoten van een F1 race.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
5 minutes ago, CHARLE5 said:

Ik slik mijn woorden van daarstraks alweer in ?
Heel cool voor Kimi.

Bwa, Kimi heeft de race gewonnen door Hamilton na zijn 1e stop achter hem te houden. Daar verliest Hamilton een second of 8 denk ik. De banden zaten er ook door nadien. 

Zalig voor Kimi :D 

Kimi is echt te zalig :lolz: "Did you win the championship now or what" tegen Hamilton :D "No" :lolz: 

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Maurizio Arrivabene nog nooit zo vrolijk gezien eigenlijk :D 

Geplaatst:

Longest gap between race wins.

Nieuw recordje ook.

Geplaatst:

Schitterend voor Kimi.  

Geplaatst:
Title permutations

After his third place in the US, Hamilton is now 70 points ahead of Vettel with 75 points available. He can win the 2018 championship with a seventh-placed finish or above in Mexico City. For Vettel to have a chance of winning the title he must win all three remaining races.

Geplaatst:

Vandoorne blijft ook actief in F1: gaat voor Hamilton in simulator rijden

Vandoorne rijdt in 2019 in de Formule E voor HWA, dat nauwe banden heeft met Mercedes.

Stoffel Vandoorne verdwijnt niet helemaal uit de Formule 1. Na 2 dramatische jaren bij McLaren gaat de Belg in 2019 in de Formule E rijden voor het Duitse HWA-team, dat een nauwe link heeft met Mercedes. En de F1-renstal van wereldkampioen Lewis Hamilton zet Vandoorne in de simulator. Dat bevestigde de Formule E-afdeling van Mercedes.

Zo wordt Vandoorne eigenlijk een ploegmaat van Lewis Hamilton en Valtteri Bottas bij het beste Formule 1-team ter wereld.  Teammanager Toto Wolff is een grote fan van Vandoorne en wilde maar wat graag over de ervaring en diensten van onze landgenoot beschikken.

Na het debacle bij McLaren was een zitje in de F1 te hoog gegrepen, maar nu blijft hij toch nog betrokken bij het wereldje. De simulator is razend belangrijk voor de ontwikkeling en de afstelling van de F1-bolides. Zelfs tijdens de raceweekends wordt de simulator gebruikt om de auto te finetunen.

Het is wel niet de bedoeling dat Vandoorne de GP-weekends ter plaatse meemaakt. Dat is voorbehouden voor de race- en test/reserverijders. De Belg wordt verwacht in het zenuwcentrum van Mercedes in Barckley, Engeland, waar de simulator staat.

https://sporza.be/nl/2018/10/24/vandoorne-blijft-ook-actief-in-f1-gaat-voor-hamilton-in-simulat/

Geplaatst:

Vandoorne 2/2 sessies sneller dan Alonso, hopelijk straks eindelijk eens 3/3.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 hour ago, Monterey Jack said:

Vandoorne 2/2 sessies sneller dan Alonso, hopelijk straks eindelijk eens 3/3.

Heeft Norris geen sessie gereden?

Geplaatst:
7 minutes ago, vince522 said:

Heeft Norris geen sessie gereden?

Welja, 2/2 dus :D P1 reed Norris ipv Alonso, P2 en P3 was Vandoorne sneller. Eerste run in Q1 is vandoorne nu ook sneller dan Alonso

Geplaatst:

Weer niet :fp: Zat nochtans 0,2 voor Alonso na sector 1, verliest 3 tienden in de 2e en 3e sector. Alonso natuurlijk weer door naar Q2 en 3 plaatsen hoger, scheelt nochtans maar 1 tiende :(

Geplaatst:

Danny Ric :inlove: Eerste pole buiten Monaco blijkbaar, zo gek :shock: 

Geplaatst:

Zag die laatste ronde van Ricciardo echt niet aan komen.
De onboard nog niet gezien maar gaat vet zijn.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid