Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hij lijkt relaxter en meer open sinds zijn deal met Sauber bekend is.

Geplaatst:

Hopelijk blijft het zo spannend:image.png.e9e44e631ebe7a259f036c64fa426af0.png

3 verschillende teams op minder dan een tiende in FP1 :D 

Geplaatst:
Geplaatst:

ALLAH AKBAR

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Sebastian, Kimi is faster than you!!!

Nooit gedacht dat ze dat gingen doen :D 

Wel maf dat RedBull een halve race op SuperSoft kan rijden, zou niet mogen :( Met de 2 zachtere compounds en een eenstopper een race kunnen beëindigen. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Whoa, Interlagos stelt nooit teleur.

Geplaatst:

Ocon zijn neus gaat pijn doen na de race :lolz: Wat een idioot :fp: 

Geplaatst:

Cadeau'ke van Esteban.

Geplaatst:

Beste koers van het jaar :inlove:

Geplaatst:

Spannende race!

Red bull had goeie pace, zowel Max als Daniel. Ocon is een kalf! Hopelijk nog een reprimande erbovenop.

Geplaatst:

Hopelijk werkt de link

Edit: nee dus. Verstappen heeft Icon nadien wat duwkes verkocht voor het oog van de camera :)

Geplaatst:
7 minutes ago, GTX said:

Hopelijk werkt de link

Edit: nee dus. Verstappen heeft Icon nadien wat duwkes verkocht voor het oog van de camera :)

Valt nog mee, heb al erger gezien :D Als dat de laatste ronde gebeurt dan loopt het slechter af.

Geplaatst:
1 uur terug, Monterey Jack zei:

Ocon zijn neus gaat pijn doen na de race :lolz: Wat een idioot :fp: 

Ahja Verstappen is evenveel in fout. Als een auto je zo voorbijkomt laat je wat meer ruimte.

Was totaal overbodig om daar zo de deur dicht te doen

Geplaatst:

Lewis zei ook dat'em een andere state of mind zou hebben.

Geplaatst:
3 minutes ago, dragonfly said:

Ahja Verstappen is evenveel in fout. Als een auto je zo voorbijkomt laat je wat meer ruimte.

Was totaal overbodig om daar zo de deur dicht te doen

Ocon wou zich ontdubbelen, dat doe je toch enkel als je dat kan zonder dat je de leider gaat hinderen? Kan bijna niet in de Senna S, dus dat hij zelfs maar probeert vind ik echt belachelijk. Oké, Verstappen moet de deur niet dichtdoen, maar volgens mij verwacht die ook niet dat Ocon daar nog zit. Vraag mij zelfs af of die hem heeft zien naderen, want op dat punt kijkt Verstappen normaal naar links.

Geplaatst:
5 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Ocon wou zich ontdubbelen, dat doe je toch enkel als je dat kan zonder dat je de leider gaat hinderen? Kan bijna niet in de Senna S, dus dat hij zelfs maar probeert vind ik echt belachelijk. Oké, Verstappen moet de deur niet dichtdoen, maar volgens mij verwacht die ook niet dat Ocon daar nog zit. Vraag mij zelfs af of die hem heeft zien naderen, want op dat punt kijkt Verstappen normaal naar links.

VER wist perfect waar die zat. Wilde hem afbluffen en OCO zei FY en groot gelijk.

Er is daar plaats zat maar neen, hij stuurt gewoon vol in op OCO

Geplaatst:
28 minutes ago, dragonfly said:

VER wist perfect waar die zat. Wilde hem afbluffen en OCO zei FY en groot gelijk.

Er is daar plaats zat maar neen, hij stuurt gewoon vol in op OCO

Sorry maar dit slaat nergens op, de leider moet plaats maken voor iemand die zich wil ontdubbelen?

Stel dat OCO zijn move had afgemaakt, hoe lang zou het duren voor VER er weer voorbij zou gaan. Clash van 2 ego's, dat wel.

Geplaatst:

Waarom het risico pakken? Verstappen rijdt naast Ocon, weet waar Ocon naartoe gaat en hoe hij zijn bocht gaat pakken en hij snijdt hem af. Ga je dan gokken dat hij toch afremt? Gegokt en verloren. 

• Thanks Friendly 3
Geplaatst:

Verstappen moet niet zagen, heeft er zelf al genoeg afgeknald. Vader Jos ook trouwens, vraag maar na bij Montoya. 

Sterke race terug van Stoffel.

Geplaatst:

Zeker de Instagram story van Mercedes checken, ricciardo heeft de gsm van Mercedes gepikt tijdens de drivers parade :lolz: :lolz: :lolz:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid