msxx 7.827 Geplaatst: 26 november 2018 Geplaatst: 26 november 2018 1 minuut geleden, TCT zei: Om terug ff op Alonso te komen... Als die door de jaren heen 9 punten meer had gescoord, had die vijf wk's gehad... Zotjes eigenlijk. HAM 7 titels, Prost ook veel meer, etc. Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 26 november 2018 Geplaatst: 26 november 2018 30 minutes ago, TCT said: Om terug ff op Alonso te komen... Als die door de jaren heen 9 punten meer had gescoord, had die vijf wk's gehad... Zotjes eigenlijk. Prost 7 titels met 11 punten meer... 8 eigenlijk want de titel van 88 is in se ook de zijne Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 26 november 2018 Geplaatst: 26 november 2018 https://www.facebook.com/Formula1/videos/355947818285263/ Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 26 november 2018 Geplaatst: 26 november 2018 Laat die jongens (Norris, Albon) eerst eens gp2 kampioen worden ipv ze direct voor de leeuwen te gooien. Lijkt me eerder een gevalletje van bloedarmoede te zijn. Quote
msxx 7.827 Geplaatst: 26 november 2018 Geplaatst: 26 november 2018 15 minuten geleden, Frekkel zei: Laat die jongens (Norris, Albon) eerst eens gp2 kampioen worden ipv ze direct voor de leeuwen te gooien. Lijkt me eerder een gevalletje van bloedarmoede te zijn. Vooral als je bedenkt wat Vandoorne mag gaan doen volgend jaar. Is een Albon of Norris beter? Doubt it.. Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 26 november 2018 Geplaatst: 26 november 2018 het meest schrijnende is die Kvyat die teruggehaald wordt... daar kan ik totaal ni bij. Ik weet dat het absurd klinkt maar dat onder de vleugels nemen van jong opkomend talent door grote teams wordt meer en meer een pest voor die jongens. Topteams hebben 2 (tot 4) zitjes ter beschikking maar ze hebben het dubbel aan potentiele rijders. En als ge ooit es op "nen dikken" u tong hebt uitgestoken in de opstapklasses, zijt ge persona non grata voor de rest van uw dagen. Liever hun eigen wegwerpmateriaal weer afstoffen in plaats van werk te maken dat F1 de 20 beste piloten vd wereld kadert! 3 Quote
TCT 6.312 Geplaatst: 26 november 2018 Auteur Geplaatst: 26 november 2018 Maar waarom heeft Stoffel indertikd voor McLaren ipv RB gekozen, zou dat echt voor de euro's zijn geweest? RB betaalt in verhouding peanuts. Quote
mrbbs 2.790 Geplaatst: 26 november 2018 Geplaatst: 26 november 2018 Just now, TCT said: Maar waarom heeft Stoffel indertikd voor McLaren ipv RB gekozen, zou dat echt voor de euro's zijn geweest? RB betaalt in verhouding peanuts. Vandoorne heeft gisteren zich eindelijk eens uitgelaten over wat we allemaal wel al wisten. Hij werd niet op gelijke voet behandeld bij McLaren. Jammer dat zo met een carrière spelen. Quote
TCT 6.312 Geplaatst: 26 november 2018 Auteur Geplaatst: 26 november 2018 Moest die in de plek van Bottas komen, we zouden nogal verschieten wat talent het is. Maja, Ocon zit daar nog tussen zeker? What a waiste of talent... Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 26 november 2018 Geplaatst: 26 november 2018 34 minuten geleden, TCT zei: Maar waarom heeft Stoffel indertikd voor McLaren ipv RB gekozen, zou dat echt voor de euro's zijn geweest? RB betaalt in verhouding peanuts. Hij had al getekend bij McLaren voor RB kwam aankloppen, las ik. Als het waar is weet ik niet, ik was er niet bij. 39 minuten geleden, Mich zei: het meest schrijnende is die Kvyat die teruggehaald wordt... daar kan ik totaal ni bij. Ik weet dat het absurd klinkt maar dat onder de vleugels nemen van jong opkomend talent door grote teams wordt meer en meer een pest voor die jongens. Topteams hebben 2 (tot 4) zitjes ter beschikking maar ze hebben het dubbel aan potentiele rijders. En als ge ooit es op "nen dikken" u tong hebt uitgestoken in de opstapklasses, zijt ge persona non grata voor de rest van uw dagen. Liever hun eigen wegwerpmateriaal weer afstoffen in plaats van werk te maken dat F1 de 20 beste piloten vd wereld kadert! Wat te denken van Kubica? Te slecht bevonden voor dit jaar te rijden en nu Sirotkin zijn sponsors afhaken krijgt hij een zitje. Lang leve de zak geld. Quote
vince522 2.493 Geplaatst: 27 november 2018 Geplaatst: 27 november 2018 11 hours ago, TCT said: Moest die in de plek van Bottas komen, we zouden nogal verschieten wat talent het is. Maja, Ocon zit daar nog tussen zeker? What a waiste of talent... Ze zullen beide in de sim rijden, als Stoffel echt op een ander niveau presteert ivg met Ocon dan zal dat daar ook wel blijken. Quote
Luv4DLM 1.282 Geplaatst: 1 december 2018 Geplaatst: 1 december 2018 Schitterend [emoji23][emoji23][emoji23]Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk Quote
Gixxer 611 Geplaatst: 6 december 2018 Geplaatst: 6 december 2018 https://www.racesport.nl/worldsbk/f1-wereldkampioen-lewis-hamilton-probeert-het-op-twee-wielen/ Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 7 december 2018 Geplaatst: 7 december 2018 Montoya Jammer dat die geen paar kampioenschappen gewonnen heeft. 2 Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 7 december 2018 Geplaatst: 7 december 2018 https://streamable.com/r7z5m 1 Quote
TCT 6.312 Geplaatst: 7 december 2018 Auteur Geplaatst: 7 december 2018 Finnish drinking habits are completely different from e.g. continental Europe. They dont drink to enjoy, they drink to get drunk. He will end up sleeping under the table at 2am, but by 11am he is going to be like nothing happend. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.