Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dit is niet juist en unfair...

Geplaatst:

Volgens mij wordt het nog op papier uitgevochten...

Geplaatst:

Ze hadden er mss nog een strikske om moeten doen...

Geplaatst:
2 minuten geleden, TCT zei:

Dat is uw mening. Ik zou eens bellen naar daar ?

Beste kampioenschap ever.

Geplaatst:

RB neemt een risico om naar de softs te gaan en Ham blijft rijden.

In dit geval heeft RB geluk gehad. De safety car had ook gewoon kunnen uitrijden en dan was Ham de winnaar.

Geplaatst:

Onrechtstreeks verdedigt Mick Schumacher hier het record van z'n vader. Latifi in 't vuil, 2 bochten later vangrail...

• Grappig 2
Geplaatst:
1 minuut geleden, TCT zei:

Dat hadden ze al gedaan voor Ham nadat hij een S-bocht gewoon overslaat omdat hij Max niet wilt voorlaten.

• Vind ik leuk 6
Geplaatst:
Zojuist, kefkie zei:

In dit geval heeft RB geluk gehad. De safety car had ook gewoon kunnen uitrijden en dan was Ham de winnaar.

Denk dat Liberty Media mss ook iets geforceerd heeft ?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Zojuist, kefkie zei:

En zo kun je natuurlijk tientallen scenario’s uitwerken alnaargelang je wilt wie wint.

Geplaatst:
Zojuist, Fred zei:

En zo kun je natuurlijk tientallen scenario’s uitwerken alnaargelang je wilt wie wint.

Voila.

Ik ben blij dat het Max is. Maar het zag er heel de race wel naar uit dat Lewis gewoon sneller was en ging winnen.

Geplaatst:
1 minute ago, Fred said:

Ja, de FIA is blijkbaar pro Hamilton, behalve in een beslisser van het kampioenschap :lol: 

• Vind ik leuk 2
  • Grappig 2
Geplaatst:

Ge kunt u ook de vraag stellen waarom de man met de meest versleten banden niet wisselt. Soms is het tactisch een voordeel om te volgen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Just now, kefkie said:

Voila.

Ik ben blij dat het Max is. Maar het zag er heel de race wel naar uit dat Lewis gewoon sneller was en ging winnen.

Die was ook sneller. Wat geluk en dan een goeie strategische keuze hebben dat omgedraaid.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
3 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ja, de FIA is blijkbaar pro Hamilton, behalve in een beslisser van het kampioenschap :lol: 

Ze konden gewoon niet maken om enkel in de laatste race iets te doen wat ze anders nooit zouden doen. Hoe vreemd zou het niet zijn om niet te laten ontdubbelen?

Geplaatst:
5 minuten geleden, Roger zei:

Ze konden gewoon niet maken om enkel in de laatste race iets te doen wat ze anders nooit zouden doen. Hoe vreemd zou het niet zijn om niet te laten ontdubbelen?

En het cadeau van Spa  niet vergeten.

Gelukkig wel dat ze nog eens iets geven aan Red Bull, wAnT SiLvErStOnE. 

Geplaatst:

Zalig. Al die “FIA” is maffia, FIA is pro HAM die nu plots moeten zwijgen, supporters zijn het :)

Ik blijf erbij dat ze het de wedstrijd leiding extreem moeilijk hebben gemaakt en dat die mensen echt hun best gedaan hebben…..maw dezelfde mening als vorige week. Een partijdige FIA laat de race zo niet eindigen. 

Chapeau. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
8 minuten geleden, Roger zei:

Normaal wachten ze wel nog een ronde voor ze dan de safetycar binnen halen. Nu was het ontdubbelen en onmiddelijk safetycar binnen

Geplaatst:

Gemakkelijk ook om de schuld op de FIA te steken als je zelf 2x de verkeerde keuze maakt mbt bandenwissel. Mercedes heeft het zelf uit handen gegeven. 

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:
1 minuut geleden, Monterey Jack zei:

Normaal wachten ze wel nog een ronde voor ze dan de safetycar binnen halen. Nu was het ontdubbelen en onmiddelijk safetycar binnen

Er was nog maar 1 ronde

Geplaatst:
1 minuut geleden, Jules_W zei:

Gemakkelijk ook om de schuld op de FIA te steken als je zelf 2x de verkeerde keuze maakt mbt bandenwissel. Mercedes heeft het zelf uit handen gegeven. 

Mercedes kon ook niet binnenkomen. Als Hamilton pit blijft Verstappen op de baan en komt ervoor. Nu hadden Verstappen en Perez gratis pitstops.

Zo werkt het spel nu eenmaal, maar Mercedes heeft daarom geen slechte keuze gemaakt om niet te pitten.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
2 minuten geleden, Martini Racing zei:

Mercedes kon ook niet binnenkomen. Als Hamilton pit blijft Verstappen op de baan en komt ervoor. Nu hadden Verstappen en Perez gratis pitstops.

Zo werkt het spel nu eenmaal, maar Mercedes heeft daarom geen slechte keuze gemaakt om niet te pitten.

Maar dan heeft HAM het voordeel op verser/sneller rubber.

En intrinsiek had hij sowieso toch de snelste auto. Het is niet dat ie op het rechte stuk, Max moest laten wegrijden. Dus tractie bij zijn uitkomen zat nog redelijk goed. 

Geplaatst:

En als HAM onder de VSC binnenkomt en VER dan doorgaat, dan is het op het einde Toto die ligt te schreeuwen moest FIA zeggen dat er niet mag ontdubbelt worden.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
3 minuten geleden, Martini Racing zei:

Omdat ze te laat waren. Hamilton zal vloeken. 

Geplaatst:
Zojuist, Roger zei:

En als HAM onder de VSC binnenkomt en VER dan doorgaat, dan is het op het einde Toto die ligt te schreeuwen moest FIA zeggen dat er niet mag ontdubbelt worden.

Stel u eens voor dat er grind lag in die bocht die HAM heeft afgesneden. Toto zou nog al eens mails aant sturen geweest zijn…

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid