Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
28 minuten geleden, The Swede zei:

Dit is dus een moment dat ik niet begrijp. Waarom moest Verstappen daar zijn plaats weer afstaan?

Als je elke keer dat je voorbijsteekt en de andere zet zijn wielen naast het circuit, je de plaats weer moet afstaan, dan kan je nooit meer voorbijsteken. Als Hamilton nl. gewoon zich neerlegt dat hij in deze bocht het niet haalt, dan komt hij achter verstappen uit de bocht en is er geen vuiltje aan de lucht. Omdat hij nu koppig blijft doorgaan en naast de baan gaat rijden, mag verstappen er weer achter gaan rijden... :huh: 

Zet morgen weer een grasberm aan de buitenkant ipv beton, er Hamilton was schonekes de remmen ingegaan en we hadden een andere race.

Zoals Wolff zelf zei: dit is autoracen. En wat in bocht 5 gebeurde, was voor mij ook proper autoracen.

Iets met klep en klepel?

Verstappen haalde Hamilton in, Hamilton sneed de bocht af. Er is nooit sprake geweest dat Verstappen een plaats moest afstaan.

En 'dit is autoracen' zei Masi tegen Wolf, niet andersom.

• Thanks Friendly 2
Geplaatst:

Over heel de race gezien, Hamilton/Mercedes de sterkste.

Die beslissing over die eerste inhaalactie van verstappen, begreep ik volkomen niet. Hij zat er langs en bleef netjes binnen het circuit.

Die actie van Latifi, deed me héél even aan Piquet JR/Briatore denken van een paar jaar geleden. Gelukkig lag er geen Honda motor in zijn Williams.

Geplaatst:
1 uur terug, The Swede zei:

Dit is dus een moment dat ik niet begrijp. Waarom moest Verstappen daar zijn plaats weer afstaan?

Als je elke keer dat je voorbijsteekt en de andere zet zijn wielen naast het circuit, je de plaats weer moet afstaan, dan kan je nooit meer voorbijsteken. Als Hamilton nl. gewoon zich neerlegt dat hij in deze bocht het niet haalt, dan komt hij achter verstappen uit de bocht en is er geen vuiltje aan de lucht. Omdat hij nu koppig blijft doorgaan en naast de baan gaat rijden, mag verstappen er weer achter gaan rijden... :huh: 

Zet morgen weer een grasberm aan de buitenkant ipv beton, er Hamilton was schonekes de remmen ingegaan en we hadden een andere race.

Zoals Wolff zelf zei: dit is autoracen. En wat in bocht 5 gebeurde, was voor mij ook proper autoracen.

How hier wordt vanalles door elkaar gegooid :lol:

Maar de kern is wel waar, Hamilton zou geyield hebben als dat gras/grind/muur was geweest. Het was van Hamilton uit niet echt verdedigen, maar ook niet yielden, en dat stoort me hard dit jaar. Als 'ie wel verdedigd had, zou Verstappen er het volgende rechte eind voorbij zijn gegaan. Als 'ie de plaats had afgegeven, eventueel kunnen counteren. Nu zei Masi wel dat het voordeel van afsnijden teruggegeven was tegen het einde van de ronde, maar dan was meteen ook dat specifieke momentum van lap 1 weg. Ben benieuwd of Hamilton Verstappen zou hebben kunnen volgen in sector 3 met dirty air etc. Zullen we nooit weten. Zou alleszins closer geweest zijn dan Verstappen achter Hamilton.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
16 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Ben benieuwd of Hamilton Verstappen zou hebben kunnen volgen in sector 3 met dirty air etc. Zullen we nooit weten. Zou alleszins closer geweest zijn dan Verstappen achter Hamilton.

Zoals ik voor de race al zei: hamilton ging dat easy winnen. Die ging gewoon volgen op 3-4 sec, net uit de ergste turbulentie, en dan na 15 laps als verstappen door zijn softs zit (volle tanks enz) zou die de kraan opendraaien en gewoon 4 quali-laps doen op zijn dan nog verse mediums en dan binnenkomen voor hard en content zijn.

RB kon dit niet winnen, enkel Mercedes kon dit verliezen.

Geplaatst:

Als je er nadien naar kijkt heeft Verstappen gisteren gewonnen door Perez zijn 2 rondjes voor Hamilton. Daar verliest Hamilton 8 seconden, die net later in de race er voor zorgen dat hij onder de VSC niet kan pitten, noch onder normale safety car. 

Dat uiteindelijk Michael Masi het kampioenschap beslist is gewoon jammer. Al zeker omdat het de eerste keer is in jaren dat ze net die regels gebruiken, ookal staan ze in het boekje.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

De beste moves gisteren waren van Perez, wauw wauw wauw, chapeau ! 

• Vind ik leuk 7
Geplaatst:

Mja, ik blijf gutted...

Verstappen topped wel alle lijstjes dit jaar. Dus een verdiende kampioen.

Geplaatst:

Dat is ook beeldvorming natuurlijk, punten in Imola waren net zo bepalend als in de laatste race

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
2 minuten geleden, TCT zei:

Mja, ik blijf gutted...

Verstappen topped wel alle lijstjes dit jaar. Dus een verdiende kampioen.

Wat me wat stoort aan Verstappen is dat hij toch een vuil rijder is, wanneer het wat moeilijk wordt. Hij heeft zoveel talent dat dat niet altijd nodig is. 

Iracing rijders hier zullen dat ook al wel gezien hebben :D

• Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Geplaatst:
4 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

De beste moves gisteren waren van Perez, wauw wauw wauw, chapeau ! 

265656362_10209482702300929_6553689258759757602_n.jpg

Geplaatst:
2 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Ik herken me hard in zijn moves, wanneer ik iRacing speel. 
Zijn moves de laatste ronde waren zalig om zien, werd ook wel gesmaakt door andere teams blijkbaar (sociale media)

Geplaatst:

Fille, hij knalt er op Iracing mensen gewoon los uit..... ik herinner me dat je dat al een paar laten zien hebt. Gewoon bewust.

Als je zo een groot rijder bent, vind ik dat een heel klein kantje. 

Geplaatst:

Fille toch ook? :ninja:

• Grappig 3
  • Boos 1
Geplaatst:
19 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Fille, hij knalt er op Iracing mensen gewoon los uit..... ik herinner me dat je dat al een paar laten zien hebt. Gewoon bewust.

Als je zo een groot rijder bent, vind ik dat een heel klein kantje. 

De laatste tijd met de serieuze competies toch niet meer hoor ;)

Kijk maar de VCO series en dergelijke.
Wat ie op iRacing laat zien is ook meer dan straf imo, maar dat terzijde.

Geplaatst:
33 minuten geleden, Fille zei:

De laatste tijd met de serieuze competies toch niet meer hoor ;)

Kijk maar de VCO series en dergelijke.
Wat ie op iRacing laat zien is ook meer dan straf imo, maar dat terzijde.

Nee hij doet het alleen nog irl ??

• Grappig 1
Geplaatst:

Ik heb eigenlijk maar één zin gemist van Lewis in die laatste rondes.....

"Bono, my tires are gone".

Geplaatst:

Ik heb hele boel gemist. Slechte stream. Zelfs wat gebeurde na dat eerste inhaalmanoeuvre hoorde ik slechts via radio.

Geplaatst:

Nieuwe afkorting sinds gisteren ?

Foto openen

• Grappig 3
Geplaatst:
1 uur terug, Jokke_vlo zei:

Wat me wat stoort aan Verstappen is dat hij toch een vuil rijder is, wanneer het wat moeilijk wordt. Hij heeft zoveel talent dat dat niet altijd nodig is. 

Hij heeft nu eenmaal niet de straight line speed voor textbook inhaalmanoeuvres waarbij je jezelf aan de binnenkant naast je tegenstander zet op het einde van de rechte lijn. Vaak komt 'ie van een autolengte, of 2, verderop, en vervolgens kan hij toch zo subliem laat remmen dat 'ie net aan de apex ernaast komt, in plaats van het klassieke 'voorbij'.

Ik vind dat niet perse vuil, maar wel anders dan ik bij anderen zie. Zeker in tijden van DRS. En moeilijk op te verdedigen.

• Vind ik leuk 7
Geplaatst:

Hoe slechter de auto tov je tegenstander, hoe zotter de toeren :D Zeker als je pk's te kort komt.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
1 minuut geleden, ir_fuel zei:

Hoe slechter de auto tov je tegenstander, hoe zotter de toeren :D Zeker als je pk's te kort komt.

De grens van het geschreven/ongeschreven reglement opzoeken maar wel altijd subliem uitgevoerd en met een duidelijke intentie. Dat vind ik er zo mooi aan bij Max.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@Jokke_vlo Jaja dan ben ik waarschijnlijk een supporter en subjectief, maar ik wil dat ook niet verstoppen en heb er een 'reden' voor. En daarbij, niemand is echt objectief. Ik herhaal: Alleen aliens die nog nooit van een van de 2 gehoord hebben en net voor de race op aarde worden gedropt :D

• Vind ik leuk 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid