gTa 28.029 Geplaatst: 17 december 2021 Geplaatst: 17 december 2021 't Moeilijke aan de zaak is dat Verstappen zijn titel echt heeft verdiend, ervoor heeft geknokt (soms wel met discutabele moves en niet altijd met de properste stijl). En ook wel wat dat Lewis door zijn gebleit en het Broadway aura dat rond hem hangt, niet bijster veel sympathie (meer) opwekt. Moest dat niet zo zijn, dan zou het standpunt van Mercedes beter te begrijpen zijn, lijkt me. Want 't is niet dat ze way off aan 't zeveren zijn, imo. Er zit toch echt wel wat in, in hun standpunt. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 17 december 2021 Geplaatst: 17 december 2021 5 minuten geleden, gTa zei: 't Moeilijke aan de zaak is dat Verstappen zijn titel echt heeft verdiend, ervoor heeft geknokt (soms wel met discutabele moves en niet altijd met de properste stijl). En ook wel wat dat Lewis door zijn gebleit en het Broadway aura dat rond hem hangt, niet bijster veel sympathie (meer) opwekt. Moest dat niet zo zijn, dan zou het standpunt van McLaren beter te begrijpen zijn, lijkt me. Want 't is niet dat ze way off aan 't zeveren zijn, imo. Er zit toch echt wel wat in, in hun standpunt. wat is hun standpunt? Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 17 december 2021 Geplaatst: 17 december 2021 5 minutes ago, Maxime S said: wat is hun standpunt? Dat Alonso wereldkampioen had moeten zijn, ofzo. 1 Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 17 december 2021 Geplaatst: 17 december 2021 22 minutes ago, Maxime S said: Lewis blijft in F1, zo goed als zeker van. Dat is nu gewoon wat media-aandacht genereren in de nasleep van het gestolen WK. Binnen enkele weken is de storm gaan liggen en zit ie gewoon terug in zijn bolide. Ze zijn ook niet naar FIA gala geweest https://www.motorsport.com/f1/news/hamilton-wolff-to-miss-fia-prize-giving-gala/6885858/ Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 17 december 2021 Geplaatst: 17 december 2021 8 minuten geleden, ir_fuel zei: Ze zijn ook niet naar FIA gala geweest https://www.motorsport.com/f1/news/hamilton-wolff-to-miss-fia-prize-giving-gala/6885858/ Ja dat was zo goed als overal te lezen vanmorgen. Maar Toto had dat al begin deze week aangekondigd toch. Was geen zo'n verrassing voor mij. Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 17 december 2021 Geplaatst: 17 december 2021 15 minuten geleden, Redfive zei: McLaren?? Jah 15 minuten geleden, Maxime S zei: wat is hun standpunt? Dat Alonso wereldkampioen had moeten zijn! 10 minuten geleden, ir_fuel zei: Dat Alonso wereldkampioen had moeten zijn, ofzo. Ah godver, verloren. 3 Quote
msxx 7.826 Geplaatst: 17 december 2021 Geplaatst: 17 december 2021 Toto toont zich een zeer slechte verliezer, ook al heeft hij een punt over de FIA Hamilton heb ik het hele seizoen moeite mee gehad, maar het is Hamilton waarvoor mijn respect buiten de baan juist toegenomen is door zijn houding direct na de race. Totdat hij zijn gezicht niet liet zien bij het gala, dat is echt een slecht teken wat hij daarmee afgeeft. Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 17 december 2021 Geplaatst: 17 december 2021 3 minuten geleden, msxx zei: Toto toont zich een zeer slechte verliezer, ook al heeft hij een punt over de FIA Agreed. Zijn gedrag onmiddellijk op 't moment van de 'feiten' kan ik begrijpen, niet iedereen is bij machte om sterke emoties meteen in een dozeke te stoppen. Maar met voldoende tijd om na te denken... en ongetwijfeld een legertje mensen die kunnen adviseren inzake what to do op marketingvlak... onbegrijpelijk dat die dan beslissen om weg te blijven. 3 minuten geleden, msxx zei: Hamilton heb ik het hele seizoen moeite mee gehad, maar het is Hamilton waarvoor mijn respect buiten de baan juist toegenomen is door zijn houding direct na de race. Totdat hij zijn gezicht niet liet zien bij het gala, dat is echt een slecht teken wat hij daarmee afgeeft. Mocht hij zelf nog willen gaan zijn, 't zal noppes geweest zijn, neem ik aan. Company policy. Net zoals dat laatste bericht van Toto "Lewis weet nog niet of hij zal starten volgend jaar", lijkt me ook 101% Toto en niks Lewis. 2 Quote
vince522 2.493 Geplaatst: 17 december 2021 Geplaatst: 17 december 2021 23 minuten geleden, msxx zei: Hamilton heb ik het hele seizoen moeite mee gehad, maar het is Hamilton waarvoor mijn respect buiten de baan juist toegenomen is door zijn houding direct na de race. Totdat hij zijn gezicht niet liet zien bij het gala, dat is echt een slecht teken wat hij daarmee afgeeft. Goja, ik vond het toch wel weer typisch Lewis om na de laatste ronde direct de pitlane in te rijden ipv naar de start grid te gaan. Achteraf heeft hij zich wel vermand. Quote
Jules_W 4.838 Geplaatst: 17 december 2021 Geplaatst: 17 december 2021 Verstappen zou niet anders gereageerd hebben tbf Quote
Lotuzzz 17.064 Geplaatst: 17 december 2021 Geplaatst: 17 december 2021 31 minuten geleden, Jules_W zei: Verstappen zou niet anders gereageerd hebben tbf Nee maar dat zou meer terecht geweest zijn heb ik het gevoel. Zeker als Hamilton in diezelfde wedstrijd weer te goed wegkomt met een frats. Quote
TCT 6.311 Geplaatst: 17 december 2021 Auteur Geplaatst: 17 december 2021 Wtf... Bende succeso's hier... Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 17 december 2021 Geplaatst: 17 december 2021 12 minutes ago, TCT said: Wtf... Bende succeso's hier... Wasda Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 17 december 2021 Geplaatst: 17 december 2021 3 uren geleden, Maxime S zei: Lewis blijft in F1, zo goed als zeker van. Dat is nu gewoon wat media-aandacht genereren in de nasleep van het gestolen WK. Binnen enkele weken is de storm gaan liggen en zit ie gewoon terug in zijn bolide. Gestolen? 1 uur terug, Lotuzzz zei: Nee maar dat zou meer terecht geweest zijn heb ik het gevoel. Zeker als Hamilton in diezelfde wedstrijd weer te goed wegkomt met een frats. Dat wordt vaak over het hoofd gezien. Zijn mannoeuver in de eerste ronde werd gewoon zo gelaten. Senna verloor zo in 1989 nog het kampioenschap. Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 17 december 2021 Geplaatst: 17 december 2021 Ik begin hier stilaan een HLN-gevoel te krijgen Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 17 december 2021 Geplaatst: 17 december 2021 1 minuut geleden, TCT zei: Stilaan zeg je? We moeten beleefd blijven he! Quote
vince522 2.493 Geplaatst: 17 december 2021 Geplaatst: 17 december 2021 1 uur terug, The Swede zei: Gestolen? Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 17 december 2021 Geplaatst: 17 december 2021 5 uren geleden, gTa zei: Agreed. Zijn gedrag onmiddellijk op 't moment van de 'feiten' kan ik begrijpen, niet iedereen is bij machte om sterke emoties meteen in een dozeke te stoppen. Maar met voldoende tijd om na te denken... en ongetwijfeld een legertje mensen die kunnen adviseren inzake what to do op marketingvlak... onbegrijpelijk dat die dan beslissen om weg te blijven. Dit vind ik ook raar. Want Mercedes maakt daarmee geen fans, integendeel. Ik vind het vooral dwaas omdat ze al jaren alles winnen. Eens in 1 kampioenschap nipt tweede zijn, is geen ramp. Gezien de hele heisa rond de laatste race, heb ze zowieso hopen publiciteit gehad, of ze nu wonnen of niet. Door achteraf kinderachtig te gaan doen, doen ze afbreuk aan hun prestatie dit jaar. Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 17 december 2021 Geplaatst: 17 december 2021 Het is racisme, slechts 1 van 5 laatste wereldtitels is naar een blanke gegaan! 1 Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 17 december 2021 Geplaatst: 17 december 2021 2 uren geleden, The Swede zei: Dit vind ik ook raar. Want Mercedes maakt daarmee geen fans, integendeel. Ik vind het vooral dwaas omdat ze al jaren alles winnen. Eens in 1 kampioenschap nipt tweede zijn, is geen ramp. Gezien de hele heisa rond de laatste race, heb ze zowieso hopen publiciteit gehad, of ze nu wonnen of niet. Door achteraf kinderachtig te gaan doen, doen ze afbreuk aan hun prestatie dit jaar. Idd. Ik zie in de verste verte niet wat ze daar mee kunnen winnen. De uitslag verandert niet. Gemekkerd en geprotesteerd hebben ze al. Door van 't event weg te blijven gaan ze zichzelf niet plots méér slagkracht geven in eoa commissie of overlegplatform mbt de (toepassing/interpretatie/hervorming van de) regels. Die-hard fans van het merk of van La Hamiltonette gaan er niet om malen mochten die wél aanwezig zijn geweest. En al de rest ... juste 't omgekeerde. 1 Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 18 december 2021 Geplaatst: 18 december 2021 Ik ben ook wel voor die radio ban. Waarom moeten alle teams van mekaar kunnen horen wat er gezegd wordt? Een beetje verrassingseffect lijkt me veel leuker. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.