Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
36 minuten geleden, BelgianRally zei:

blijkbaar opnieuw de achtervleugel die niet wou meewerken. Denk dat je het stuurtje mag weggooien, enkel moet je het terug plaatsen. Onduidelijk of dit gebeurd is.

Super voor Charles dat hij ook een race gewonnen heeft. Vond het grappig dat ik ergens gehoord/gelezen heb dat hij alle data geanalizeerd heeft + veel in de sim is bezig geweest om beter te worden. Terwijl Lewis laat weten afscheid genomen te hebben van de sim en zich daardoor beter voelt in de wagen. Benieuwd wat de rest van het seizoen bij Ferrari zal geven.

Wat me ook opviel is dat Max met nieuwe medium banden amper inliep op Lewis op de harde band die aardig wat meer ronden erop hadden zitten.

En die hele safety car procedure: de penalty die Sainz gekregen heeft, het ontdubbelen van de gedubbelde wagens, finish onder de safety car etc. wat een soep. 

Wel ja ik zag hem weg wandelen precies zonder stuur terug te monteren maar was ook even uit beeld. Maakte wel niet de beste reclame voor zijn team, ik snap zijn frustraties maar toch.

En dat viel mij ook op, ik dacht dat Verstappen Hamilton nog ging pakken maar liep niet in. 

Geplaatst:
57 minuten geleden, Bjorno zei:

Wel ja ik zag hem weg wandelen precies zonder stuur terug te monteren maar was ook even uit beeld. Maakte wel niet de beste reclame voor zijn team, ik snap zijn frustraties maar toch.

En dat viel mij ook op, ik dacht dat Verstappen Hamilton nog ging pakken maar liep niet in. 

Max liep wel in, maar aan een veel lager tempo dan verwacht. Kimi naderde Charles ook, maar ook aan een trager tempo dan verwacht.

En George heeft mega geluk door geen pitstop meer te maken, anders was Lewis tweede geworden.

Het kampioenschap kan nog alle richtingen uitgaan dit jaar.

Geplaatst:
11 minuten geleden, BelgianRally zei:

Max liep wel in, maar aan een veel lager tempo dan verwacht. Kimi naderde Charles ook, maar ook aan een trager tempo dan verwacht.

En George heeft mega geluk door geen pitstop meer te maken, anders was Lewis tweede geworden.

Het kampioenschap kan nog alle richtingen uitgaan dit jaar.

Russell had ook wel pech met zijn leegloper. 

Geplaatst:
46 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Russell had ook wel pech met zijn leegloper. 

Inderdaad

Geplaatst:

Deze marshal kent de regels wel en zwaait double yellow zoals het hoort

image.png.f37a84001d8b59f268b8c9b87ea5e2a9.png

Geplaatst:

Blij dat ik niet gekeken heb. 
Die auto's werken gewoon niet op snelle circuits, echt triestig. 
In Spa zal het niet anders zijn vrees ik. 

Gans dat jojo-gezever... maakt me kwaad! 

Geplaatst:
3 minuten geleden, Maxime S zei:

Blij dat ik niet gekeken heb. 
Die auto's werken gewoon niet op snelle circuits, echt triestig. 
In Spa zal het niet anders zijn vrees ik. 

Gans dat jojo-gezever... maakt me kwaad! 

De Kemmel straight gaat wenen zijn, denk ik.

Geplaatst:
5 minuten geleden, ICM zei:

De Kemmel straight gaat wenen zijn, denk ik.

Downshifts volgens de simulaties ❤️

Geplaatst:
5 minuten geleden, PJH zei:

Downshifts volgens de simulaties ❤️

😭

Geplaatst:

Ik ga de zaterdag naar de quali kijken in Spa.

Nog mensen aanwezig? 

Geplaatst:

Ik ben er op vrijdag 🙂 

Geplaatst:
8 uren geleden, Maxime S zei:

Nog mensen aanwezig? 

Ik hoop het voor de organisatie.

• Omhelzing 1
Geplaatst:

Ik ben in Spa voor de race :inlove:

Wel nog hopeloos op zoek naar camping, prijzen voor 1 nacht gemakkelijk 300 Euri

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
Op 7/7/2026 om 09:00, Maxime S zei:

Nog mensen aanwezig? 

Ben nog aan het zien, heb tickets voor de 3 dagen, maar denk enkel zondag te gaan. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid