Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik stemde vorig jaar als eerste team voor mclaren, daarna was het force india en williams, heerlijk om de 2 laatste nu in de top 10 te zien staan. 

Geplaatst:

Pastor zal ook flink aan het balen zijn. :D

Waarschijnlijk kan hij zelfs niet genoeg ronden rijden om te kunnen crashen

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Waarschijnlijk kan hij zelfs niet genoeg ronden rijden om te kunnen crashen

We zouden eens moeten nakijken in welk deel van de race hij meestal zijn crashes heeft, eerste of laatste deel. Indien het laatste deel dan gaat hij zijn beste seizoen ooit tegemoet! Zonder crashes :lol:

Geplaatst:

Zoals onderweg zijn naar een super-resultaat bij Williams 2 jaar terug in Melbourne en dan het ding 4 ronden voor het einde in de muur parkeren.

Geplaatst:

Zoals onderweg zijn naar een super-resultaat bij Williams 2 jaar terug in Melbourne en dan het ding 4 ronden voor het einde in de muur parkeren.

En dan nog op die plaats... te wijd gegaan over de marbles waarschijnlijk, onderstuur en in de muur. Die reed rond op de 4e of 5e plaats...

Geplaatst:

Het wordt stilaan tijd dat Schumacher uit zijn bed komt :(

Geplaatst:

Het wordt stilaan tijd dat Schumacher uit zijn bed komt :(

Misschien beter van niet ......  (beter onbewust kasplantje dan bewust kasplantje..)

Geplaatst:

Gewoon gezond en wel is goed voor mij :)

Geplaatst:

Het zal wel zijn, maar reken er maar niet meer op dat het nog zo positief uit zal draaien...  dat is wat ik bedoel te zeggen :(  :(

Geplaatst:

Dat besef ik :(

Jammer, die kerel was een inspiratie voor mij. Had daar graag eens mee aan tafel gezeten voor een paar uur. Zijn wilskracht leek me één van de grootste. Alles doen om te winnen, uren trainen, volhouden in denken dat je alles kunt bereiken als je je inzet. En toch het niet al te hoog in de bol krijgen.

Veel respect voor :o

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Officieel is het nu "Williams Martini Racing". :o:inlove:

tumblr_n20iy8p1NL1qbfc1zo1_500.jpg

AU1145472.jpg

AU1145471.jpg

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Staat ook een afbeelding van Senna op de neus precies.

Geplaatst:

Vetjes,

Geplaatst:

Ik had iets origineler verwacht, teveel wit imo.

Geplaatst:

Dat wordt weer een jaartje supporteren voor de Finnen met nummers 7. :D

238714.jpg

238717.jpg

238718.jpg

1888500_676963199034337_132845344_n.jpg

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Eindelijk eens een autoconstructeur die dikke pics maakt ipv altijd die photoshopbrol

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

20 december 2013 – De Britse televisiezender BBC laat ook volgend jaar negen races live zien. Zo is vrijdag bekendgemaakt. Van de overige wedstrijden wordt een uitgebreide samenvatting uitgezonden.

"We hebben opnieuw een geweldig Formule 1-jaar achter de rug bij de BBC", liet Ben Gallop, hoofd Formule 1 bij het televisiestation, bij de bekendmaking weten. "We kijken nu uit naar 2014, wanneer we wederom een mooi pakket aan races te bieden hebben. De combinatie van live-uitzendingen en samenvattingen was afgelopen jaar goed voor een groot aantal kijkers en we hopen dat er volgend jaar natuurlijk nog meer mensen op ons afstemmen om samen met ons de magie van de Formule 1 te beleven."

Van de negentien races in 2014, worden de volgende Grands Prix rechtstreeks door de BBC gebracht:
- de Grand Prix van Maleisië op 30 maart
- de Grand Prix van Spanje op 11 mei
- de Grand Prix van Canada op 8 juni
- de Grand Prix van Groot-Brittannië op 6 juli
- de Grand Prix van België op 24 augustus
- de Grand Prix van Italië op 7 september
- de Grand Prix van Japan op 5 oktober
- de Grand Prix van Rusland op 12 oktober
- de Grand Prix van Abu Dhabi op 23 november

In Groot-Brittannië heeft Sky Sports de rechten om het complete Formule 1-seizoen live uit te zenden.

Geplaatst:

Eindelijk eens een autoconstructeur die dikke pics maakt ipv altijd die photoshopbrol

En eindelijk nog eens een auto die niet vol staat met reclame maar gewoon mooi is.

Geplaatst:

zalige livery en ze hebben inderdaad nog wat plaats voor sponsors :D

Geplaatst:

Staat ook een afbeelding van Senna op de neus precies.

20 jaar geleden verongelukt.

Geplaatst:

20 jaar geleden verongelukt.

Is dat al 20 jaar?

Damn ik word oud :-(

Geplaatst:

Williams rijdt dit jaar met speciaal Senna-logo

238752.jpg

7 maart 2014 – Williams rijdt dit jaar met een afbeelding van Ayrton Senna op de auto. Het is op 1 mei 2014 twintig jaar geleden dat de Braziliaanse coureur het leven liet in de Grand Prix van San Marino.

Het team uit Grove racet sinds het fatale ongeluk van de drievoudig wereldkampioen al met het Senna-logo op de auto. Voor dit jaar is echter besloten om de dubbele S te vervangen voor een afbeelding van de coureur, met daarbij de woorden 'Ayrton Senna Sempre'. Dit nieuwe logo is ontworpen door de Ayrton Senna Foundation, dat dit jaar ook een aantal evenementen organiseert in het kader van de twintigste sterfdag van Senna. "Met dit nieuwe logo willen we de prestaties van Senna als coureur vieren, alsmede het werk van zijn stichting, die erg veel doet om voor betere scholen te zorgen in Brazilië", aldus teambaas Frank Williams.

Het portret van Senna schittert dit jaar op de linkerkant van de neus van de Williams FW36.(www.gpupdate.net)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid