Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Net eens Hamilton's pole rondje bekeken, impressive.

Geplaatst:

Alb boy kunde em nog gebruiken, maar tblijft ne kamelenrijder

jaloersen bok!
Geplaatst:

op u relatie met den neger?

Geplaatst:

Rare race. Te veel fuelsaving. 

Geplaatst:

Behalve het gebrek aan sound nog wel een vermakelijke wedstrijd.

Geplaatst:

Fijn podium maar verder toch wat op mijn honger blijven zitten qua inhaalacties etc.

Die gast van LaDeux... Hoe die sommige namen uitspreekt. :lolz:

"Oh la la, Ké-vath et Ulkenbèèèrghe" :fp:

Geplaatst:

Godverdomme, weeral den uitslag gehoord juist op de radio, godverdomme toch!!!

De moeite om de race toch nog volledig te zien, of kan ik beter een samenvatting zien?

Geplaatst:

Ferrari gaat toch ook nog iets moeten vinden want normaal gezien zaten beide Williams er ook nog voor...

Geplaatst:

Kleurloze race van Raikonnen. In het begin ging het nog, maar na de eerste safety car...

Geplaatst:

Ric op 2 is weinig geruststellend voor Vettel z'n prestaties binnen een aantal races. Ik had hard gehoopt op een redbull-arm seizoen - no offence voor Ricciardo :(

Voor de rest: sound trekt op geen ballen ('gelukkig' kon ik hier het volume van de TV niet opendraaien :D), mooie race van Bottas en nog eens een martini-livery is een verademing, en Magnussen zie ik ooit nog wel naar de wereldtitel grijpen.

Geplaatst:

De laatste 10 ronden in slaap gevallen tot net aan de finish, wat een slappe race.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Riccardio is under investigation, zou overfeuled geweest zijn...

Lewis heeft net zijn zegje gedaan op zijn FB. Ik ben mobiel dus kan niet linken...

Geplaatst:

Neen; zijn fuelflow lag te hoog, heeft dus niet te veel brandstof verbruikt

Geplaatst:

:fp: wat een flopstart van het seizoen

Een pak problemen, belachelijk regeltjes, stomme wagens en redelijk saaie race. Mercedes met 25sec voorsprong op zo'n circuit is al veel en wrslk kon dat nog veel meer zijn als hij niet had ingehouden.

En dan nog dat commentaar op RTL en ladeux :fp:

Geplaatst:

Ff bij vermelden dat ik niet per se pro Vettel ben, hij is wel een goede rijder. Ik had veel verwacht van alle toppers dit seizoen maar het zal precies een overgangsjaar worden.

Geplaatst:

Ricciardo is gediskwalificeert...

Geplaatst:

Wat een hannekesnest met al die regeltjes...

Geplaatst:

Ook 2 dingen die duidelijk te zien waren en niet opgemerkt door de commentator, een stukje van de "velghouder" dat afbrak tijdens pitstop Rosberg. Ook een stukje van de neus dat afbrak bij een Mclaren. Maar nee, veel belangrijker om continu de tussentijden te herhalen die eigenlijk gewoon op het scherm staan. :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Het geluid van die auto's, what were they thinking?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid