Subaru555 3.613 Geplaatst: 16 maart 2014 Geplaatst: 16 maart 2014 Ok, that's it, i'm out! Dit is niet meer racen, zo hoeft het voor mij helemaal niet meer. Ik kijk wel moto gp en echt autoracen. V8 supercars Quote
Salokin 8.987 Geplaatst: 16 maart 2014 Geplaatst: 16 maart 2014 Ok, that's it, i'm out! Dit is niet meer racen, zo hoeft het voor mij helemaal niet meer. Ik kijk wel moto gp en echt autoracen. Ik zat vandaag net hetzelfde te denken. Laat aub @@PJH, dat filmpje niet meer posten. Quote
PJH 21.052 Geplaatst: 16 maart 2014 Geplaatst: 16 maart 2014 Net naar de race gekeken. What The Fuck :s - Ik zette mijn download aan en het eerste dat ik hoorde was: fuel conservation - Daarna hoorde ik ook nog: penalty points on the drivers license, limited fuel, "cars so complex we don't know if it's the driver or the car that's made a mistake" - Mijn Braun D12 klinkt alsof hij meer vermogen heeft - De torro rosso rijdt rond met een negerdildo op zijn neus - De Lotus ziet er uit als een fonduestokske - Je hoort het publiek praten :s - .... Ik kan er maar één ding op zeggen: 3 Quote
Gast Geplaatst: 16 maart 2014 Geplaatst: 16 maart 2014 Tijd voor een prius cup als opstapje nr de F1 Quote
dragonfly 14.991 Geplaatst: 16 maart 2014 Geplaatst: 16 maart 2014 damn dat geluid, op SPA was dat zalig. Nu moet ik zeker nooit geen geld meer geven om te gaan kijken, oordoppen heb je ook al niet meer nodig Quote
gTa 28.061 Geplaatst: 17 maart 2014 Geplaatst: 17 maart 2014 De fuel flow sensor is een FIA onderdeel... Ja uiteraard, de méter, maar dat meet wat de motor doet. Als ze "net mee" kunnen met hogere fuel flow, en als de motor van Vettel (stel dat die b.v. wel correct stond afgesteld) het al bijna meteen af laat weten (benzine heeft b.v. ook een koelend effect): ziet er toch niet zo denderend uit, denk ik dan. Quote
gTa 28.061 Geplaatst: 17 maart 2014 Geplaatst: 17 maart 2014 Ja, beetje zonde. Bij de pit-stops hoor je nu zelfs het gepiep van de banden bij vertrek. Viel me ook op, is toch ook de eerste keer dat dat hoorbaar is bij F1... Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 17 maart 2014 Geplaatst: 17 maart 2014 Blij dat ik vorig jaar nog in spa F1 ben gaan kijken. Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 17 maart 2014 Geplaatst: 17 maart 2014 Ja uiteraard, de méter, maar dat meet wat de motor doet. Als ze "net mee" kunnen met hogere fuel flow, en als de motor van Vettel (stel dat die b.v. wel correct stond afgesteld) het al bijna meteen af laat weten (benzine heeft b.v. ook een koelend effect): ziet er toch niet zo denderend uit, denk ik dan. Moeilijk om het voor ons in te schatten, FIA sensoren, McLaren CPU... We weten niet hoe heel het handeltje samenwerkt. Wat we wel weten is dat je toe moet komen met je brandstof en dat door 100% aan maximale flow rijden, het niet zal lukken. Kortom, F1 is om zeep. 1 Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 17 maart 2014 Geplaatst: 17 maart 2014 http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/307907/organisator-walker-vindt-stille-motoren-contractbreuk/ Quote
Hazen 4.009 Geplaatst: 17 maart 2014 Geplaatst: 17 maart 2014 Ik heb vooral problemen met die brandstofbesparingen. Hoe kan je genieten van knappe duels en inhaalmaneuvres als de rijders constant het brandstofverbruik in hun achterhoofd moeten houden. Dit is niet meer racen maar dikke zever. Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 17 maart 2014 Geplaatst: 17 maart 2014 http://www.formula1.com/news/headlines/2014/3/15579.html Quote
dragonfly 14.991 Geplaatst: 17 maart 2014 Geplaatst: 17 maart 2014 Moeilijk om het voor ons in te schatten, FIA sensoren, McLaren CPU... We weten niet hoe heel het handeltje samenwerkt. Wat we wel weten is dat je toe moet komen met je brandstof en dat door 100% aan maximale flow rijden, het niet zal lukken. Kortom, F1 is om zeep. Zit er daar nog altijd een McLaren CPU in? Dacht dat alles nu van Magneti Marelli was maar kan mis zijn hoor Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 17 maart 2014 Auteur Geplaatst: 17 maart 2014 Verslaggeving op Telenet zit best wel snor.Ze geven nu meer technische uitleg, of proberen dat toch. Ook zijn er nu live twitterfeeds met vraag en uitleg van kijkers, teams, rijders, organisators, maakt het wel interactiever...Ik heb maar 1 foutje gehoord van de commentators(peter en gert) en dat was in d eopwarmronde waar ze Vettel en Ricciardo door elkaar sloegen... Quote
Lotuzzz 17.077 Geplaatst: 17 maart 2014 Geplaatst: 17 maart 2014 Verslaggeving op Telenet zit best wel snor. Ze geven nu meer technische uitleg, of proberen dat toch. Ook zijn er nu live twitterfeeds met vraag en uitleg van kijkers, teams, rijders, organisators, maakt het wel interactiever... Ik heb maar 1 foutje gehoord van de commentators(peter en gert) en dat was in d eopwarmronde waar ze Vettel en Ricciardo door elkaar sloegen... Dacht wel dat ze Kris geen live commentaar meer gingen laten doen. Peter + Gert zal best OK zijn. Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 17 maart 2014 Geplaatst: 17 maart 2014 Zit er daar nog altijd een McLaren CPU in? Dacht dat alles nu van Magneti Marelli was maar kan mis zijn hoor Ja. Er is een nieuwe versie die enkele teams gebruiken: Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 17 maart 2014 Geplaatst: 17 maart 2014 Dat is een display. Daar zijn nu 2 keuzes in. Quote
Lotuzzz 17.077 Geplaatst: 17 maart 2014 Geplaatst: 17 maart 2014 Vind het eigenlijk best goed, alles over F1 in 't zelfde topic, geen apart topicje meer voor elke race. 3 Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 17 maart 2014 Geplaatst: 17 maart 2014 Heb de raceronden eens bekeken, Lotus staat er rotslecht op. Rosberg heeft zijn snelste ronde in ronde 19 gereden, de rest van het veld meestal in een van de laatsten. Mercedes staat er goed op. Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 17 maart 2014 Geplaatst: 17 maart 2014 Als je het nu bekijkt zijn er in feite geniale wissels geweest bij de rijders. Ferrari haalt Raikkonen weg bij Lotus zodat die eindelijk terug een loon krijgt, Massa wordt eruit geschopt maar gaat naar een team met waarschijnlijk de 2de beste auto. En de minst geliefde rijder denkt dat hij de beslissing van zijn leven maakt door naar Lotus te gaan. Magnussen lijkt wel WK-materiaal en Perez gaat naar een team met de sterke Mercedes motor. Enkel een klein beetje zonde voor Hulkenberg, die verdient toch net wat beters. Quote
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 18 maart 2014 Geplaatst: 18 maart 2014 Hulkenberg staat er toch net wat beter voor dan Perez denk ik. Hulkenberg barst van het talent maar zal nooit bij een topteam terechtkomen zolang Button, Alonso en Raikkonen nog rijden. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.