Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na tien ronden is de race eigenlijk al gedaan...

Geplaatst:

Na tien ronden is de race eigenlijk al gedaan...

Yep, zeker met al die banden sparen & benzine sparen zever. Webber is op het juiste moment gestopt!

Geplaatst:

Heb het nog tot ronde 41 ge(t)rokken

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

de vloek van Webber zit nu bij Daniel

Geplaatst:

Dinsdag mondeling frans. Even gepauzeerd tijdens het leren om F1 te kijken op La Deux dan is het toch nog enigszins educatief verantwoord.

Geplaatst:

de vloek van Webber zit nu bij Daniel

Wou net hetzelfde zeggen, seemless transition met Webber.

Geplaatst:

Zijn seizoen is al om zeep, ocharme...

1979887_599907083419716_1485935552_n.jpg

Geplaatst:

Vond 't nog een leuke race! Podium stond al snel vast, maar de rest kon alle kanten uit. Enkel ergens in 't midden van de race efkens een knikkebol gedaan. Vond 't geluid nog altijd gigantisch kak. Leuk wel die fuel % stats.

Geplaatst:

Vond 't nog een leuke race! Podium stond al snel vast, maar de rest kon alle kanten uit. Enkel ergens in 't midden van de race efkens een knikkebol gedaan. Vond 't geluid nog altijd gigantisch kak. Leuk wel die fuel % stats.

Leuk en niet leuk he... Wel zot om te zien op welk een reserve Hamilton aan het rijden was.

Striking was ook dat 'ie z'n pole, zelfs in de regen, eigenlijk volledig aan de straights te danken had.

Geplaatst:

Inderdaad. voorlaatste bocht voor de dubbele straight zat 'ie 2 wagenlengtes achter... zot.  Je zag ook wel dat de RB in bepaalde bochtencombinaties enorm hard kon naderen, b.v. toen Vettel op Rosberg aan het jagen was even voorbij halfweg. Lijkt me dat dat chassis nog altijd super is.

Geplaatst:

Zijn seizoen is al om zeep, ocharme...

1979887_599907083419716_1485935552_n.jpg

Na 2 races je seizoen omzeep, straf. :D

Geplaatst:

Na 2 races je seizoen omzeep, straf. :D

3 races hé, je zal wel zien. Die jongen gaat bij Red Bull nooit geen kans krijgen zolang Vettel daar rondloopt

Geplaatst:

Wat een spannende race!!!!!!!

Massa was echt zalig goed bezig met brandstof te sparen, dat heb ik nog nooit gezien, zo'n zotte driver skills. Op SkyF1 hadden ze het ook opgemerkt.

En dieje Hamilton, die had precies nog banden over voor als er toch nog een race zou uitbreken!!! Zalig sparen dat die kerel deed, echt indrukwekkend.

Wat ben ik blij dat we dit soort zaken niet meer moeten aanschouwen:

Je weet wel, die barbaarse old-fashion races waarbij men met ouderwetse wagens zonder KERS/DRS/... elkaar probeert in te halen zonder ook maar een greintje respect voor de natuur, de banden en de trommelvliezen van de omstaanders.

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

Wat een spannende race!!!!!!!

Massa was echt zalig goed bezig met brandstof te sparen, dat heb ik nog nooit gezien, zo'n zotte driver skills. Op SkyF1 hadden ze het ook opgemerkt.

En dieje Hamilton, die had precies nog banden over voor als er toch nog een race zou uitbreken!!! Zalig sparen dat die kerel deed, echt indrukwekkend.

Wat ben ik blij dat we dit soort zaken niet meer moeten aanschouwen:

Je weet wel, die barbaarse old-fashion races waarbij men met ouderwetse wagens zonder KERS/DRS/... elkaar probeert in te halen zonder ook maar een greintje respect voor de natuur, de banden en de trommelvliezen van de omstaanders.

Wat ben jij toch vaak een zagevent.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik heb niets gehoord over banden sparen of benzine sparen.

En iedereen zit altijd maar te zeiken over de "gouden" jaren '80 en '90, maar in die tijd had je nog grotere marges aan de finish.

Vanaf p5-6 werd je toen al vaak op 1 minuut of ronde gezet.

Akkoord, het geluid kan beter, maar de V6 van vroeger was nu ook niet extreem luid als je het mij vraagt.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

PJH heeft nochtans gelijk. 't Kan me amper nog beroeren F1 door al die regelneverij, laat die coureurs toch knallen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik vind het geluid van nu ook wel iets hebben, je hoort de overige mechaniek en banden tenminste ook werken en het moeilijk hebben(banden), waardoor F1 echt moeilijker l lijkt dan ervoor...

Ohja, Hamilton de grand slam, dus kan niet beter :up:

Mag wel iets aan zijn kroeskop doen...

Geplaatst:

Die oorbellen blijven :fp:

• Vind ik leuk 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid