Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Iemand beelden van de crash door Maldonado? 

Geplaatst:

Gasten je moet nu ook niet overdrijven hé, de reden dat hij overkop ging is omdat de neus van de nieuwe wagens zo laag is. Vorig jaar was er niets aan de hand geweest  :lol:

Geplaatst:

Ik vind het ook geen echt zware fout. Beetje onhandig, maar denk niet dat zijn intentie iets anders was dan gewoon inhalen.

Geplaatst:

Gasten je moet nu ook niet overdrijven hé, de reden dat hij overkop ging is omdat de neus van de nieuwe wagens zo laag is. Vorig jaar was er niets aan de hand geweest  :lol:

Dat klopt. Maar dat neemt niet weg dat het "toevallig" weeral Maldonado is.

Die duikt gewoon in een gat dat er niet is. :fp:

Geplaatst:

Dat klopt. Maar dat neemt niet weg dat het "toevallig" weeral Maldonado is.

Die duikt gewoon in een gat dat er niet is. :fp:

Ahja zo gebeurt er nog iets, de GP2 was 's morgens 10x leuker om te zien dan de F1.

We mogen van geluk spreken dat Rosberg zich niet liet doen of er was helemaal NIETS gebeurd!

Geplaatst:

Lijkt me niet enkel door toedoen van de neus, maar ook gewoon het open-wiel concept. Dat is al langer zo.

Geplaatst:

Lijkt me niet enkel door toedoen van de neus, maar ook gewoon het open-wiel concept. Dat is al langer zo.

Dat ook maar de neus heeft wat gefungeerd als springplank hé. In de karting gebeurde dat vroeger ook veel maar is nu fel verminderd door een verplichte achterbumper.

Geplaatst:

Ik ben godverdomme blij dat ik alle media heb kunnen ontwijken zodat ik de herhaling van de race om 22:50 kon aanvatten!!!

Amaaaaaai gast wat ne race!!!! :inlove::inlove:

De laatste rondes zat ik bijna met mijn smoel tegen het scherm en ging mijn poep af en toe open en toe!

En het was nu niet dat de rest van de race saai was te noemen.

Go, go Lewis!!! :party: :party: :party: #LH44

Waarom supporter jij niet voor Ros-berg?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Geplaatst:

Wat een blunder. :fp:

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/309116/ferrari-vroegtijdig-klaar-tijdens-bahrein-test/

Gaat daar nog serieus rommelen binnen dat team dit jaar...

De ene na de ander, ze missen de strakke leiding van een NIET-italiaan :P

Zal ook wel niet geholpen hebben in de wedstrijd voor Raik maar als je dat weet (van die curb) houd je gewoon alonso zijn auto in Bahrain hé

Geplaatst:

Ferrenando, diesse chassis iesse strong ienof for joe!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

nieuwe regels ijn ontnuchterend, en dat moet dan F1 voorstellen :(

V10 sound :inlove:

Geplaatst:

241164.jpg

11 april 2014 – Het team van Gene Haas heeft zijn Formule 1-licentie voor het seizoen 2015 binnen, zo is vrijdag bekendgemaakt. De Amerikaan, die al in NASCAR actief is met zijn gelijknamige renstal, moet vanaf volgend jaar het twaalfde team op de grid worden.

Haas is in zijn nopjes met de beslissing van de FIA. "Hier zijn we vanzelfsprekend heel blij mee", zegt de Amerikaan in een verklaring. "Het is een spannende tijd voor mij, Haas Automation en iedereen die weer een Amerikaans team in de Formule 1 wil zien."

Haas weet wel dat de buit nog niet binnen is. "Sterker nog, het harde werken begint nu pas", reageert hij. "Ons wacht nu de uitdaging om ook daadwerkelijk op de grid te kunnen verschijnen." Haas hoopt volgende week met meer details rond zijn project naar buiten te komen.

In het seizoen 2012 waren er voor het laatst twaalf teams actief in de koningsklasse van de autosport, maar daarna haakte HRT af. De Spanjaarden werden per 2010, samen met Virgin (het huidige Marussia) en Lotus F1 (het huidige Caterham) toegelaten tot de Formule 1. In de vorm van US F1 zou er destijds ook al een Amerikaans team toetreden, maar dat avontuur strandde nog voordat er een meter was gereden.

Mogelijk lukt het in 2015 wel om met dertien teams - en dus 26 auto's - te racen. Want de FIA heeft ook de aanmelding van Forza Rossa in beraad. Colin Kolles, in het verleden teambaas bij onder meer Spyker, is naar verluidt de grote man achter dat project.

Geplaatst:

Zonder Tony Stewart dan  :(

De andere Haas + Paul Newman zouden ook welkom zijn in de F1.

Geplaatst:
Geplaatst:

Een italiaan vervangen door een italiaan. Ze hebben dus nog geen jotta geleerd uit de jaren '80. Weldra weer meerr dan 20 jaar zonder titel...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid