Polygoon 15.040 Geplaatst: 25 mei 2014 Geplaatst: 25 mei 2014 Dat horloge op Lewis zijn handschoen Quote
ICM 24.919 Geplaatst: 25 mei 2014 Geplaatst: 25 mei 2014 Zei Hamilton nu: can't see out of my left eye? Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 25 mei 2014 Geplaatst: 25 mei 2014 Raikkonen geraakt door een Marussia tijdens de SC blijkbaar. Ah. Dat verklaart. Dacht al dat het een fout van het team was bij de bandenwissel. Zonde wel Quote
Vanni 1.628 Geplaatst: 25 mei 2014 Geplaatst: 25 mei 2014 Boooooooorrrriiiiiiiinnnnnggggg............................ Quote
walter 4.428 Geplaatst: 25 mei 2014 Geplaatst: 25 mei 2014 De processie is terug bezig. Had het gemist. #inslaapgevallen Stomme koers. Boooooooorrrriiiiiiiinnnnnggggg............................ Briatore: "Geen wonder dat het publiek wegloopt" 13:07 – Voormalig teambaas Flavio Briatore heeft andermaal uitgehaald naar de huidige Formule 1. De Italiaan, die dit weekend ook in Monaco is, vindt dat de coureurs nu meer weg hebben van boekhouders en noemt het belachelijk dat er zoveel geld uitgegeven wordt aan wagens die net zo snel zijn als GP2-auto's. "Dit is niet de F1 zoals ik die ken", zei Briatore tegen Sky Italia. "Het is alsof je je op spaghetti zit te verheugen en vervolgens gedwongen wordt om kaviaar te eten. In mijn tijd waren de races nog gladiatorengevechten. Tegenwoordig hebben de coureurs veel weg van boekhouders. Ze moeten brandstof sparen, voor de banden zorgen, voorkomen dat ze straffen oplopen... Het stuur lijkt wel een accordeon, met al die knoppen." "In het verleden waren er nog echte inhaalacties, zoals bij Senna en Prost, en Villeneuve en Pironi", vervolgde de oud-teamchef van Benetton en Renault. "Het is allemaal zo kunstmatig nu. De teams geven 350 miljoen dollar per jaar uit om net zo hard te kunnen gaan als een GP2-auto. Geen wonder dat het publiek wegloopt." Quote
Joske 922 Geplaatst: 25 mei 2014 Geplaatst: 25 mei 2014 Sinds wanneer roeten die F1 bolides? Vrij goed te zien bij op sommige beelden. Heeft wss te maken met directe injectie. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 25 mei 2014 Geplaatst: 25 mei 2014 Net terug. Was erg kalm, vond ik. De tribunes zaten mijn gedacht niet vol en de autos maken echt geen deftig lawaai meer Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 25 mei 2014 Geplaatst: 25 mei 2014 Ik vond het deze keer trouwens niet zo'n saaie race, coureurs reden meer voluit vanwege het circuit (brandstofsparen in Monaco is niet echt nodig, banden zijn ook hard genoeg), best wat actie en het was overzichtelijk.Prestaties van de dag imo Grosjean en Bianchi, beiden perfect gereden en teams namen de juiste beslissingen. Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 25 mei 2014 Auteur Geplaatst: 25 mei 2014 Wa was dat allemaal vandaag zeg...Een woelige maar saai(duh!) Monaco. Niettemin moet deze race sowieso blijven. Maar dat plan van een paar jaar terug om voor de tunnel 2 lange stukken aan te leggen, mogen ze wel eens gaan doorvoeren! Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 25 mei 2014 Geplaatst: 25 mei 2014 Hamilton was wel serieus aan het bleiten over de radio tijdens de race. 1 Quote
msxx 7.837 Geplaatst: 25 mei 2014 Geplaatst: 25 mei 2014 Het is Kimi niet gegund dit seizoen.... Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 25 mei 2014 Auteur Geplaatst: 25 mei 2014 Hamilton was wel serieus aan het bleiten over de radio tijdens de race. Altijd hoor, nu alleen wat uitvergroot... Hamilton heeft bijna constant contact met z'n ingenieur... Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 25 mei 2014 Geplaatst: 25 mei 2014 Het is Kimi niet gegund dit seizoen.... Ik was nochtans zo content dat die eens goed weg was... Reeds dan ook wat weg van Ricciardo maar dan helaas Chilton. Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 26 mei 2014 Geplaatst: 26 mei 2014 Altijd hoor, nu alleen wat uitvergroot... Hamilton heeft bijna constant contact met z'n ingenieur... En andere races wilt hij geen contact met zijn ingenieur. Wat me blijft opvallen: als hij eerst rijdt en wint is hij oppermachtig. Zo niet: erger dan een klein kind en labiel. Een andere strategie had Hamilton waarschijnlijk verder achteruit gegooid. 2de was gewoon het maximaal haalbare. Verder Hamilton kan dit seizoen enkel verliezen, de titel moet in principe naar hem gaan. Rosberg kan enkel winnen. Wat me ook is opgevallen: vroeg in het seizoen contract verlenging van Rosberg voor 2015 en 2016. Hamilton zijn contract loopt af 2015. Quote
PJH 21.052 Geplaatst: 26 mei 2014 Geplaatst: 26 mei 2014 Wat me blijft opvallen: als hij eerst rijdt en wint is hij oppermachtig. Zo niet: erger dan een klein kind en labiel. Dan moet je eens Kolonisten van Catan spelen met Mayonaise je weet niet wat je hoort :') Quote
Lotuzzz 17.075 Geplaatst: 26 mei 2014 Geplaatst: 26 mei 2014 En andere races wilt hij geen contact met zijn ingenieur. Wat me blijft opvallen: als hij eerst rijdt en wint is hij oppermachtig. Zo niet: erger dan een klein kind en labiel. Een andere strategie had Hamilton waarschijnlijk verder achteruit gegooid. 2de was gewoon het maximaal haalbare. Verder Hamilton kan dit seizoen enkel verliezen, de titel moet in principe naar hem gaan. Rosberg kan enkel winnen. Wat me ook is opgevallen: vroeg in het seizoen contract verlenging van Rosberg voor 2015 en 2016. Hamilton zijn contract loopt af 2015. Vettel heeft daar ook een handje van weg (alhoewel je dit seizoen toch stilaan medelijden zou krijgen...). Denk dat Lewis en Nico vanaf nu elkaar niks meer gunnen Quote
dragonfly 14.991 Geplaatst: 26 mei 2014 Geplaatst: 26 mei 2014 Rosberg is wel begonnen hé, als een klein kind de kwalificatie van zijn teamgenoot blokkeren. Triestig als je zo de pole moet nemen enja van MS was het destijds ook triestig. En voor Vettel heb ik geen medelijden, die is alleen maar wereldkampioen geworden dankzij Newey. Heb veel meer respect voor Alonso & Kimi die met een mindere auto toch vooraan rijden. En voor Ricciardio ook, zalig wat hij doet! 1 Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 26 mei 2014 Auteur Geplaatst: 26 mei 2014 Rosberg is wel begonnen hé, als een klein kind de kwalificatie van zijn teamgenoot blokkeren. Triestig als je zo de pole moet nemen enja van MS was het destijds ook triestig. En voor Vettel heb ik geen medelijden, die is alleen maar wereldkampioen geworden dankzij Newey. Heb veel meer respect voor Alonso & Kimi die met een mindere auto toch vooraan rijden. En voor Ricciardio ook, zalig wat hij doet! Dat van Rosberg is maar conspiracy hé. Vettel heef took veel technische problemen, dus geef ik hem het voordeel van de twijfel, al scha tik Riccardio wel hogfer in. Voor de rest geef ik u gelijk. Quote
msxx 7.837 Geplaatst: 26 mei 2014 Geplaatst: 26 mei 2014 Hamilton - Rosberg is overduidelijk een prooi voor Hamilton. Als Hamilton dit jaar verliest is het door uitvalbeurten. Voorlopig staat op de baan de stand 4-1 voor Hamilton... maar ben blij dat Rosberg altijd close is, anders hadden we net zo'n walk over als vorig jaar met Vettel. Voor diegenen die Vettel onderschatten, don't. Die gaat een sterke tweede seizoenshelft rijden. Quote
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 26 mei 2014 Geplaatst: 26 mei 2014 Dat van Rosberg is maar conspiracy hé. Wat is dat? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.