Martini Racing 2.777 Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 Die F1's zijn wel veel te stil, publiek overstemt ze met gemak. Quote
Sky 3 Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 Jammer genoeg niet kunnen kijken Jammer van Hamilton! Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 zalig, f1 zoals het moet. Dit. Wat een race Ricciardo fantastische winnaar en de neger zonder punten. En wat een klap van Massa en Perez. Quote
gTa 28.061 Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 Zalige race! Toch het 2e deel. Ik zat naar 't einde toe te schreeuwen voor Massa, dat 'ie de eerste 4 zou bijbenen en pakken! Jammer dat 'ie niet voorbij Vettel geraakte. :-( Goed voor de rest van het seizoen ook dat Hamilton op achtervolgen is aangewezen; en o-o wat is de sfeer tussen Hamilton en Rosberg koel; nice >:-) Crash op 't eind: fuck! Het leek me niet meteen een "domme" fout van Massa, in die zin dat 'ie vol in de remmen zat en dat Perez nog terug naar 't midden kwam na eerst helemaal tegen de rechterkant gezeten te hebben? (goed te zien in onboard footage vanuit Perez' auto) En zo Button nog 4e, lol! En hoe schrijnend: ondanks al die uitvallers vooraan: geen Ferrari te zien... :-( Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 Wel balen, 2 DNF's die buiten zijn macht lagen... Weet niet. 1 ok, maar deze? Hamilton is mss te belastend voor het materiaal. Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 Zalige race! Toch het 2e deel. Ik zat naar 't einde toe te schreeuwen voor Massa, dat 'ie de eerste 4 zou bijbenen en pakken! Jammer dat 'ie niet voorbij Vettel geraakte. :-( Goed voor de rest van het seizoen ook dat Hamilton op achtervolgen is aangewezen; en o-o wat is de sfeer tussen Hamilton en Rosberg koel; nice >:-) Crash op 't eind: fuck! Het leek me niet meteen een "domme" fout van Massa, in die zin dat 'ie vol in de remmen zat en dat Perez nog terug naar 't midden kwam na eerst helemaal tegen de rechterkant gezeten te hebben? (goed te zien in onboard footage vanuit Perez' auto) En zo Button nog 4e, lol! En hoe schrijnend: ondanks al die uitvallers vooraan: geen Ferrari te zien... :-( Perez leek me inderdaad licht naar links te komen, hoewel het circuit naar rechts buigt. Misschien gewoon rechtdoor waar Massa verwachtte dat Perez het circuit zou volgen. Race incident voor mij. Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 FUCK YOU!!!! op papier moet Hamilton beter zijn en Rosberg rond de oren rijden. Zo niet, is Rosberg supergetalenteert en had Schumacher zijn sterkste teamgenoot ooit die zwaar onderschat was. Quote
Ceke 2.732 Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 Die F1's zijn wel veel te stil, publiek overstemt ze met gemak. Ik vind dat wel leuk. Het geluid is miss minder beklijvend, maar on the upside, nu kan je eindelijk een F1 gaan kijken zonder uzelf doof te maken... Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 U-hu, kwam me ook zo voor. Als je terug kijkt op Coulthard zijn laatste seizoen, zie je ook van de rare crashen met jongere en minder ervaren rijders. Doet me daar aan denken. Quote
ICM 24.918 Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 Rosberg mag Perez bedanken om dat rijtje 15 ronden op te houden. Zonder hem was hij maximaal vijfde. 1 Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 "Sky Sports F1's Ted Kravitz reported that Massa hit the tyre wall with a force of 27G." Zo. Quote
Lotuzzz 17.075 Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 Perez leek me inderdaad licht naar links te komen, hoewel het circuit naar rechts buigt. Misschien gewoon rechtdoor waar Massa verwachtte dat Perez het circuit zou volgen. Race incident voor mij. Inderdaad race-incident, Perez had ook het recht om te verdedigen en wou niet ál te veel plaats laten aan de binnenkant, maar z'n remmen waren op en daarom ook wat vroeger op de rem... Tja. Quote
DenDuvel 4.683 Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 http://www.f1fanatic.co.uk/2014/06/08/perez-penalised-last-lap-crash-massa-released-hospital/ Quote
Polygoon 15.040 Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 Valt deze race ook ergens te torrenten? Uiteindelijk gemist Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 9 juni 2014 Auteur Geplaatst: 9 juni 2014 Mmmm, ik zou toch eerder Massa verantwoordelijk voor de crash gehouden hebben... Quote
gTa 28.061 Geplaatst: 9 juni 2014 Geplaatst: 9 juni 2014 Duidelijk niet. Op basis van de onboard beelden was al duidelijk dat het laatste manoeuver van Perez kwam. Ik vond Riskit z'n stelling "race incident" nog 't best van al passen, maar als er iemand 'moest' aangewezen worden: Massa zat op een rechte lijn langs Perez, waarbij die laatste nog terug deels op de lijn van Massa kwam. Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 9 juni 2014 Auteur Geplaatst: 9 juni 2014 Maar op die post van lefty zie je massa toch richting perez zwenken, juist voor de impact? Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 9 juni 2014 Geplaatst: 9 juni 2014 Jep, Massa gaat op het einde naar rechts. Vreemd incident toch. Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 9 juni 2014 Geplaatst: 9 juni 2014 Massa was véél sneller dan iedereen voor hem dus wilde snel Perez voorbij, zag dat hij dit niet ging halen dus ging terug naar rechts. Perez wilde Vettel uitremmen of verdedigen? Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 9 juni 2014 Geplaatst: 9 juni 2014 Plezante Race! Duidelijk progressie bij RedBull en de Mercedes die eens mankementjes vertoond. Rosberg vroeg hoe de brakebias van Hamilton stond, dat was meer achterwaarts, vandaar mss de failure van de rem (of het hele systeem) rechtsachter... Perez wil nog bij Vettel gaan piepen aan de binnenkant en ziet niet dat Massa nog nipt naast hem is geraakt, denk niet dat hij agressief wou verdedigen... Heel straf en veel sjans voor Vettel dat hij daar niet in betrokken geraakt. Schitterende eerste overwinning voor Ricciardo! Hamilton zal balen want moet nu hopen dat Rosberg eens uitvalt en hij dikke punten haalt om terug bij te geraken in de stand. Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 9 juni 2014 Geplaatst: 9 juni 2014 Massa ging naar rechts zoals het circuit en wat je zou verwachten van Perez. Niet dus; hij ging uiterst defensief rijden. Race incident met iets meer schuld naar Perez dan naar Massa. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.