Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Rosberg vroeg hoe de brakebias van Hamilton stond, dat was meer achterwaarts, vandaar mss de failure van de rem (of het hele systeem) rechtsachter...

Probleem bij de Merc is dat de KERS niet meer werkte, als dat wegvalt, moeten de remmen meer energie verwerken on de wagen af te remmen.

Neem daarbij nog zo'n zwaar circuit voor remmen en het is gewoon een kwestie van tijd voor ze falen.

Geplaatst:

Om volledig te zijn:

With Montreal being one of the hardest tracks for braking, is not surprising that Hamilton's rear brakes failed soon after the MGU-K problem hit. That said, Paddy Lowe did suggest to Sky TV that the two were not related.

en

"We had a problem with both cars on the same lap," says Mercedes co-bossToto Wolff. "When Lewis pitted, because of pit stop, the temperatures rose too high in the brakes and he lost them. Nico saved it with a brilliant drive.

"We knew brakes could be an issue, but this particular issue occured because if you loses the MGU-K, it's much harder on the brakes. And with the rise in temperatures in the pits you end up having a real problem."

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Massa ging naar rechts zoals het circuit en wat je zou verwachten van Perez. Niet dus; hij ging uiterst defensief rijden. Race incident met iets meer schuld naar Perez dan naar Massa.

Agreed, op de beelden is dat duidelijk.

Commentaar achteraf van de race engineer van Massa vind ik nou toch ook wat straf, wel. "Ze hadden Perez al moeten binnengehaald hebben." Nou... :-/

Geplaatst:

Perez ging een mooi resultaat halen en massa ook, ik vond nu ook niet dat er daarvoor een straf nodig was. Gebeurde allemaal zo snel dat je zoiets gewoon niet ziet aankomen

Geplaatst:

Oude rukker snapt het niet:

http://www.formule1.nl/nieuws/detail/column-alternatief-voor-de-safety-car/

Bij een safety car komen alle auto's nagenoeg gelijktijdig voorbij de plaats van het incident, geeft de mogelijkheid om alles op te kuisen. Anders had je in Canada code rood moeten geven.

Ik geef hem wel gelijk dat ze de laatste races soms overdrijven. De SC wordt voor de kleinste scheet uitgehaald

Geplaatst:

Een auto die in een uitloopstrook of ver van de ideale lijn belandt lijkt een kleine scheet, maar vaak liggen er ook brokstukken op de baan en dan hoort een SC wel.

Geplaatst:

Een auto die in een uitloopstrook of ver van de ideale lijn belandt lijkt een kleine scheet, maar vaak liggen er ook brokstukken op de baan en dan hoort een SC wel.

ohja vroeger reden ze errond of erover en konden ze gaan pitten met een lekke band. Ze halen de spanning eruit met hun SC zever.

Geplaatst:

Ik geef hem wel gelijk dat ze de laatste races soms overdrijven. De SC wordt voor de kleinste scheet uitgehaald

Artikel is van 2011. Liever ook minder snel safety car hoor, maar anders terug naar vroeger met herstarts. Kon je crashen in de eerste bocht en toch nog verschijnen aan de herstart.

Geplaatst:

Artikel is van 2011. Liever ook minder snel safety car hoor, maar anders terug naar vroeger met herstarts. Kon je crashen in de eerste bocht en toch nog verschijnen aan de herstart.

Vind ik niet erg, zeker niet als je eraf gereden wordt door een ander. In de karting doen ze dat soms ook als zo meer dan de helft eraf vliegt na de eerste bocht :D

Geplaatst:

Met al die knoppen op 't stuur zou je toch denken dat er een respawn-knop bij moet kunnen. :D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Met al die knoppen op 't stuur zou je toch denken dat er een respawn-knop bij moet kunnen. :D

Dat vind ik 1/3.

Geplaatst:

Minus de like van Riskit = neutraal joengneuh!

Geplaatst:

De A1-ring is terug! Of zeg ik RedBull-Ring. Best sympa omloopje, doet wat denken aan de jaren 50. 9 bochten, tamelijk vloeiend. Makkelijk inhalen zal er niet inzitten, overal wel breed maar rechte stukken te kort.

Geplaatst:

Williams is plots terug inderdaad! Hamilton voelt de druk blijkbaar toch wel, als 'ie z'n kwali-rondjes zelfs al verprutst? Benieuwd morgen.

Geplaatst:

Neger presteert minder onder druk, tis zichtbaar.

Geplaatst:

Amai Vettel slechtgezind tijdens interview RTL... Benieuwd of hij wat plaatsen kan winnen of uit frustratie fouten gaat maken. Ook zeer benieuwd of een Williams nog eens kan winnen.

Geplaatst:

Vorig jaar was onze competitie op de red bull ring, is echt een heerlijk circuit op een zalige plaats. 

Hup Hup Williams !!!! eindelijk zijn ze er. 
Hopelijk kunnen ze het de race lang volhouden, want banden die snel aanslagen kunnen ook snel op zijn... 

Geplaatst:

Geeuw, dat het maar snel gedaan is, terug van het zonnetje genieten.

Geplaatst:

Welke oen doet de strategie bij Williams?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid