Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

he didn't risk it all to win :(

Geplaatst:

Idd

Geplaatst:

En zo zal hij Rosberg waarschijnlijk opnieuw zien uitlopen.

Die krijgt inmiddels ook wel het mentale voordeel.

Geplaatst:

Ik kan niet begrijpen dat iemand met zo'n marktwaarde zo'n knullige fouten blijft maken, zowel op het circuit als er naast.

Geplaatst:

Kimi zou na 2015 ook definitief stoppen. Misschien maar beter zo.

Doet me als fan wel wat pijn om hem zo te zien rijden... Eigenlijk 1 van de weinige redenen dat ik F1 kijk maar bij Lotus was het toch interessanter.

Geplaatst:

Leuk einde, benieuwd naar morgen, hopelijk regen!

Geplaatst:

Zoals ie nu rijdt, is het te hopen dat hij 2015 al rijdt.

Geplaatst:

Miljaar...

Geplaatst:

Returning complaint: amai wat zijn die dingen stil geworden.

Geplaatst:

Kimi zou na 2015 ook definitief stoppen. Misschien maar beter zo.

Doet me als fan wel wat pijn om hem zo te zien rijden... Eigenlijk 1 van de weinige redenen dat ik F1 kijk maar bij Lotus was het toch interessanter.

Zou jammer zijn, hij zou het beter nog een jaartje proberen bij een ander team, bij Ferrari lijkt het van kwaad naar erger te gaan.

Geplaatst:

Lijkt opnieuw een saaie race te worden, treintje rijden en geen regen... :(

Geplaatst:

Ze hebben al meer tijd stil gestaan dan gereden.

Wat een impact trouwens, er moet toch wel ergens een engelbewaarder aanwezig zijn geweest. Stel je voor dat Massa niet in een spin was gegaan...

Geplaatst:

Grappig dat ze de auto van vorig jaar gebruiken om het geheel toch een F1-gevoel te geven.

Ik denk dat als ze dat met het huidig model doen ze een boete krijgen wegens testkm's etc. :)

Geplaatst:

Ik kan niet begrijpen dat iemand met zo'n marktwaarde zo'n knullige fouten blijft maken, zowel op het circuit als er naast.

Your argument is invalid.

Geplaatst:

Verdoeme race niet uitkunnen zien, niet volledig opgenomen, is er na het gevecht vettel alpnso, nog iets gebeurt?

Geplaatst:

Samenvatting op sporza, handig!

Geplaatst:

Verdoeme race niet uitkunnen zien, niet volledig opgenomen, is er na het gevecht vettel alpnso, nog iets gebeurt?

Geplaatst:

Your argument is invalid.

Denk het niet. De knullige fouten blijven toch voorkomen. Ik heb het hier al meermaals gezet: Hamilton moet dit seizoen zijn titel halen met de druk dat hij enkel kan verliezen, Rosberg kan enkel winnen.

Geplaatst:

Die gast is zot of heeft da nog gedaan, zo vliegen :lolz::D :D :D

Geplaatst:

A bit of column A and a bit of column B.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid