Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Amaaaaaaai!!!! Gemist verdomme, khad bezoek! :fp:

Geplaatst:

Het begint wat zielig te worden voor Hamilton, dit keer in vlammen op gegaan tijdens Q1...

Nee, dat is geen waar.

Straks komt een bepaald forummer zeggen dat Hamilton gewoon niet kan presteren onder druk.

Geplaatst:

Hamilton kan gewoon zijn materiaal niet heel houden, is mentaal labiel en presteert niet onder druk

Geplaatst:

Morgen inhalen gaat retemoeilijk zijn, tzal geen podium worden...

Ik hoop écht dat die de wereldtitel nog kan verzilveren...

Geplaatst:
 can't really believe it today, there was just nothing I could do. There was an issue with the car as I was coming out of the second to last corner and then the engine just cut out. I thought we could get it back to the garage but then I looked in my mirrors and saw the whole rear end was on fire and that was it. Now we need to see what damage has been done to the car tonight and see whether the gearbox or engine needs to be changed. It's getting to the point where it's beyond bad luck now - as a team, we need to do better. Tonight, I need to somehow find the way to turn this into a positive for tomorrow, then build on that going into the race. It will be a very difficult afternoon as it's one of the hardest circuits to overtake on. But these things are sent to try us and how I come out of it is going to be the most important thing.
Geplaatst:

Hamilton kan gewoon zijn materiaal niet heel houden, is mentaal labiel en presteert niet onder druk

Natuurlijk, hij heeft er gewoon zelf voor gekozen om z'n auto te laten ontbranden. De snoodaart!

Geplaatst:

Hij zal moeten oppassen, circuit is smal. Laatste race dubbele punten, dus niet wanhopen. 1 dnf van Rosberg en alles kan keren.

Geplaatst:

Pfft Kimi... Zit toch écht niet mee.

Good old times.

Geplaatst:

Kimi zat er het hele weekend goed bij, dan doet Ferrari zo'n achterlijke fout..

Geplaatst:

Inderdaad zonde van Kimi.
Toch wel een flater van Ferrari, hij had op de softs naar buiten moeten gaan zoals de meesten die onderaan stonden.

Voor Hamilton zal het niet zo makkelijk zijn als in Duitsland vrees ik, veel moeilijker inhalen hier, en hij gaat oa Kimi en Magnussen voor zich krijgen, hun zal hij vermoedelijk toch niet zo snel kunnen voorbijrijden.

Geplaatst:

Op sporting telenet, commentaar door peter baert alleen, benieuwd hoe die alles goed aan elkaar gaat praten, de andere zitten in Spa...

Geplaatst:

Ik nu op sky sports maar helaas geen HD.

F1 in het frans trekt op niet veel dus ben LA2 beu

Geplaatst:

Ik volg op FR, c'est mieux pour apprendre le francais :P

Geplaatst:

Wisselende weersomstandigheden, opportuniteit voor Hamilton. Goed voor het raceverloop.

Geplaatst:

LH44 staat al 14de, waarom zie ik die zijn inhaalacties niet??? Kutregisseur!

Geplaatst:

Safety car smijt de volgorde overhoop. Leuk!

Geplaatst:

Amai, spicy raceke!!

Geplaatst:

Beter als de klassieke hongaarse optocht. Nu is het nog vermakelijk. Zeker met meer regen op komst en dat ze nu op droogweerbanden staan.

Geplaatst:

McLaren gokt met beide wagens op intermediates!!!!

Geplaatst:

Regen kan elk moment aankomen...Olalalaaa...

Geplaatst:

Alleeb crashen tijdens SC :fp:

Geplaatst:

Grosjean crasht tijdens safety car  :lolz:  :lolz:  :lolz:  :lolz:  :lolz: Fail. Als Maldonado nu wint...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Remmen van Rosberg beginnen te smoren...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid