Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ziet dat af maat! En dan gaat het nog niet eens om een inhaalactie ! :o

Geplaatst:

Jep, echt gek. Gewoon los ervoorbij knallen na wat slipstreamen ipv 20 rondjes dichtbij te kruipen met DRS.

Dat vooral, mogen ze van mij direct afschaffen!!

Geplaatst:

Gouden zaak voor Lewis Hamilton, vanuit de pitlane vertrekken, spinnen in de 2e bocht en toch je teamgenoot op pole voorbijgaan.
Helpt wel dat die Mercedes belachelijk snel is, met een dichter veld zou het veel beter uit gezien hebben voor Rosberg, maar toch...

Geplaatst:

Betrouwbaarheid.

Ok dan, Kan het me zo al voorstellen dat Mercedes voor het begin van het jaar zegt "laten we ons duur betaalde neger wat minderwaardig materiaal geven".

Geplaatst:

Ok dan, Kan het me zo al voorstellen dat Mercedes voor het begin van het jaar zegt "laten we ons duur betaalde neger wat minderwaardig materiaal geven".

Niet zeveren he man :-) Niemand heeft het over verwijtbaarheid rondom de betrouwbaarheid. Het is enkel een vaststelling dat Hamilton meer materiaalpech heeft gehad dit seizoen dan zijn teamgenoot ;-)

Geplaatst:

Niet zeveren he man :-) Niemand heeft het over verwijtbaarheid rondom de betrouwbaarheid. Het is enkel een vaststelling dat Hamilton meer materiaalpech heeft gehad dit seizoen dan zijn teamgenoot ;-)

Ik stelde me gewoon de vraag of het al dan niet doelbewust was. Als het niet doelbewust is, kan je ook niet spreken over een cadeau. 

Hier gaat het eerder over geluk/pech.

Afgelopen dagen veel gezeik gelezen over commentaar van Villeneuve, Coulthard geeft het beter weer:

http://www.bbc.com/sport/0/formula1/28526568

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

(edit)

En daar kom ik voor naar dit topic?

Jij jij  jij ... !!! :P

Geplaatst:

Ik moest dit gehele forumdeel shrimpjacken!

Geplaatst:

Ik moest dit gehele forumdeel shrimpjacken!

Straks shrimp ik je in de pan ja!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ze hebben toch gewoon het gras weg gedaan?

Geen gravel, eigenlijk trekt dat toch op niks, zo'n tarmac run off...

Geplaatst:

Inderdaad. Ze hadden dat op zijn minst in het lichtbruin kunnen doen.

Geplaatst:

De parabolica  :facepalm:  :facepalm:  :noparty:  :noparty:  :cry:  :cry:

10514435_720410011359379_398793826123490

En dan maar weer straffen uitdelen als je buiten de baan komt... die gravel werkte op dat vlak een pak beter :-)

Geplaatst:

Dat zou al een hele vooruitgang zijn dat die tiran daar weg is. Ze hebben enkel nood aan een kleine Napoleon niet-Italiaans

Geplaatst:

Ferrari clienti.... als ik de Lotto ooit win :o

Geplaatst:

Dat zou al een hele vooruitgang zijn dat die tiran daar weg is. Ze hebben enkel nood aan een kleine Napoleon niet-Italiaans

Die stond ook onder Di Montezemolo hoor.

Geplaatst:

Ja maar het was geen italiaan. Ferrari heeft vooral nood aan een niet-italiaanse teambaas.

Geplaatst:

Ferrari clienti.... als ik de Lotto ooit win :o

:inlove: zo'n mooi gezang

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid