Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dat was snel :D

Max is nog van een ander kaliber dan Beitske, zij is gewoon te vroeg gestopt met karting.

Geplaatst:

Het fraudeproces tegen Bernie Ecclestone is definitief afgesloten. De grote baas van de Formule 1 heeft zijn schikking van 100 miljoen dollar (74,64 miljoen euro) betaald, zo laat het Duitse gerecht weten.

Ecclestone (83) stond de voorbije maanden terecht in München omdat hij een bankier in 2006 bij een aandelenverkoop 44 miljoen dollar smeergeld zou hebben betaald. Hij riskeerde daarvoor tien jaar cel.

Vorige week dinsdag gingen de betrokken partijen akkoord met een schikkingsvoorstel van 100 miljoen dollar. De Britse miljardair kreeg de opdracht binnen de week te betalen, wat dus ook gebeurde.

Geplaatst:

max verstappen, volgend jaar een puber in de F1????

Geplaatst:

Aldus de Telegraaf ja.

Maar de Telegraaf is nu niet bepaald dé referentie. We zullen zien...

Geplaatst:

max verstappen, volgend jaar een puber in de F1????

Zijn zus was vandaag op Genk met Jos erbij. Ze is ook beginnen karten :)

Ik denk dat hij best nog wacht tot 2016 voor F1. Te vroeg eraan beginnen is ook niet goed

Geplaatst:

Net gehoord dat ik 2 tickets krijg voor F1 dit weekend.

Eigenlijk niet veel zin in, weet nu al dat het gaat regenen.

Achja, een gekregen paard :lol:

Geplaatst:

All in, of gwn in de tribune?

Geplaatst:

Als je niet wil gaan, I'm your man

Geplaatst:

Geen idee, heb de kaarten nog niet in mijn hand.

Geplaatst:

Net gehoord dat ik 2 tickets krijg voor F1 dit weekend.

Eigenlijk niet veel zin in, weet nu al dat het gaat regenen.

Achja, een gekregen paard :lol:

Je mag ze aan mij geven, ik zal elk uur een foto doorsturen :)

Geplaatst:

Ik stuur betere kwaliteit!

Geplaatst:

Het kan em maken of kraken. 

Geplaatst:

Ik hoop het voor hem, maar Jan Magnussen werd indertijd ook zo bij McLaren binnengehaald. Misschien een beetje te kritisch...

Geplaatst:

Gast mag nog niet eens den auto nemen om een brood te gaan halen, ik vind het persoonlijk nog wat te vroeg.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

http://www.formula1.com/news/headlines/2014/8/16208.html

"Spa as we all know is one of the best tracks we go to, if not the best of them all."

"Just watching them attack the classic corners like Eau Rouge and Pouhon is a thrill. These tracks are the lifeblood of F1."

"I am really looking forward to driving at Spa-Francorchamps. The event is purely about racing, and the fans are really into our sport and passionate about it."

"As Spa-Francorchamps is my favourite track, I am really looking forward to the race weekend."

"For me, Spa-Francorchamps is one of the nicest tracks in the world."

"It's an amazing track and one of my favourites - as it probably is for everybody on the grid."

"I love Spa, it's one of my favourite tracks because of the long straights and high speed corners, and it's a track we all look forward to racing at."

"Spa is always a great place to go; it's one of the best circuits in the world."

"There's no better place to resume the season than at Spa-Francorchamps. It's one of the best circuits in the world, and it's a place where driving a Formula One car always feels incredible."

"Spa is probably my favourite circuit because it’s an old-style track which climbs and drops through the forest and I like the fact it’s fast and flowing."

"I love driving at Spa, so there are few better places to start."

"Next up, of course, we have Belgium, which is definitely one of the most spectacular races of the year. The circuit is just unreal and it's one I think every driver looks forward to."

"Spa is undoubtedly one of the best circuits on the calendar and I think I'd have to say it's also my favourite track."

...

Goed gek als die ooit van de kalender zou verdwijnen.

Geplaatst:

Is toch al enkele gebeurd. Geen financien, geen race. Met dank aan Bernie.

Geplaatst:

Andre Lotterer gaat ook meerijden dit weekend.

Ben vooral benieuwd naar de achterliggende redenen. Hij is nu niet bepaald het prototype paydriver?

Geplaatst:

Vlieglessen bij de GP3 vandaag,

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid