Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

1. Rosberg 220

2. Hamilton 191

3. Ricciardo 156

Laatste race 50 punten voor p1...

Kans is klein maar als we nog gelijkaardige akkefietjes krijgen... Iets met derde hond etc. :D

Geplaatst:

Toch leuk zo'n stuk drama. Tja, wat heeft Rosberg te verliezen: langlopend contract en nog nooit wereldkampioen geweest.

Geplaatst:

Toto zei op sky: 'unacceptable race' over Rosberg.

Tja; Rosberg 18 punten, Hamilton 0. 25 punten weg door de aanrijding. Maar om nu 100% naar Rosberg te wijzen? 2 coureurs die vechten voor het kampioenschap binnen hetzelfde team: vragen om problemen!

Geplaatst:

't is godgeklaagd verdomme!

Geplaatst:

Al had ik goesting om Rosberg bij dat incident motten te geven, ik had wel medelijden met hem op het podium...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Interview met Hamilton op BBC was zeer interessant. Ik vind het wel knap van Mercedes dat ze zo lang hebben mogen strijden en Hamilton zo'n interviews mag geven.

linkje?

Geplaatst:

Lewis Hamilton says Nico Rosberg has admitted in post-race meeting he allowed contact to happen "to prove a point" #f1

WTF ... Dat is natuurlijk ook een verklaring ...

Geplaatst:

Rosberg had daar niets te zoeken, hij kon Ham nooit inhalen dus beetje domme actie in ronde 2.

En ondertussen al duidelijk dat het express was :)

Geplaatst:

Monaco was ook al verdacht... Je zou zo al beginnen denken...

Geplaatst:

Inmiddels reeds ontkracht door Toto.

Niet ontkracht, maar genuanceerd. Rosberg reed Hamilton zogezegd niet expres van de baan, maar heeft gezegd dat hij niet van het gas zou gaan in een situatie die potentieel gevaarlijk zou kunnen zijn (oftewel, Hamilton had maar meer plaats moeten maken, wat volgens de regels van de sport niet zo werkt)

Geplaatst:

Wat Hamilton ook gevraagd zou hebben, 'to prove a point' is wel een zeer mooie repliek om de psychologische oorlogsvoering ten top te drijven imho :)

Geplaatst:

Niet ontkracht, maar genuanceerd. Rosberg reed Hamilton zogezegd niet expres van de baan, maar heeft gezegd dat hij niet van het gas zou gaan in een situatie die potentieel gevaarlijk zou kunnen zijn (oftewel, Hamilton had maar meer plaats moeten maken, wat volgens de regels van de sport niet zo werkt)

In Hongarije is er ook eentje niet van 't gas af gegaan toen de teambelangen daar om vroegen. Totaal andere situatie, maar zelfde fout.

Geplaatst:

In Hongarije is er ook eentje niet van 't gas af gegaan toen de teambelangen daar om vroegen. Totaal andere situatie, maar zelfde fout.

Meen je dit nu?

- Ging niet over een botsing of mogelijke botsing

- De één vragen van het gas af te gaan betekent dat de ander voor hem zou finishen

Onvergelijkbare situaties IMHO

Geplaatst:

Leuk, tenminste nog eens een echte battle, op en naast het circuit. Voor Mercedes onhoudbaar op lange termijn, maar voor ons vermakelijk. Bernie is content.

Geplaatst:

Stewards zagen geen graten in het incident.

Hamilton moest inderdaad niet een beetje verder van de apex door de bocht gaan, maar uiteindelijk zie je wel waar het hem gebracht heeft deze race.

Ik vond het echt dom van hem, want het was nergens voor nodig.

Een klein incidentje met grote gevolgen.

Geplaatst:

Meen je dit nu?

- Ging niet over een botsing of mogelijke botsing

- De één vragen van het gas af te gaan betekent dat de ander voor hem zou finishen

Onvergelijkbare situaties IMHO

Ik heb er toch achter staan dat het een totaal andere situatie is? :)

Geplaatst:

Ik heb er toch achter staan dat het een totaal andere situatie is? :)

Ja, gevolgd door 'zelfde fout'. En die mening deel ik niet :-)

Geplaatst:

Ja, gevolgd door 'zelfde fout'. En die mening deel ik niet :-)

Ik bedoel met de fout 'tomeloze ambitie'. Ik heb het over de oorzaak van de fout, jij over het gevolg. Oorzaak is m.i. vergelijkbaar, namelijk competitiedrang op wereldniveau.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid