Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja idd. Gaat meteen best ver!

Vond het eerst een stomme regel, maar nu ik de extent ervan zo zie en er wat over nadenk: mjah, not bad, kan het leuker maken!

Geplaatst:

MERCEDES AMG PETRONAS heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.
2 uur ·

We are delighted to announce Pascal Wehrlein as reserve driver! ‪#‎WelcomePascal‬ http://f1.benz.me/u0MS4J/
---
Wir freuen uns, Pascal Wehrlein als Ersatzfahrer bekannt geben zu dürfen! #WelcomePascal http://f1.benz.me/L1GqY5/

10668929_10152297644527411_3172586328415

Richard Kneller OMG is that Lico HAMILBERG?

:lolz:

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

En TCT die wat te vet staat is Newis Roston

Geplaatst:

Whahaaaat?

Geplaatst:

Als mecanieker kom je elk weekend toch wel zot hé :(

Geplaatst:

Maar wel een sterk optreden van Kimi tot dan toe.

Geplaatst:

Daarom... Zonde dat het nu gebeurde, leek eindelijk eens een kans te hebben op een erg goede quali.

Geplaatst:

Iemand een stream die ietwat deftige kwaliteit heeft? Liefst met engelse commentaar anders gaat mijn Italiaanse flatmate er niet veel van verstaan :)

Geplaatst:

Rosberg out. Als Lewis wint dan staat hij terug miniem voor in het leaderboard. Het gaat nog spannend worden ^^

Geplaatst:

De pitstop op het einde gaf nog wat actie in de race. Blij dat Lewis terug op 1 staat maar voor de rest geen super circuit.

Ben eigenlijk heel benieuwd naar Rusland :)

Geplaatst:

Wat een kutbaan.

De layout is echt wel tof voor de quali's, het is er alleen juist te smal in de bochtige secties waardoor je al vele seconden sneller moet zijn om er fatsoenlijk voorbij te kunnen, zoals op het laatst bij Bottas

Geplaatst:
Geplaatst:

Saaie race. Rosberg? Sabotage!! Moord-brand, jaloers klein negertje moet winnen. *HLN-modus uit*

Geplaatst:

Gelukkig is Hamilton geen Nederlander, of ze schaften 'm af!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Om nog maar te zwijgen van oranjegekte/koorts

Geplaatst:

Is die echt zo goed? Of zit hij daar enkel door wat geld en zijn vader?

"Toro Rosso bevestigt Verstappen voor eerste training Japan
251144.jpg251144.jpg

29 september 2014 – Max Verstappen maakt komende vrijdag zijn debuut in een Grand Prix-weekend. De Nederlander, die dinsdag zijn zeventiende verjaardag viert, neemt bij Scuderia Toro Rosso de eerste vrije training voor de Grand Prix van Japan voor zijn rekening. Zo heeft het Formule 1-team uit Faenza maandag bevestigd.

Verstappen reed drie weken geleden bijna vierhonderd kilometer met een twee jaar oude Formule 1-wagen, tijdens een testdag met Toro Rosso op de Adria International Raceway in Italië. Hiermee kwalificeerde de Limburger zich voor een superlicentie, die inmiddels door de internationale autosportbond FIA is toegekend. Verstappen zal vrijdag tijdens de eerste oefensessie op Suzuka, die om 3.00 uur 's nachts Nederlandse tijd begint, in actie komen met de auto van Jean-Eric Vergne, wiens plek hij na dit seizoen inneemt.

"Ik kijk erg uit naar mijn eerste vrije training in de F1", reageerde Verstappen. "Dit zal een goede voorbereiding zijn op volgend jaar, ook al durfde ik hier een paar maanden geleden nog niet eens van te dromen. Om nu al een oefensessie te kunnen doen, is een droom die uitkomt. Ik ben eerder al eens in Suzuka geweest voor een kartrace op de baan die naast het lange rechte stuk achterop het circuit ligt. Mijn vader heeft er veel gereden en me verteld dat het geen gemakkelijke baan is om op te beginnen. Maar het zal hoe dan ook erg waardevol zijn om vast wat tijd in de auto door te kunnen brengen en met iedereen in het team samen te werken."

"Ik ga niet naar Suzuka om records te breken", vervolgt hij. "Ik wil gewoon ervaring opdoen. Ter voorbereiding op deze training heb ik een dag lang in de simulator over deze baan gereden. Dat zal me helpen, al is het in het echt natuurlijk altijd anders. Mijn eerste indruk is dat het geen eenvoudig circuit is. Zo lijkt vooral de Esses erg lastig. Ik krijg anderhalf uur in de auto en hoop het goed te kunnen doen, voor zowel mijzelf als het team."

Verstappen wordt met zijn zeventien jaar de jongste deelnemer aan een Grand Prix-weekend ooit. "

Dan zie ik liever dit volgend seizoen verschijnen in de F1

http://www.gpupdate.net/nl/world-series-renault-nieuws/316782/visser-dicht-bij-tweede-puntenfinish-op-paul-ricard/

Geplaatst:

Dat geld heeft in de karting geholpen om het beste materiaal en de beste motoren te hebben maar je moet het nog altijd doen hé. Hij heeft daar bijna alles gewonnen dat er te winnen viel dus zal wel aan stuur kunnen draaien ;)

Geplaatst:

Ik vind het video-interview niet meer terug, maar Button verwoorde het erg goed:

http://www.rte.ie/sport/motorsport/2014/0822/638662-button-backs-verstappen-gamble/

"If someone comes to you and says 'Are you ready for Formula One, I'll give you a drive?', you're not going to say no are you?" said Button.

"There might not be another opportunity, and that's what happened with me at Williams.

"Frank (Williams, team owner) said to me when I was in the pub with my mates drinking beer and eating sausages and bacon 'Are you ready for Formula One?' I said no initially.

"Then my dad said 'I can't believe you just said that. Phone him back and lie to him and tell him you are ready'.

"So I did, I got the test drive and then the race drive. You've got to take the opportunity because you never know if it is going to come again."

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Naar het schijnt is hij publicitair sterk voor Redbull, juist vanwege zijn leeftijd.

Voor het overige, als je zo'n palmares kunt voorleggen op die leeftijd...  het is een beetje het verhaal zoals dat van Kimi, minus enkele jaren... hij is er nogal vroeg bij en wat hij aanraakt lijkt altijd te werken... en in de F3 zit hij niet in het sterkste team (veel technische uitvalbeurten)

Het is niet dat hij tien, twintig of dertig miljoen meeneemt. Belange niet...

Geplaatst:

Gelukkig kan hij bij Torro Rosso rijpen. Ze smijten ze pas na 3 jaar op straat. Ben ook niet echt overtuigd van iemand op zijn 17 te laten debuteren maar de marketing machine moet ook draaien. Verder begin ik het Redbull talentenprogramma niet echt kunnen. Een hoop jonge rijders onder contract nemen als ze niet meer voldoen schop onder de kont en ze geraken bijna nergens meer onder contract. Als het zo verder gaat: maken of kraken, geen middenweg.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid