msxx 7.836 Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 Een hoop jonge rijders onder contract nemen als ze niet meer voldoen schop onder de kont en ze geraken bijna nergens meer onder contract. Als het zo verder gaat: maken of kraken, geen middenweg. Och, zo was mijn tweede werkgever ook. En dat heeft me gevormd tot wat ik ben. Had ik daar niet gewerkt had ik een veel langduriger leertraject gehad en langdurig op lager niveau gepresteerd. Die mannen in het RB opleidingsprogramma komen met hun neus in de boter, hoeven zich niet druk te maken over centen/sponsoren, krijgen alles in de schoot geworpen. Hun financieel risico na die paar jaar is vrijwel nihil. Maar het moet wel dik in orde zijn op het vlak van prestaties... Wat mij verwondert is dat niemand vanuit de RB school na twee jaar overstapt naar een ander team. Waarom is Vergne na vorig jaar niet op eigen initiatief elders gaan kijken? Nu heeft hij nog een jaar mogen racen maar is het inderdaad voorbij.. Quote
PJH 21.052 Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 Contract wss? Kan me inbeelden dat als je dat allemaal krijgt, je niet zomaar weg mag Quote
msxx 7.836 Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 Contract wss? Kan me inbeelden dat als je dat allemaal krijgt, je niet zomaar weg mag Niet onlogisch :-) Quote
zwoemba 1.365 Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 Is die echt zo goed? Of zit hij daar enkel door wat geld en zijn vader? Ik volg hem al een paar jaar, die is echt zo goed... Ijzersterke line-up voor Toro Rosso volgend jaar imo Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 3 oktober 2014 Geplaatst: 3 oktober 2014 Volgens mij moet Button plaats maken voor Alonso. Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 3 oktober 2014 Geplaatst: 3 oktober 2014 Ik denk het ook. Ook is er sprake van Red Bull maar dat kan ik niet geloven. Dat zou pas echt een bom zijn onder het talentenprogramma Quote
ICM 24.915 Geplaatst: 4 oktober 2014 Geplaatst: 4 oktober 2014 Vettel verlaat Red Bull einde seizoen. http://www.standaard.be/cnt/dmf20141004_01303088 Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 4 oktober 2014 Geplaatst: 4 oktober 2014 Ik denk het ook. Ook is er sprake van Red Bull maar dat kan ik niet geloven. Dat zou pas echt een bom zijn onder het talentenprogramma Kyvat naar RB. Hopelijk Sainz bij TR. Maar naar waar Vettel, en wat met Alonso? Einde Button? Einde Raikonnen? Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 4 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2014 Wat lees ik nu? Zou de race morgen kunnen beslecht worden door 2 rondjes achter de SC te rijden voor de helft van de punten? Waanzin! Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 4 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2014 Vettel gaat sowieso naar Ferrari, gezien die dit jaar al een Ferrari of twee gekocht/gekregen heeft. Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 4 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2014 http://www.formule1.nl/nieuws/detail/horner-vettel-gaat-naar-ferrari/ Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 4 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2014 Al denk ik dat Alonso ook bij Ferrari blijft en Kimi gwn terug stopt met F1 Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 4 oktober 2014 Geplaatst: 4 oktober 2014 Vettel gaat sowieso naar Ferrari, gezien die dit jaar al een Ferrari of twee gekocht/gekregen heeft. Sterke motivatie! Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 4 oktober 2014 Geplaatst: 4 oktober 2014 Al denk ik dat Alonso ook bij Ferrari blijft en Kimi gwn terug stopt met F1 Awel, ik krijg ook zo'n gevoel. Zie Alonso niet direct binnen het kader McLaren Honda passen dat zich toch verder richt als pakweg 3 jaar. Over 3 jaar is Alonso er al 36 he. En Vettel-Kimi? Weet het niet, ze hebben het beide niet met het nieuwe aandrijfgedoe in de F1. Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 4 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2014 Trouwens, over auto's gesproken, wat zit er allemaal in het wagenpark van Hamilton?Ik heb al weet van,Pagani Zonda 760 LH2 Cobra's. Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 4 oktober 2014 Geplaatst: 4 oktober 2014 Hoe me niet zo bezig met dat pimp gedoe van negers. Daarstraks al goesting om de klakske over zijn oren te trekken tijdens de persconferentie. Effe serieus: Hamilton kan echt niet positief zijn als het hem niet mee zit. 2de en toch nog wat liggen jammeren. Godverdomme 2! Dat is niet slecht. Leer toch harder te spelen. Maar o-we als Rosberg zijn vleugeltje tegen je band rijdt: jank-jank. 1 Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 4 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2014 Trouwens, over auto's gesproken, wat zit er allemaal in het wagenpark van Hamilton? Ik heb al weet van, Pagani Zonda 760 LH 2 Cobra's. Ook nog 2 MB BS'en, En ne moto, En een vliegtuig, De Cobra's, De Pagani is alom bekend. Sowieso zal die ook nog wel een McLaren hebben... Quote
Timo 16.096 Geplaatst: 4 oktober 2014 Geplaatst: 4 oktober 2014 Vettel maakt toch gewoon de overstap omdat hij bij Ferrari nog meer kan verdienen, meer en lucratievere sponsordeals kan binnenhalen omdat hij bij het 'grote' Ferrari zit enzovoort. Quote
Jan 1.163 Geplaatst: 4 oktober 2014 Geplaatst: 4 oktober 2014 Hoe me niet zo bezig met dat pimp gedoe van negers. Daarstraks al goesting om de klakske over zijn oren te trekken tijdens de persconferentie. Effe serieus: Hamilton kan echt niet positief zijn als het hem niet mee zit. 2de en toch nog wat liggen jammeren. Godverdomme 2! Dat is niet slecht. Leer toch harder te spelen. Maar o-we als Rosberg zijn vleugeltje tegen je band rijdt: jank-jank. Ken jij veel echte racepiloten die zich tevreden stellen met 2de plaats als er eventueel meer inzit/zat? Competitiedrang hebben ze allemaal (dit jaar mss iets minder vanwege auto verschillen) Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 4 oktober 2014 Geplaatst: 4 oktober 2014 Ken jij veel echte racepiloten die zich tevreden stellen met 2de plaats als er eventueel meer inzit/zat? Competitiedrang hebben ze allemaal (dit jaar mss iets minder vanwege auto verschillen) Daar gaat niet over, elk voorval kan je met een positieve of negatieve ondertoon zeggen: ik ben stout ik ben minder braaf Als je jezelf positief uitdrukt, kom je strijdvaardiger en sympathieker over. Verder geeft dit je een psychologisch voordeel. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.