Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dat gaat daar leuk zijn als hij effectief gaat rijden....
Een team dat hem eigenlijk niet in de auto wil, dat gaat toch volledig mank lopen dan.

Geplaatst:

Nieuw probleempje is dat VDG geen superlicentie heeft (aangezien Sauber die niet heeft aangevraagd) en dus in elk geval niet kan rijden. Advocaat dreigt nu met boedelbeslag en/of arrestatie teammanager.

Vrees voor Sauber .................... en voor VDG's carriere. Komt zo (ook al heeft hij wellicht gelijk) in de toekomst toch nergens meer in de autosport aan de bak.

Geplaatst:

Zou niet tijdig over een superlicentie beschikken... Kan het spel van voor af aan beginnen in Maleisie

Geplaatst:

Tja, als zelfs het fabrieksteam van Renault al motoren van Mercedes gebruikt.

Mercedes staat er weer met quasi een seconde voorsprong op de eerstvolgende.

Geplaatst:

Dat moet toch saai zijn om zo hard te domineren. 

Ik denk dat ik liever 1 keer win in een seizoen en verder telkens 2-3-4-5-6e ben er voor moet strijden, dan continue gewoon vooraan rijden op uw gemak en nooit moeten vechten.

Geplaatst:

Ferrari met een conservatieve setup nog... Ziet er (voorlopig) goed uit.

Geplaatst:

Ik denk dat ik liever 1 keer win in een seizoen en verder telkens 2-3-4-5-6e ben er voor moet strijden, dan continue gewoon vooraan rijden op uw gemak en nooit moeten vechten.

Ik denk dat je als rijder gewoon wil winnen en als dat vroeg in het seizoen kan zoveel te beter.

Geplaatst:

Ik denk dat je als rijder gewoon wil winnen en als dat vroeg in het seizoen kan zoveel te beter.

Ik denk dat ook. 

Geplaatst:

McLaren is duidelijk nog steeds niet op dreef. Heeft Magnussen eigenlijk veel gereden in de tests?

Geplaatst:

Hopeloze romanticus

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

McLaren is duidelijk nog steeds niet op dreef. Heeft Magnussen eigenlijk veel gereden in de tests?

2 dagen als vervanger van Alonso tijdens de laatste sessie in Barcelona

Geplaatst:

2 dagen als vervanger van Alonso tijdens de laatste sessie in Barcelona

Thanks. Niet echt veel dus. Misschien daarom dat die zo laag staat.
Geplaatst:

Thanks. Niet echt veel dus. Misschien daarom dat die zo laag staat.

Dat heeft er niets mee te maken...

FP1: McLaren in totaal 13 ronden gereden verdeeld over twee rijders vanwege een mechanisch motor issue

FP2: Is Kevin gecrashed

Logisch dat hij dan geen mooie tijd heeft staan :)

Geplaatst:

Dat heeft er niets mee te maken...

FP1: McLaren in totaal 13 ronden gereden verdeeld over twee rijders vanwege een mechanisch motor issue

FP2: Is Kevin gecrashed

Logisch dat hij dan geen mooie tijd heeft staan :)

Aah, dat kan ook [emoji38] Nog niet specifiek bekeken. Ik ging af op de tijd en dat was 2 seconden verschil [emoji38]
Geplaatst:

Nutteloos maar wel toepasselijk:

ab6a4e4be140dba0616d1167e0bf5080.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Verstappen is wel goed bezig :)

Toch een halve Belg die het goed doet :)

Geplaatst:

Ik krijg net de nieuwsbrief van McLaren aan. Ze geven al direct 15% korting op de teamwear van dit jaar :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Zalig, die sparks.

Worden leuke battles denk ik... Ferrari/Williams en daarachter ligt het ook erg dicht op elkaar.

Geplaatst:

Das beste oder nichts.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ergens een overzicht welke races BBC zal uitzenden?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid