Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik denk dat Mercedes toch nog met (zeker) een halve seconde pole zal pakken morgen en in de race er ook geaoon vandoor gaat.

Geplaatst:

De run van Vettel en Raikkonen op de zachtste band werd dan ook nog eens verstoord door een rode vlag.

Maar vooral de langere runs van Ferrari doen toch wel wat goeds vermoeden.

De timing van Alonso is dan ook altijd al briljant geweest...

Geplaatst:

Idd

Geplaatst:

De timing van Alonso is dan ook altijd al briljant geweest...

Ik begin mij toch af te vragen of het niet aan Alonso zelf ligt...

Geplaatst:

Ik begin mij toch af te vragen of het niet aan Alonso zelf ligt...

Hmmm, zo ver wil ik niet gaan.

Geplaatst:

Mja, misschien is dat wel een stap te ver;

Anyway, Q3 gaat terug beginnen !

Geplaatst:

Leuke quali!

Hamilton wel ff lekker dominant bij het begin van Q3! :lol:

Geplaatst:

Quali was tof inderdaad. Verstappen op 6, formidabel. Vettel tussen de Mercedessen, straf!

Maar dan weer het 'incidentje' tussen Rosberg en Hamilton. Rosberg zijn move was ook niet helemaal koosjer vind ik.

Geplaatst:

Pfffff Alonso 18e :/

Geplaatst:

Quali was tof inderdaad. Verstappen op 6, formidabel. Vettel tussen de Mercedessen, straf!

Maar dan weer het 'incidentje' tussen Rosberg en Hamilton. Rosberg zijn move was ook niet helemaal koosjer vind ik.

Inderdaad, Rosberg blijf bewust op de racing line zodat Hamilton niet anders kon dan een mindere tijd neerzetten of zijn poging staken.

Het hinderen van Rosberg door Hamilton daarna  is minstens even kinderachtig.

Geplaatst:

Pfffff Alonso 18e :/

Hij kon er nog mee lachen, ze zouden anderhalve seconde hebben gewonnen als je vergelijkt met Melbourne. "Dus over een week of 2-3...!"

:)

Geplaatst:

De Scuderia gaat F1 redden. Eindelijk competitie voor de Mercedes :party:

Geplaatst:

Paniek bij Mercedes. :inlove:

Weer zonde van die lekke band bij Kimi.

Geplaatst:

Leuke GP, maar niet te voorbarig, vooral blunder in strategie bij Mercedes.

Geplaatst:

Mercedes :fp:

Hamilton nochtans perfect gereden, ook toen die in verkeer zat. Even met de vingers in de neus iedereen voorbij, Rosberg had het moeilijker.

Geplaatst:

Beide TR's voor de RedBulls ook.

En je kan zeggen wat je wil maar die Ferrari ziet er qua total package toch wel erg goed uit.

Geen enkele lock-up gezien over het volledige weekend, gaat goed met de banden om, goede pace...

Geplaatst:

Ja-nee, Mercedes kon ook gewoon z'n banden zo lang niet laten meegaan en de Ferrari was daardoor ook een beetje sneller over een stint.

Hamilton trok allesbehalve weg van Vettel, die zat nog binnen DRS afstand voor de SC uitkwam.

Geplaatst:

Weer zonde van die lekke band bij Kimi.

En dat hij z'n start verkloot heeft.

Geplaatst:

Hij kon er nog mee lachen, ze zouden anderhalve seconde hebben gewonnen als je vergelijkt met Melbourne. "Dus over een week of 2-3...!"

:)

Ze maken wel progressie. Ook Button zijn comment: "We are caching cars !?!"

Ja-nee, Mercedes kon ook gewoon z'n banden zo lang niet laten meegaan en de Ferrari was daardoor ook een beetje sneller over een stint.

Hamilton trok allesbehalve weg van Vettel, die zat nog binnen DRS afstand voor de SC uitkwam.

Lijkt mij vooral een tactische fout door al te pitten na 3 ronden. Een extra pitstop die totaal niet nodig leek. Erna zou het wel nog spannend geworden zijn door de hogere bandendegradatie bij Hamilton, maar zou toch spannender geweest zijn naar het einde toe :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid