TCT 6.313 Geplaatst: 7 september 2015 Auteur Geplaatst: 7 september 2015 Test & development driver. Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 7 september 2015 Geplaatst: 7 september 2015 Ik mis iets, denk ik (zoals gezegd: ik volg dat niet zo). Is Stoffel Vandoorne al aan McLaren gebonden? Net als Kevin Magnussen wordt hij al jarenlang gesteund/betaald/opgeleid door McLaren. Ooit werd Hamilton op die manier groot gebracht... Quote
gTa 28.058 Geplaatst: 7 september 2015 Geplaatst: 7 september 2015 Aha, OK. Lijkt me dat zo'n jonge snaken ook nog een pak kunnen leren als teammaats van ouwe rotten als Alonso of (vooral) Button. Niet dat dat niet kan als die mannen geen betaalde rijders meer zijn maar adviseurs, maar toch ... 't is nog een verschil. Quote
Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 7 september 2015 Geplaatst: 7 september 2015 Eerlijk gezegd, ik zie liefst Button blijven. Ik denk ook dat je met een Button meer opschiet in de ontwikkeling vd wagen dan met een jonge wolf. Van de andere kant is het chassis ni zo slecht en misschien zit McLaren in de goeie richting. En voor de ontwikkeling vd motor is er minder driver input nodig dan voor het chassis. Maar we migen ni vergeten dat Button kind aan huis is bij Honda door jarenlang gereden te hebben voor Honda en natuurlijk zijn japanse vriendin. Er zit bij de top in McLaren ook een probleem. Het is niet enkel Honda. Je hebt Ron Dennis enerzijds en dan nog een investeerder. Als Dennis A zegt, zegt de investeerder B. Dennis zou doodgraag Vandoorne laten rijden (naar het schijnt), maar die andere gaat dan resoluut voor Button gaan en dan nog de steun van Honda. Het is daar een kruitvat, zal wel eens ontploffen. Dennis zou meer aandelen willen verwerven in het F1 team maar wordt constant geboycot door de andere. Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 7 september 2015 Geplaatst: 7 september 2015 Man man man... Dennis zouden ze beter in een schoendoos steken en onder het bed duwen. Kan je niks mee aanvangen. Teveel ego. Ben momenteel de jaarboeken van Heinz Prüller aan het lezen van 88, 89 en 1990. Er was mij al veel duidelijk maar wat ne zeikerd man. Hij heeft zo altijd al zijn vriendjes en favorietjes gehad he. Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 7 september 2015 Geplaatst: 7 september 2015 Trouwens, McLaren is volgend jaar al redelijk wat sponsoring kwijt. Santander is weg, Johnny Walker ook. JW had aangeboden hoofdsponsor te worden voor dik 40M dollar. Dennis vond het ni genoeg [emoji57] Boss zijn ze kwijt aan Mercedes sinds vorig jaar na meer dan 20j. Sayma is ook weg. Goe bezig Ron Quote
dragonfly 14.991 Geplaatst: 7 september 2015 Geplaatst: 7 september 2015 Is niet allemaal Ron zijn schuld maar ben er ook niet voor. En die Boullier smijten ze beter ook buiten Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 7 september 2015 Geplaatst: 7 september 2015 Onderschat de invloed nie van Dennis. Trouwens investeerder B is Mansour Ojjeh, niet? Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 7 september 2015 Geplaatst: 7 september 2015 En denk ook aan de hoogdagen van Dennis! Maar Dennis heeft een pupil nodig zoals Senna, Hakkinen en Hamilton. Dit ontbreekt nu. Verder is de Honda motor niet goed genoeg en volgens mij trekt het chassis ook op den hond zijn kloten. Het verval was trouwens al ingezet onder Martin Whitmarsch. Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 7 september 2015 Geplaatst: 7 september 2015 En ze zouden beter Briatore terughalen alsook een paar andere kleurrijke figuren. Verstappen is leuk om te zien, VJ Mallya is ook wel vermakelijk net als Arrivabene maar er zit teveel grijs in de paddock. Redbull zijn weners eerste klas, Mercedes zo steriel als de pest, Williams te neutraal. Niks rock&roll, hoewel Hamilton aandachtshoer eerste klas. Quote
ICM 24.913 Geplaatst: 7 september 2015 Geplaatst: 7 september 2015 Hamilton is een rapper, geen rocker Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 7 september 2015 Auteur Geplaatst: 7 september 2015 En ze zouden beter Briatore terughalen alsook een paar andere kleurrijke figuren. Verstappen is leuk om te zien, VJ Mallya is ook wel vermakelijk net als Arrivabene maar er zit teveel grijs in de paddock. Redbull zijn weners eerste klas, Mercedes zo steriel als de pest, Williams te neutraal. Niks rock&roll, hoewel Hamilton aandachtshoer eerste klas. Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 7 september 2015 Geplaatst: 7 september 2015 Onderschat de invloed nie van Dennis. Trouwens investeerder B is Mansour Ojjeh, niet? ja volgens mij wel... zat ook in TAG groep hé, die is al heel lang aandeelhouder in McLaren Quote
Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 7 september 2015 Geplaatst: 7 september 2015 Onderschat de invloed nie van Dennis. Trouwens investeerder B is Mansour Ojjeh, niet? Ik denk van wel, maar ben het niet zeker. Die heeft alleszins aandelen. Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 7 september 2015 Geplaatst: 7 september 2015 En ze zouden beter Briatore terughalen alsook een paar andere kleurrijke figuren. Verstappen is leuk om te zien, VJ Mallya is ook wel vermakelijk net als Arrivabene maar er zit teveel grijs in de paddock. Redbull zijn weners eerste klas, Mercedes zo steriel als de pest, Williams te neutraal. Niks rock&roll, hoewel Hamilton aandachtshoer eerste klas. In die zin verdient de Twitter man van Lotus een dikke pluim. 1 Quote
dragonfly 14.991 Geplaatst: 7 september 2015 Geplaatst: 7 september 2015 Schitterend Daarom wilde je dus een twitter integratie Je kan ook "statuses" links includen maar geen idee wat dat is want ik gebruik twitter amper... Quote
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 7 september 2015 Geplaatst: 7 september 2015 Blijkbaar is die Honda motor niet zo slecht maar ligt het probleem eerder aan het elektrisch gedeelte van de hybride unit Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 7 september 2015 Geplaatst: 7 september 2015 Blijkbaar is die Honda motor niet zo slecht maar ligt het probleem eerder aan het elektrisch gedeelte van de hybride unit Op een atmosferische motor kan je niet zoveel fouten maken dat je meer 100pk mist, toch niet als gerenommeerde motorenbouwer McLaren heeft uitdrukkelijk gevraagd het geheel zo compact mogelijk te maken, wat tot compromissen geleid heeft De compressor is niet ideaal geplaatst ERS is niet krachtig genoeg, maar erger nog... geraakt niet volledig volgeladen waardoor het systeem eerder ontladen is dan de concurrentie. Waardoor je op een lang recht stuk of op een lang circuit een groter deel zonder ERS rond mag rijden.. en dan mis je zomaar even 180pk op de concurrentie, op die stukken Volgend jaar gaan ze het concept op een aantal stukken veranderen... Quote
dragonfly 14.991 Geplaatst: 7 september 2015 Geplaatst: 7 september 2015 Volgend jaar gaan ze het concept op een aantal stukken veranderen... Ze zijn toch een vogel voor de kat hoor, die achterstand haal je nooit meer goed met de beperkingen die ze momenteel hebben voor de ontwikkeling (tokens) Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 7 september 2015 Geplaatst: 7 september 2015 niet waar... tijdens de winter kan je zeggens de gehele motor opnieuw uitdenken met de beschikbare tokens... het geheel is vrij flexibel geworden na meetings hierover dit voorjaar. Quote
Cash 140 Geplaatst: 7 september 2015 Geplaatst: 7 september 2015 Ik denk van wel, maar ben het niet zeker. Die heeft alleszins aandelen. Idd, maar die 2 Dennis en Ojjeh zijn niet de beste vrienden. Daarmee dat het vorig jaar zo lang geduurd heeft om te beslissen tussen Button en Magnussen. De ene wou Button, en de andere Magnussen, en ze lagen elkaar dwars, gewoon om elkaar dwars te kunnen liggen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.