flupke73 10.963 Geplaatst: 3 december 2024 Geplaatst: 3 december 2024 27 minuten geleden, -Fred- zei: We gaan de standaard stoelen van een mx5 nu toch niet vergelijken met de stoelen van een 911... Kuipstoelen zijn vooral een must als je wil gaan tracken of bergpassen gaat doen. Als je langere afstanden wil rijden voor een of andere roadtrip (dus gaat touren, met je touring...) dan wil je ook wel wat comfort. Het is nu ook niet zo dat je geen steun hebt en dat je van de ene naar de andere kant zwiert goh, onderweg naar de bergjes of de Highlands van Schotland zit je echt al met je mindset IN die leuke wegjes en vergeet je echt wel dat je je zetel niet wat schuiner kan plaatsen, die vibe start bij wijze van spreken als je onze vreselijke snelwegen achterlaat aan de grens de enigste reden is inderdaad dat in/uit stappen, daar gaan we ooit door de leeftijd van af stappen; dus bij een Dakar wil ik dan geen kuipen (een maatje heeft een zonder kuipen, van de winter eens gaan rijden) Quote
-Fred- 829 Geplaatst: 3 december 2024 Geplaatst: 3 december 2024 Ervan uitgaand dat de standaard stoelen voldoende steun bieden zou ik liever de meerprijs betalen voor een cognac kleurke, dan de kuipstoelen int zwart. Beetje jammer dat die kuipstoelen maar in gedeeltelijk leder te krijgen zijn. Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 3 december 2024 Geplaatst: 3 december 2024 'k Heb wel de indruk dat de kuipjes, zoals de oude (klapbare) GT2-kuipen die je nog in de 991 kon krijgen, opnieuw met zetelverwarming kunnen worden uitgerust. 2 Quote
flupke73 10.963 Geplaatst: 3 december 2024 Geplaatst: 3 december 2024 gezien de drama's met de levertijden van de kuipjes bij vorige lanceringen, zullen ze de kleurtjes achterwege gelaten hebben, ga er maar van uit dat die binnen de 2 jaar wel te krijgen zullen zijn Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 3 december 2024 Geplaatst: 3 december 2024 8 minuten geleden, flupke73 zei: gezien de drama's met de levertijden van de kuipjes bij vorige lanceringen, zullen ze de kleurtjes achterwege gelaten hebben, ga er maar van uit dat die binnen de 2 jaar wel te krijgen zullen zijn Logistiek natuurlijk minder evident om al die types zetels in "elk" kleur te moeten leveren, idd. 't Staat er trouwens nu al bij: beperkte beschikbaarheid, contacteer uw dealer. Quote
flupke73 10.963 Geplaatst: 3 december 2024 Geplaatst: 3 december 2024 Neenee, dat is Porschiaans voor ‘De eerste jaren van het model geven we geen korting ‘ 2 Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 3 december 2024 Geplaatst: 3 december 2024 1 uur terug, -Fred- zei: Dat oak green neo is dan wel enkel een vast kleur op de gt3. Bij alle andere modellen is het enkel als pts te krijgen. Zo vaak zal je het nu ook weer niet zien. Maar het zou ook mijn keuze niet zijn. Beetje te fel groen... Oak green is imo stukken mooier Dan liever Jet green. Maar ook weer donker... Malachite is dan mss beter geschikt voor ons klimaat. Op een gewone 911 is het wat braaf, maar op een GT3 komt dat mooi uit. Beetje gewaagder wel Dit vind ik ook een heel knappe kleur. Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 3 december 2024 Geplaatst: 3 december 2024 4 uren geleden, -Fred- zei: Zijn kuipstoelen een must bij een touring? Lijkt me eerder een “must” bij de gevleugelde versie. Voor mij wel. Moest dit mijn enige hobby-auto zijn, dan zou ik voor gewone sportstoelen gaan, maar aangezien de Vantage blijft, wordt dat eerder de auto voor de comfortabele ritten. Ik kan ook zeggen dat de sportstoelen in de 992 die ik had meer steun hadden, en dat heeft vooral te maken denk ik dat de middendelen in stof waren, en je daardoor minder schuift. De stoelen in de Vantage zijn volledig uit leder, en op snelle bochtige wegen mis ik echt zijdelingse steun. Kuipstoelen zitten nog eens zoveel vaster dan de gewone sportstoelen, dus dat is voor mij een must. Het in en uit 'kruipen' nemen we er dan maar bij. 4 uren geleden, Naish zei: Naar mijn mening pak je in BE wel beter een kleur die in volle zon misschien wat fel is, maar wel nog mooi in bewolkt weer. Tenzij je dit natuurlijk koopt om enkel mee in de zon rond te rijden! Dit zou ik niet doen... De groenhype is naar mijn mening wat aan het passeren, maar veel willen dat nog en dus gaat dit een kleur zijn die je heel veel gaat zien. Mijn Audi is zo'n heel donkergroene kleur, en in de schaduw zie je dat naar mijn goesting wat te weinig. Het had een tint feller mogen zijn. En zeker op een sportwagen zoals een 911 mag de kleur wel wat opvallender zijn. De groenhype is inderdaad heel fel geweest bij de PTS-kleuren van de GT3, dus ik verwacht dat dat wat gaat minderen. Ik blijf groen gewoon een mooie kleur vinden, en nu dit Oak Neo een 'standaard' kleur is, en ik deze wel knap vind, moet ik voor mezelf beslissen of ik ruim 9k extra wil uitgeven voor een andere exclusievere kleur. Deze kleur gaat heel zeker gekozen worden, maar ik denk niet dat het heel veel zal zijn, net omdat ik verwacht dat vele GT3-kopers gaan denken zoals u. Quote
Alexanderr 36.251 Geplaatst: 3 december 2024 Geplaatst: 3 december 2024 14 uren geleden, BMWMB zei: Kan deze kleur binnen icm de kuipstoelen? Zeker! 1 Quote
ir_fuel 58.442 Geplaatst: 3 december 2024 Auteur Geplaatst: 3 december 2024 3 hours ago, -Fred- said: Als je langere afstanden wil rijden voor een of andere roadtrip (dus gaat touren, met je touring...) dan wil je ook wel wat comfort. Het is nu ook niet zo dat je geen steun hebt en dat je van de ene naar de andere kant zwiert Al ooit in gezeten? Ik wel, al veel km's, alsook veel km's in "echte" kuipstoelen (aka FIA gekeurd materiaal). Je kan zo een kuipstoel van Porsche niet gaan vergelijken met een FIA kuip van Sabelt ofzo he. Die stoelen van Porsche zijn echt comfortabel, terwijl ze voor de communicatie tussen het chassis en uw gat zorgen. Dat doet geen enkele "comfort" stoel op dezelfde manier. Dat is waarom je die wil in je GT3 (ook Touring). Een echte FIA kuip, daar wil je geen 500km in zitten op straat, daar kom je gebroken uit 3 Quote
-Fred- 829 Geplaatst: 3 december 2024 Geplaatst: 3 december 2024 Nog niet het genoegen gehad. Wat km's gedaan met een 911 met de gewone stoelen. Ook wel stof middengedeelte, dus mss een wat vertekend beeld. Als iemand zich geroepen voelt om mij de kuipstoelen te laten ervaren, graag Quote
PieterA 1.342 Geplaatst: 8 december 2024 Geplaatst: 8 december 2024 Gewoon afhalen @BMWMB https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/porsche-991-gt3-touring-1hd-darkolive-pepita-service-neu-benzine-groen-7397c0cb-65f2-4a30-baad-9d35d8af60e2?sort=standard&desc=0&lastSeenGuidPresent=true&cldtidx=1&position=1&search_id=jcuwh461xb&source_otp=nfm&ap_tier=t50&source=listpage_search-results&order_bucket=0&new_taxonomy_available=true&mia_tier=t50&relevance_adjustment=sponsored&applied_mia_tier=t50&boosting_product=mia&topspot-algorithm=nfm-default&topspot-dealer-id=3863 5 Quote
Maverick 2.792 Geplaatst: 8 december 2024 Geplaatst: 8 december 2024 Op 3/12/2024 om 12:52, ir_fuel zei: Al ooit in gezeten? Ik wel, al veel km's, alsook veel km's in "echte" kuipstoelen (aka FIA gekeurd materiaal). Je kan zo een kuipstoel van Porsche niet gaan vergelijken met een FIA kuip van Sabelt ofzo he. Die stoelen van Porsche zijn echt comfortabel, terwijl ze voor de communicatie tussen het chassis en uw gat zorgen. Dat doet geen enkele "comfort" stoel op dezelfde manier. Dat is waarom je die wil in je GT3 (ook Touring). Een echte FIA kuip, daar wil je geen 500km in zitten op straat, daar kom je gebroken uit Inderdaad, de kuipen van Porsche zijn trouwens de beste stoelen waar ik in een auto ooit heb ingezeten. Ik doe nu al enkele jaren roadtrips waar de start op ongeveer 1000km van huis is en heb niets van last als ik daar uitstap. Iets wat ik niet kan zeggen van bij de GLE of destijds de A6. Enige vervelende is het in en uitstappen, en voor file rijden de manuele bak. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 8 december 2024 Geplaatst: 8 december 2024 Op 26/11/2024 om 14:40, PieterA zei: "Voor de 911 GT3 Touring biedt Porsche het Leichtbau pack aan. Daarbij zijn het in koetswerkkleur gespoten dak, de stabilisatorstang, de koppelstangen en het afschuifpaneel op de achteras gemaakt van CFRP. Ook de gesmede velgen van lichtgewicht magnesium en de lichtgewicht deurbekledingspanelen maken deel uit van het pack. In combinatie met de standaard GT-bak met 6 versnellingen wordt de verkorte versnellingspook van de 911 S/T gebruikt. Voor de versnellingspook zit een plaatje met het opschrift ‘Leichtbau’ om het pack aan te duiden." De prijs ervan is wel leicht von der pot gerukt. 41k chf hier Op 27/11/2024 om 07:19, Alexanderr zei: staat gewoon zo op de website Ik had de website niet in de gaten gehouden. Ik probeer zoveel mogelijk te werken om die zelf te kunnen betalen Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 8 december 2024 Geplaatst: 8 december 2024 Heb dat ding zitten configureren en kan je daar nu niet gewoon lederen zetels in hebben zonder voor dat Exklusiv Manufaktur gedoe te gaan? Quote
Populair bericht BMWMB 12.408 Geplaatst: 8 december 2024 Populair bericht Geplaatst: 8 december 2024 2 uren geleden, PieterA zei: Gewoon afhalen @BMWMB https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/porsche-991-gt3-touring-1hd-darkolive-pepita-service-neu-benzine-groen-7397c0cb-65f2-4a30-baad-9d35d8af60e2?sort=standard&desc=0&lastSeenGuidPresent=true&cldtidx=1&position=1&search_id=jcuwh461xb&source_otp=nfm&ap_tier=t50&source=listpage_search-results&order_bucket=0&new_taxonomy_available=true&mia_tier=t50&relevance_adjustment=sponsored&applied_mia_tier=t50&boosting_product=mia&topspot-algorithm=nfm-default&topspot-dealer-id=3863 Zeker niet verkeerd deze 991.2 GT3 touring, maar… ik lust geen olijven, dus ga zeker geen auto kopen in olijfkleur . En liever eentje met kuipstoelen. Als het dan toch eentje zou mogen zijn zonder kuipstoelen, dan zou deze mijn keuze zijn… https://stimpfig.de/angebot/fahrzeug/824 10 Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 8 december 2024 Geplaatst: 8 december 2024 38 minuten geleden, The Swede zei: Mooi dat zwart met rode accenten. Vind je die stoffen middendelen van de stoelen niet knap? Ze hebben ook het voordeel van meer grip te hebben in de stoelen. Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 9 december 2024 Geplaatst: 9 december 2024 Hoe zit het met dit spel? Is dat al uitverkocht, moet je op een wachtlijst of een Taycan bijbestellen? En staan ze al bij de dealer? 1 Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 9 december 2024 Geplaatst: 9 december 2024 1 uur terug, Jokke_vlo zei: Hoe zit het met dit spel? Is dat al uitverkocht, moet je op een wachtlijst of een Taycan bijbestellen? En staan ze al bij de dealer? Bij porsche west Vlaanderen staat ene in de showroom. Stond niks op van verkocht ofzo. had u de foto doorgestuurd de zaterdag 1 Quote
Maverick 2.792 Geplaatst: 9 december 2024 Geplaatst: 9 december 2024 4 uren geleden, Jokke_vlo zei: Hoe zit het met dit spel? Is dat al uitverkocht, moet je op een wachtlijst of een Taycan bijbestellen? En staan ze al bij de dealer? Ik denk dat je de nieuwe GT3 (992.2) gewoon kan bestellen. Quote
Challazer 4.469 Geplaatst: 9 december 2024 Geplaatst: 9 december 2024 Je moet misschien eens bij, ik zeg maar wat, een dealer informeren waar je alreeds een auto kocht? Quote
ir_fuel 58.442 Geplaatst: 9 december 2024 Auteur Geplaatst: 9 december 2024 Ik denk dat sommigen het niet snappen Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 9 december 2024 Geplaatst: 9 december 2024 5 uren geleden, Jokke_vlo zei: Hoe zit het met dit spel? Is dat al uitverkocht, moet je op een wachtlijst of een Taycan bijbestellen? En staan ze al bij de dealer? Zo erg is het niet, dus je kan zeker nog bestellen. Je kan zelfs nog een GT3 RS of GT4 RS bestellen als je wil. In de showroom staan ze nog niet. Is voor u toch geen zorg, want je gaat een nieuwe Vantage kopen, niet? Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 9 december 2024 Geplaatst: 9 december 2024 Ge hebt me doen twijfelen 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.