Ga naar inhoud

Porsche 992 GT3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nee, serieus.

Ik kon mijn config doorsturen, ik kan de inhoud zien online… maar ik zie niet waar ik een samenvatting kan downloaden. 

Geplaatst:

Ja tes zwart en ... ja zwart...

Ik zie liever in klein gt3 op de deur dat die grote porsche... 

Geplaatst:
9 uren geleden, The Swede zei:

Link is makkelijker.

Zit wel met het gedacht te spelen een andere interieurkleur te kiezen. (Cognac, Schiefergrau, Kalkbeige of Rood).

https://porsche-code.com/PSZHMVZ6

Je gaat toch geen 16500chf betalen voor zwarte zetels hoop ik?

Geplaatst:

Rode gordels doen me denken aan de lippen van Zwarte Piet.

• Grappig 3
Geplaatst:
11 uren geleden, X5. zei:

Ja @The Swede, dat begrijp ik ook niet. Je kiest al het vollederen interieur, maar wat geeft deze 'Manufaktur'-optie voor het interieur extra?

Geplaatst:

Dan heb je het uitgebreid lederpakket zoals lederen dashboard, bekleding portieren ...

Geplaatst:

Dat heb je sowieso al met het de optie 'volleder', maar volgens mij gaat @The Swede een andere kleur nemen dan zwart. 

Geplaatst:
12 uren geleden, X5. zei:

Is ook mijn idee... damn da's sneu geld.

Nu ja ... hij wil graag zwart full leder, geen stof erbij. De GT3 heeft dat niet, behalve als je dus dat Exclusive lederpakket neemt. Absurde prijs daarvoor, ze gaan eens mooi dansen die dag bij Porsche, lijkt me.
Ergens sneu dat je daardoor dan ook een andere kleur kiest (dan deze die je wenst), omdat je dan toch al zo'n smak geld moet neertellen.

Zeker van dat je niet kan leven met de gewone volleder uitvoering met wat stof centraal op de zetels, @The Swede?
Maak het meteen nog een hele smak specialer en vink de kuipjes (gecombineerd met de achterzetels) en de zetelverwarming (gratis bij de kuipjes) aan. Iedereen die ze testte in zo'n auto zegt dat het rijgevoel zoveel specialer wordt daarmee.

Geplaatst:

En hij kan nog altijd de zitting laten bekleden in leder, als hij echt wilt. Zal ook geen 16k kosten.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
22 uren geleden, The Swede zei:

Link is makkelijker.

Zit wel met het gedacht te spelen een andere interieurkleur te kiezen. (Cognac, Schiefergrau, Kalkbeige of Rood).

https://porsche-code.com/PSZHMVZ6

Had je geen rood stiksel ook? Staat precies niet op de foto´s. Zal het wel  iets specialer maken.

Geplaatst:

Bij Porsche Maastricht zeggen ze dat een andere kleur leder of stiksels icm de kuipstoelen voorlopig niet mogelijk is.

Geplaatst:
6 minuten geleden, BMWMB zei:

Bij Porsche Maastricht zeggen ze dat een andere kleur leder of stiksels icm de kuipstoelen voorlopig niet mogelijk is.

De Configurator zegt hetzelfde. Zwart met zwarte stiksels is standaard, zwart met zilverkleurige stiksels is de standaard meerprijs van ca. 1,25k EUR dacht ik.
Het jammere bij de touring is dat er (naast zwart) enkel GT-zilver stitch te kiezen valt: bij de non-touring GT3 is die standaard en kan je voor de 1,25k meerprijs ook rood en blauw kiezen, dat laat al wat kleuraccent toe in 't interieur.

Anderzijds: als Alexanderr meent dat het wel kan...

Geplaatst:
4 uren geleden, BMWMB zei:

Ja @The Swede, dat begrijp ik ook niet. Je kiest al het vollederen interieur, maar wat geeft deze 'Manufaktur'-optie voor het interieur extra?

Het feit dat je volledig leder krijgt. 

Ben niet echt fan van de zwarte stof die je nu krijgt als standaard. Heb het uiteraard nog niet "live" gezien.

Moest je die karo stof kunnen hebben daarentegen, dan zou ik direct tekenen.

3 uren geleden, BMWMB zei:

Dat heb je sowieso al met het de optie 'volleder', maar volgens mij gaat @The Swede een andere kleur nemen dan zwart. 

Daar begin ik inderdaad aan te denken. Het initiele idee was gewoon zwart te nemen omdat ik een beetje de vrees heb dat je wat anders snel moe kan zijn. Doch, een lichtere kleur zoals Kreidebeige is ook echt wel knap.

En zwart is inderdaad toch echt wel gewoon voor een auto die 262000 CHF moet kosten 😕 

2 uren geleden, tuscani zei:

Had je geen rood stiksel ook? Staat precies niet op de foto´s. Zal het wel  iets specialer maken.

Ja. Dat was het ideaal.
Alleen, wanneer je dat Manufaktur-leder kiest, dan kan je volgens de configurator geen stiksels in bvb het rood kiezen of het verwijdert de ganse Manufaktur optie. 😕

Geplaatst:
57 minuten geleden, The Swede zei:

Het feit dat je volledig leder krijgt. 

Ben niet echt fan van de zwarte stof die je nu krijgt als standaard. Heb het uiteraard nog niet "live" gezien.

Moest je die karo stof kunnen hebben daarentegen, dan zou ik direct tekenen.

Daar begin ik inderdaad aan te denken. Het initiele idee was gewoon zwart te nemen omdat ik een beetje de vrees heb dat je wat anders snel moe kan zijn. Doch, een lichtere kleur zoals Kreidebeige is ook echt wel knap.

En zwart is inderdaad toch echt wel gewoon voor een auto die 262000 CHF moet kosten 😕 

Ja. Dat was het ideaal.
Alleen, wanneer je dat Manufaktur-leder kiest, dan kan je volgens de configurator geen stiksels in bvb het rood kiezen of het verwijdert de ganse Manufaktur optie. 😕

op instagram volg ik een firma die quasi niets anders doet dan nieuwe inserts maken voor Porsche. Daar zal je zeker die ruitjes kunnen laten maken en zelf veranderen met je zwarte stoffen inserts. zal de link eens posten.

Gevonden op de smartphone 

https://www.instagram.com/justinplacek?igsh=NG96Y2h4aHQ2Y3kw

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
58 minuten geleden, tuscani zei:

op instagram volg ik een firma die quasi niets anders doet dan nieuwe inserts maken voor Porsche. Daar zal je zeker die ruitjes kunnen laten maken en zelf veranderen met je zwarte stoffen inserts. zal de link eens posten.

Gevonden op de smartphone 

https://www.instagram.com/justinplacek?igsh=NG96Y2h4aHQ2Y3kw

Met dank.

Kan een oplossing zijn.

Ik ga es simuleren als ik standaard zetels neem, maar dan wel de dashboard en deurbekleding in leder (ipv het gewone plastic) wat dan nog het verschil is.

Geplaatst:
20 minuten geleden, The Swede zei:

Met dank.

Kan een oplossing zijn.

Ik ga es simuleren als ik standaard zetels neem, maar dan wel de dashboard en deurbekleding in leder (ipv het gewone plastic) wat dan nog het verschil is.

Beter bij deze man aankloppen. Levert zo goed als identiek werk aan 1/3 van de prijs.

https://www.classicfx.net/porsche-seat-covers/

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Ik had ergens begrepen dat de inserts op de nieuwe niet meer zo eenvoudig te veranderen zijn.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Voila, die vraag stelde ik mij ook. Zijn die inserts even gemakkelijk te verwijderen als bij de 918 kuipen?

Geplaatst:

Als dat simpel is, dan kan je zelfs meerdere setjes hebben.

Geplaatst:

Was overlaatst wat gaan uitdeuken bij "wrappers" die ook interieurs etc deden.

Stond een paarse 991 GT3RS waarvan het hele interieur gestript was. Kwam volledig alcantara in met gele stitching, kostte 9000€.

Geplaatst:
29 minuten geleden, Greg zei:

Was overlaatst wat gaan uitdeuken bij "wrappers" die ook interieurs etc deden.

Stond een paarse 991 GT3RS waarvan het hele interieur gestript was. Kwam volledig alcantara in met gele stitching, kostte 9000€.

Goedkoper dan bij Pors.

Geplaatst:

Pepita met groen zou nog knap zijn in de mijne.

spacer.png

• Vind ik leuk 8
Geplaatst:

Hun configurator doet wel rare dingen: in foto modus vs 360-graden modus krijg ik verschillende zeteldesigns voor dezelfde auto...

image.thumb.png.8624c6668d0eb7d8c3250b414db29516.png

versus

iris?COSY-EU-100-1711coMvsi60AAt5FwcmBEgA4qP8iBUDxPE3Cb9pNXkBuNYdMGF4tl3U5Yz8rMH1spMBvMZq6G5OtgSv31nBJaA4qh4NSEGewirQ9wGSN9nReTB6NyxiUBKUlhDfFGNspAnPuQyIEVRiEVv39h7cEsXj4AUx6b6a%25JsaVpRmWBiuvj7gVdcJAoUlhDfB9JspAnPdjEiZJyNDuYctBvovDpf8dXFXC9PED6u6igN9nRetp2o4y7z8p8F%25vUq4RuuWXsO%25XheV6iTd8gzhRc2DtuqA7fQn7BOJUPYXk5TBsN50Ml2dioCQyWQDcFGS8eYnfur8c65yPewQ8uCvNzxKEYGXoq1SiUr6FObMg9wRuT0krOx7e2HLec1UzQK4wwbsqYS55v0iO5MP4hHcTCkNt5Kf2GLYCr6hnQs1ITngI76P4C7o%25xOCtRVvFisXbnq

Geplaatst:

Die horizontale kapitonnering is de optie lederpakket 930

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid