The Swede 6.662 Geplaatst: 16 december 2024 Geplaatst: 16 december 2024 22 minuten geleden, Alexanderr zei: Die horizontale kapitonnering is de optie lederpakket 930 Ok. Maar ik verander de config niet, @Alexanderr. Ik kijk naar identiek dezelfde auto, 1 keer gewoon en 1 keer met de 360 degree visualisatie… Dus ik verwacht dezelfde zetels. Quote
Simoni 6.184 Geplaatst: 16 december 2024 Geplaatst: 16 december 2024 Die armsteun is ook veranderd. Zeker dat je niet ergens een pakketje hebt gewijzigd. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 17 december 2024 Geplaatst: 17 december 2024 @Simoni, probeer gewoon de link naar de config te openen. Je kan daar ofwel de gewone fotos van de wagen zien ofwel in 360-degree view. https://porsche-code.com/PSK6XZI3 Op mijn scherm verandert de zetel van type. Hier in 360-view En dan nadat ik "360-ansicht schliessen" heb gedrukt... Quote
flupke73 10.964 Geplaatst: 17 december 2024 Geplaatst: 17 december 2024 Daarom dat ze duidelijk stippuleren dat Configurator niet bindend zijn Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 17 december 2024 Geplaatst: 17 december 2024 52 minuten geleden, flupke73 zei: Daarom dat ze duidelijk stippuleren dat Configurator niet bindend zijn Ware wel leuk om te weten wat je eigenlijk gaat krijgen, als je dat samenstelt. Quote
tuscani 11.817 Geplaatst: 17 december 2024 Geplaatst: 17 december 2024 6 minuten geleden, The Swede zei: Ware wel leuk om te weten wat je eigenlijk gaat krijgen, als je dat samenstelt. is een foutje in de configurator, zoals je soms eens je stuur ook kwijt bent. En dus ofwel heb je de gewone. Ofwel degene met de horizontale strepen als je optie 930 aangevinkt hebt. (quote van alexanderr) Niet zo moeilijk dus. Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 17 december 2024 Geplaatst: 17 december 2024 De configurator verzet zich tegen mensen die niet de kuipstoelen kiezen in een GT3. 1 1 Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 17 december 2024 Geplaatst: 17 december 2024 Heb efkes een mailke gestuurd naar de verkoper om duidelijkheid te krijgen. Zou ook graag een ander type van inleg hebben voor deuren en dashboard, nl in hout (bij een gewone Carerra kan je inleg krijgen in wat Paldao offenporig hout heet). Past me dunkt goed bij een krijtbeige interieur. 1 Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 17 december 2024 Geplaatst: 17 december 2024 Op 26/10/2024 om 21:38, The Swede zei: Hier doen ze 216.000 excl BTW Gemerkt dat ze hier toch wel een erg stevige prijscorrectie geven die de prijs nogal gelijk trekt met de omliggende landen. Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 17 december 2024 Geplaatst: 17 december 2024 1 uur terug, The Swede zei: Heb efkes een mailke gestuurd naar de verkoper om duidelijkheid te krijgen. Zou ook graag een ander type van inleg hebben voor deuren en dashboard, nl in hout (bij een gewone Carerra kan je inleg krijgen in wat Paldao offenporig hout heet). Past me dunkt goed bij een krijtbeige interieur. Toch geen houten lijsten in een GT3... Quote
flupke73 10.964 Geplaatst: 17 december 2024 Geplaatst: 17 december 2024 3 uren geleden, The Swede zei: Ware wel leuk om te weten wat je eigenlijk gaat krijgen, als je dat samenstelt. Een beetje spanning kan deugd doen 1 Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 17 december 2024 Geplaatst: 17 december 2024 56 minuten geleden, BMWMB zei: Toch geen houten lijsten in een GT3... Waarom niet? Ik vind het redelijk passen bij het oldstyle concept: atmo, handgeschakeld, beke retro stijl van zetels, donker houten inleg,… De alternatieven zijn anders niet veel soeps. Plastic grijs aluminium dat recht uit een Polo zou kunnen komen, of mat “carbon” dat al even erg op plastic lijkt… 1 Quote
abtler 4.525 Geplaatst: 17 december 2024 Geplaatst: 17 december 2024 5 uren geleden, The Swede zei: Gemerkt dat ze hier toch wel een erg stevige prijscorrectie geven die de prijs nogal gelijk trekt met de omliggende landen. Swiss package.. Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 17 december 2024 Geplaatst: 17 december 2024 5 uren geleden, BMWMB zei: Toch geen houten lijsten in een GT3... Zou ik ook zonder enige twijfel willen in mijn touring, o jawel. Samen met (gesteld dat dat past) het pookknopje van de Carrera T. De andere interieurlijsten (inclusief de satijn carbon exemplaren) ogen toch maar cheap/fake, imo. 2 1 Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 17 december 2024 Geplaatst: 17 december 2024 1 uur geleden, abtler zei: Swiss package.. Een kleinigheid meer Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 17 december 2024 Geplaatst: 17 december 2024 Wat ik wel nog knap en elegant vond, zijn de interieurlijsten in leder, zoals ook de ST dat had, maar dat is net zoals hout niet te verkrijgen volgens de configurator. Ik heb carbon genomen, en vooral omdat het nu mat is, wat ik veel knapper vind dan het hoogglans van de 992.1. 1 Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 17 december 2024 Geplaatst: 17 december 2024 Agreed: niks wat je nu op optielijst kan krijgen is echt mooi (tenzij in koetswerkkleur maar dat is nogal vaak ook niet dé shit). Die satijn carbonlijsten ogen cheap as f* maar ik snap dat 't kiezen is tussen pest en cholera. Ik zou die 1.300 euro in mijn zak houden dan. Houten lijstjes op een klassieke spec, en anders idd de lederen lijsten. Moet zeker mogelijk zijn om dat te regelen met je dealer, maar op een std interieur zou ik het ook niet doen. 2 Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 17 december 2024 Geplaatst: 17 december 2024 4 minuten geleden, BMWMB zei: Wat ik wel nog knap en elegant vond, zijn de interieurlijsten in leder, zoals ook de ST dat had, maar dat is net zoals hout niet te verkrijgen volgens de configurator. Ik heb carbon genomen, en vooral omdat het nu mat is, wat ik veel knapper vind dan het hoogglans van de 992.1. Leder ware ook een optie. Ik ga toch vragen of het niet kan. Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 17 december 2024 Geplaatst: 17 december 2024 Goed om dat idd in detail eens te bekijken, die lijsten. Dit zijn de carbonnen, en zijn opvallend 'geblokt' carbon. Wat ook kan zijn de antraciet aluminium lijsten... Ik stel mij de vraag of de carbon sierlijsten dezelfde 'textuur' en glansgraad hebben als de kuip van de stoelen... Als dat niet is, dan is het idd minder knap. Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 17 december 2024 Geplaatst: 17 december 2024 6 minuten geleden, BMWMB zei: Goed om dat idd in detail eens te bekijken, die lijsten. Dit zijn de carbonnen, en zijn opvallend 'geblokt' carbon. Wat ook kan zijn de antraciet aluminium lijsten... Ik stel mij de vraag of de carbon sierlijsten dezelfde 'textuur' en glansgraad hebben als de kuip van de stoelen... Als dat niet is, dan is het idd minder knap. De antracietgrijze "fake geborsteld alu" lijsten zijn standaard. Je kan ze zonder meerprijs ook in een nog donkerder uitvoering krijgen, dacht ik. De erg fake ogende satijn carbon interieurlijsten lijken qua weave en afwerking voor geen meter op de achterzijde van de stoelen. Daarom net zou ik die nooit hoeven, mocht het een rappel zijn van het carbon van de stoelen zou ik ze nog durven aanvinken. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 18 december 2024 Geplaatst: 18 december 2024 9 uren geleden, BMWMB zei: Goed om dat idd in detail eens te bekijken, die lijsten. Dit zijn de carbonnen, en zijn opvallend 'geblokt' carbon. Wat ook kan zijn de antraciet aluminium lijsten... Ik stel mij de vraag of de carbon sierlijsten dezelfde 'textuur' en glansgraad hebben als de kuip van de stoelen... Als dat niet is, dan is het idd minder knap. Daar zit het hem juist. Moest het carbon even mooi zijn als de achterkant van de zetels die je hier zet, dan zou het zeker passen. Maar nu heb je zo iets dat er plastiekerig uitziet met een textuur en ook mat is. En da's een hel stuk minder. Ik veronderstel dat Porsche de wagen nog maar net heeft uitgebracht en dus wel nog wat aan de opties aan het klussen zal zijn. Andere mogelijkheden qua inleg mogelijk maken, is nu niet echt iets dat het productieprocess beinvloed. De inlegstukken voor een gewone of een GT3 zijn exact dezelfde pasvorm. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 18 december 2024 Geplaatst: 18 december 2024 @BMWMB Dit is hoe hout eruit ziet met krijtbeige: Quote
ICM 24.981 Geplaatst: 18 december 2024 Geplaatst: 18 december 2024 17 minuten geleden, The Swede zei: @BMWMB Dit is hoe hout eruit ziet met krijtbeige: Nee, dat heeft niet de air van klassieke sportiviteit die je zoekt. 2 Quote
gewoon ik 8.381 Geplaatst: 18 december 2024 Geplaatst: 18 december 2024 dat is de binnenkant van een macan oid, niet van een gt3 toch? 1 Quote
Super95 418 Geplaatst: 18 december 2024 Geplaatst: 18 december 2024 Ik vind het wel geslaagd als je dan toch voor leder en normale stoelen gaat. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.