Ga naar inhoud

Porsche 992 GT3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
1 uur terug, TJRACING zei:

Gentian blue met zilver streepje zou ook wel niet mis zijn. 😜

Ik heb idd ook dat nieuwe Oak Green genomen, want dat is een mooi groen. Het is donker genoeg om elegant te zijn, en als de zon erop staat krijgt het een goude tint wat het wat speelser maakt, zonder te fel te zijn. En dat gecombineerd met chromen lijsten en zilveren wielen is gewoon heel geslaagd. 
Mijn 2de keuze uit de standaard kleuren is ook Gentian, maar dat groen vind ik specialer. Als ik dan toch een blauwe zou nemen, dan zou ik toch voor een PTS donkerder blauw gaan.

En @Naish, massaal rondrijden…? 😂 Zo dikwijls zie je al niet een GT3 touring rijden, dus massaal zal het nooit worden. Ook is het een kleur die voor de 911 enkel op de GT3 te krijgen is. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
16 minuten geleden, BMWMB zei:

Mijn 2de keuze uit de standaard kleuren is ook Gentian, maar dat groen vind ik specialer. Als ik dan toch een blauwe zou nemen, dan zou ik toch voor een PTS donkerder blauw gaan.

Idd, want Gentian is lelijk. 🙂

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Denk gewoon dat bijna iedereen groen gaat nemen!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

13 minuten geleden, TJRACING zei:

Begrijpelijk. Maar ik denk het niet.

Geplaatst:
3 uren geleden, TJRACING zei:

In de standaardkleur toch. En eigenlijk is groen ondertussen al passé als je een "voorloper" wil zijn(daarom ook dat het standaardkleur is nu)

Als ik dat bedrag uitgeef dan wil ik toch ook met iets specialer rondrijden van kleur. Niet dat dat groen lelijk is, alleen niet speciaal meer. 

Geplaatst:
4 uren geleden, ICM zei:

Idd, want Gentian is lelijk. 🙂

Ik blijf het toch wat verwarrend vinden dat Gentian geen groen is. Maar bon, officieel is Matthias wel baas. 

Geplaatst:
16 uren geleden, BMWMB zei:

Ik heb idd ook dat nieuwe Oak Green genomen, want dat is een mooi groen. Het is donker genoeg om elegant te zijn, en als de zon erop staat krijgt het een goude tint wat het wat speelser maakt, zonder te fel te zijn. En dat gecombineerd met chromen lijsten en zilveren wielen is gewoon heel geslaagd. 

En @Naish, massaal rondrijden…? 😂 Zo dikwijls zie je al niet een GT3 touring rijden, dus massaal zal het nooit worden. Ook is het een kleur die voor de 911 enkel op de GT3 te krijgen is. 

Ik zeg toch ook niet dat je op elke hoek van de straat een GT3 gaat zien... 

Maar in situaties waar meerdere liefhebbers gaan samenkomen en er zijn een aantal GT3 bij, dan zal je al regelmatig eentje tegenkomen. Maar dat is mijn ervaring...

Ik wist wel niet dat je het enkel op de GT3 kon krijgen. Maar wat me nog meer zorgen baart is feit dat het een standaard kleur is op de taycan, macan, panamera,...

16 uren geleden, BMWMB zei:

Begrijpelijk. Maar ik denk het niet.

Je denkt ervan wat je wil, maar een rode gt3 leek je ook ooit een goed idee.

Zet dat ding eens in oslo blue...

12 uren geleden, d_s zei:

In de standaardkleur toch. En eigenlijk is groen ondertussen al passé als je een "voorloper" wil zijn(daarom ook dat het standaardkleur is nu)

Als ik dat bedrag uitgeef dan wil ik toch ook met iets specialer rondrijden van kleur. Niet dat dat groen lelijk is, alleen niet speciaal meer. 

Dit...

Geplaatst:

Wat zijn de meningen over guard red met zwarte lijsten?

Ik vind dit ook wel iets hebben. Mag wel net iets opvallender denk ik dan.

Streepje misstaat precies ook niet.

Afbeelding van WhatsApp op 2025-01-31 om 11.23.43_6e1d1070.jpg

Afbeelding van WhatsApp op 2025-01-31 om 11.24.16_68e08cba.jpg

Afbeelding van WhatsApp op 2025-01-31 om 11.24.26_071826e4.jpg

Geplaatst:

Ik vind guards nog steeds (ondanks de toegenomen grootte) heel ferm staan op een 911 🥰

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Mooie optie, maar laat wel dat rood lijntje van die velgen dan aub...

• Vind ik leuk 7
Geplaatst:
7 minuten geleden, Naish zei:

Mooie optie, maar laat wel dat rood lijntje van die velgen dan aub...

@tuscani disagrees 😜

• Grappig 1
Geplaatst:
1 uur terug, Naish zei:

Ik zeg toch ook niet dat je op elke hoek van de straat een GT3 gaat zien... 

Maar in situaties waar meerdere liefhebbers gaan samenkomen en er zijn een aantal GT3 bij, dan zal je al regelmatig eentje tegenkomen. Maar dat is mijn ervaring...

Ik wist wel niet dat je het enkel op de GT3 kon krijgen. Maar wat me nog meer zorgen baart is feit dat het een standaard kleur is op de taycan, macan, panamera,...

Je denkt ervan wat je wil, maar een rode gt3 leek je ook ooit een goed idee.

Zet dat ding eens in oslo blue...

Dit...

Het voordeel bij dat nieuwe groen, is dat je onmiddellijk ziet dat het een 992.2 is, en geen verouderde 992.1. 😄

Dat Oslo blue is compleet mijn ding niet. De 2 mooiste kleuren in PTS zijn voor mij Nightblue en Malachite green, maar ik vind het de meerprijs van 9k euro niet waard.

20 minuten geleden, TJRACING zei:

Rood is niet mijn ding, maar ik zou zwarte wielen nemen zonder dat rode randje, zwart gelakte remklauwen. De zwarte lijn zou ik dan ook wel durven nemen.

Geplaatst:
9 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

@tuscani disagrees 😜

met de gele remklauwen, zou ik voor signalyellow gaan ipv rood.  (met eventueel een geel biesje als je dat echt wilt :D )

manual-gt3-touring-signal-yellow-v0-x2vkn1zabeqb1.thumb.jpg.9a931fb7e2c5d0a7ec065721c3174e62.jpg

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
9 minuten geleden, BMWMB zei:

Het voordeel bij dat nieuwe groen, is dat je onmiddellijk ziet dat het een 992.2 is, en geen verouderde 992.1. 😄

Dat Oslo blue is compleet mijn ding niet. De 2 mooiste kleuren in PTS zijn voor mij Nightblue en Malachite green, maar ik vind het de meerprijs van 9k euro niet waard.

Oslo moet je idd smaken...

En het gaat om een touring, dus een klassieker metallic kleur is ook beter daarvoor (zeker met zilver wielen en chroom omlijsting).

Maar je voorstel van Malachite zou mij wel die 9K waard zijn eerlijk gezegd. Voor midnight blue zou ik het niet doen want is geen 'speciale' kleur imo.

1 minuut geleden, tuscani zei:

met de gele remklauwen, zou ik voor signalyellow gaan ipv rood.  (met eventueel een geel biesje als je dat echt wilt :D )

manual-gt3-touring-signal-yellow-v0-x2vkn1zabeqb1.thumb.jpg.9a931fb7e2c5d0a7ec065721c3174e62.jpg

Dat is een verouderde 992.1 :lolz: 

• Grappig 1
Geplaatst:
46 minuten geleden, tuscani zei:

Mega vet x 1000😍

Geplaatst:
1 uur terug, Naish zei:

Oslo moet je idd smaken...

En het gaat om een touring, dus een klassieker metallic kleur is ook beter daarvoor (zeker met zilver wielen en chroom omlijsting).

Maar je voorstel van Malachite zou mij wel die 9K waard zijn eerlijk gezegd. Voor midnight blue zou ik het niet doen want is geen 'speciale' kleur imo.

Dat is een verouderde 992.1 :lolz: 

Ja duh, het ging om de kleur.

Geplaatst:

Ik zou nooit zo een felle (uni) kleur pakken op een Touring. Dat past beter op de gevleugelde variant.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
37 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ik zou nooit zo een felle (uni) kleur pakken op een Touring. Dat past beter op de gevleugelde variant.

Idem, vandaar ook mijn nuance over oslo blue... Hoewel die nog net zou kunnen imo op een touring ook...

Geplaatst:

Nu David moet doen wat hij wil en waar hij een goed gevoel bij heeft.

Hij heeft zich al eens laten beïnvloeden door zijn zoon naar Rood, als hij dat nu weer doet gaat hij misschien beklagen.

Belangrijker is manueel en zeker gezien het als meer rijdersauto is naast zijn Aston.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
3 uren geleden, TJRACING zei:

Afbeelding van WhatsApp op 2025-01-31 om 11.23.43_6e1d1070.jpg

Afbeelding van WhatsApp op 2025-01-31 om 11.24.16_68e08cba.jpg

Afbeelding van WhatsApp op 2025-01-31 om 11.24.26_071826e4.jpg

Guards past naar mijn mening ook beter op een gewone GT3 dan op een touring. Indischrot is vrij licht (helder) van tint, alsook vrij stevig (hard) van tint. Zeer sportieve kleur, dus. Maar ik vind niet dat je kan zeggen dat het niet op een touring past (da's simpelweg afhankelijk van iedereen z'n goesting). Mensen kopen een fel rood ook op b.v. een doodnormale hatchback (ook al is het géén GTI). Nederlanders kopen zelfs rood op alles, ook op hun burgerlijke Volvo's break of non-Evo Lancers break. :D 

Ik vind dan Carmine b.v. beter passen op een touring, omdat het een klein beetje donkerder is (zonder al donkerrood te zijn). Ik vind het een volle, "zware", warme roodkleur. Maar 't is nogal love it or hate it, heb ik de indruk. (GTS-rood is nog eens een categorietje donkerder dan Carmine, dat gaat al wat meer richting donkerrood.)

Guards is trouwens quasi identiek aan het rood van de std remklauwen ... alleen al daarom zou je de PCCB's al kunnen laten vallen :D ... maar omdat form niet over function gaat: als je PCCB's wil, dan vink je die gewoon aan, punt. (Ik vind de gele remklauwen zga nooit mooi, het is wel zéér IYF "look at me I ordered the costly brakes" en dat is ook de reden waarom Porsche ze ooit een andere, zo zichtbare kleur gaf.)  Zeker op rood zou ik altijd de gele remklauwen afbestellen (maw. bijbetalen voor de zwarte remklauwen.)

Geplaatst:
1 uur geleden, Naish zei:

Nu David moet doen wat hij wil en waar hij een goed gevoel bij heeft.

Hij heeft zich al eens laten beïnvloeden door zijn zoon naar Rood, als hij dat nu weer doet gaat hij misschien beklagen.

Belangrijker is manueel en zeker gezien het als meer rijdersauto is naast zijn Aston.

Als ik weer naar mijn zoon moet luisteren, dan wordt het een gele of oranje met vleugel en rokooi. 😂

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Geplaatst:

Ook heel stijlvol is Yachting Blue.

Schermopname(36).thumb.png.68c0f8dfc98e8848143c520d2b3b03ee.png

spacer.png

• Vind ik leuk 4
  • Thanks Friendly 3
Geplaatst:

En toch... Oak Green Neo. Heel knap!

IMG_5856.jpeg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid