Ga naar inhoud

Porsche 992 GT3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
1 uur geleden, BMWMB zei:

Malachitegreen.

Schermopname(35).png.72a2df11a7253cb3e96e7a11807ce162.png

spacer.png

Dit is echt dik!!!

Perfect voor op een Touring!

Geplaatst:

+1

20 minuten geleden, Naish zei:

Dit is echt dik!!!

Perfect voor op een Touring!

Geplaatst:
3 uren geleden, BMWMB zei:

Ook heel stijlvol is Yachting Blue.

Schermopname(36).thumb.png.68c0f8dfc98e8848143c520d2b3b03ee.png

spacer.png

Dit is wauw!

Geplaatst:
Op 30/1/2025 om 14:01, BMWMB zei:

Ik had om middernacht mijn iPad op mijn schoot, om de eerste filmpjes te kunnen zien. 😄

Wat ik heb gehoord en gezien, is dat er niet zo heel veel verschil is tussen de .1 en de .2. De besturing zou iets minder nerveus zijn rond het nulpunt, de ophanging zou iets minder stug zijn, en dat is het zowat qua verschil in rijden. Ondanks de extra filters in de uitlaat, is het geluid weinig veranderd, en zeker niet verbeterd. De grootste verschillen zijn nog de nieuwe kuipstoelen, die iets makkelijker in- en uitstappen en wat comfortabeler zitten, en de optionele achterbank voor de touring. 

Het is weer een dik machien, met een paar kleine veranderingen, maar als ik een 992.1 GT3 zou hebben zou ik in geen geval overwegen om om te zetten.

Voor mij is deze 992 GT3 touring DE ultieme auto voor plezierritten. Ik weet dat er ook meer exotische auto's zijn zoals Ferrari, Lamborghini, Mclaren, die meestal opzichtiger zijn, en meer power hebben, maar ga je met deze auto's meer plezier hebben tijdens plezierritten op de openbare weg? Ik heb 2 jaar geleden de 296 GTB gereden, en was er uiteraard serieus van onder de indruk, maar ik heb me nadien toch de vraag gesteld waarom al dat extra vermogen nodig is, want je kan het gewoon bijna nergens meer gebruiken. En zijn deze auto's hun meerprijs waard tov deze bloedmooie en elegante 992 GT3 touring? Voor mij alleszins niet. 

spacer.png

Halleluia! 😍

Zeer mooie config ! Houden zo ! 
Prachtige wagen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Misschien een speciale mening van mij, maar voor mij zijn er maar 2 non-PTS kleuren goed en dat is zwart en zilver... indien ik een 'kleur' wil, zou ik altijd PTS gaan. Zelfs als ik een groene zou willen.

Geplaatst:
Op 31/1/2025 om 17:34, BMWMB zei:

En toch... Oak Green Neo. Heel knap!

IMG_5856.jpeg

Luxe keuzes! Moet plezant zijn om zo in dubio te zijn over al deze prachtige kleuren. Heb het zelf ook eerder voor groen, maar die Yachting Blue, ook heel knap.

Geplaatst:
Op 31/1/2025 om 17:34, BMWMB zei:

En toch... Oak Green Neo. Heel knap!

IMG_5856.jpeg

Oak Green >>>>>> Oak Green Neo.

Wat denk je van Dark Blue Metallic?

Geplaatst:
Op 30/1/2025 om 17:51, TJRACING zei:

Denk gewoon dat bijna iedereen groen gaat nemen!

Nope. Ik heb simpelweg zwart genomen. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
46 minuten geleden, The Swede zei:

PTS zwart?

• Grappig 1
Geplaatst:
17 minuten geleden, Super95 zei:

PTS zwart?

? Why the F zou ik 15k moeten uitgeven voor een andere tint zwart dan gewoon metallic zwart?? :lolz:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 2/2/2025 om 21:21, The Swede zei:

Een heel goede keuze! Ik hou van contrast, en icm chroom en zilveren wielen kan je geen beter contrast hebben dan met een zwarte, dus ik ben fan. 👍🏻

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
47 minuten geleden, quadrifoglio zei:

Lijkt wel op Mamba Green, neen?

Lijkt er idd sterk op 👍

Geplaatst:

Ik geraak er maar niet uit. Zou ik wachten op PTS of gewoon uit de standaard kleuren kiezen. 

Oak Green toch wel mooi maar mag wel een tikje flair hebben. Mss california wheels maar daar is men vrouw dan weer geen fan van.

Geplaatst:
16 minuten geleden, TJRACING zei:

Ik geraak er maar niet uit. Zou ik wachten op PTS of gewoon uit de standaard kleuren kiezen. 

Oak Green toch wel mooi maar mag wel een tikje flair hebben. Mss california wheels maar daar is men vrouw dan weer geen fan van.

Luxeprobleem 🙂. Ik zou uit de standaardkleuren zonder twijfel voor GT Silver kiezen. En mocht je toch voor een kleur gaan voor iets originelers wat je niet zo veel ziet.

Zo is voor mij bv. Verde Zeltweg mooier dan Melanchite of Oak Green. Weet niet of het mogelijk is maar Blu Pozzi van Ferrari zou ook top zijn op een GT3...image.png.d02f4367908537965ed1802805483060.png

Geplaatst:

Smaken verschillen dat is duidelijk…

Mijn tip doe vooral “jouw ding”, niet denken aan “wat anderen denken”!

persoonlijk mag van mij een touring gerust in rood, geel, whatever, ik begrijp niet waarom je daarvoor “de vleugels” moet hebben 😎

ideetje als je niet kan kiezen 😂😂😂

01DD3420-8E87-407B-A247-E952D0E16766.jpeg

• Grappig 2
Geplaatst:
4 uren geleden, Fastflupke zei:

ideetje als je niet kan kiezen 😂😂😂

01DD3420-8E87-407B-A247-E952D0E16766.jpeg

Snuit-insert is wat groot om in 't rood te steken, maar los daarvan wel een leuk teruggrijpen!
Kans is niet onbestaande dat deze naast een 997.2 GT3 RS komt in vuilzakgrijs-rood, denk ik.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Gemakkelijk gezegd gezien ik het toch niet kan betalen, maar dit zie ik wel zitten.

IMG_0812.webp

IMG_0813.webp

IMG_0814.webp

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Nordic Gold metallic?

Machtig...; ❤️ 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Geen zever, daar heb ik ook naar zitten kijken.

Twijfel nu nog altijd of ik toch niet gewoon PTS zou nemen 🤣

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid