Naish 9.595 Geplaatst: 7 februari 2025 Geplaatst: 7 februari 2025 Als je twijfelt, dan zou ik sowieso PTS pakken eigenlijk. Het is nu niet dat je elke paar jaar een nieuwe GT3 koopt, alé ik toch niet De prijs is stevig, maar als je op die manier JE spec kan maken tegenover een combinatie waarvan je denkt dat is ook ok... Niet twijfelen. En natuurlijk op voorwaarde dat je er ene kan krijgen in PTS want ik heb vernomen dat het niet meer zo makkelijk ging zijn. Quote
Vanni 1.628 Geplaatst: 7 februari 2025 Geplaatst: 7 februari 2025 Ik vind hem alleszinds prachtig in Yachting Blue 7 Quote
Vanni 1.628 Geplaatst: 7 februari 2025 Geplaatst: 7 februari 2025 Oeie... mijn excuses... Maar zo komt de kleur goed tot zijn recht. 1 Quote
Krikkie 9.880 Geplaatst: 7 februari 2025 Geplaatst: 7 februari 2025 41 minuten geleden, Vanni zei: Oeie... mijn excuses... Maar zo komt de kleur goed tot zijn recht. Komt wel vaker voor Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 7 februari 2025 Geplaatst: 7 februari 2025 5 uren geleden, Vanni zei: Ik vind hem alleszinds prachtig in Yachting Blue Dit is een mooie kleur, maar zou dit enkel kiezen bij een Touring. Voor een gevleugelde GT3 vind ik het wat te flets/klassiek. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 7 februari 2025 Geplaatst: 7 februari 2025 Welke kleur heb jij nu weer genomen, @BMWMB? Quote
toere 17.054 Geplaatst: 8 februari 2025 Geplaatst: 8 februari 2025 Dat Yachting Blue is inderdaad ook wel Quote
Populair bericht BMWMB 12.408 Geplaatst: 8 februari 2025 Populair bericht Geplaatst: 8 februari 2025 Vandaag bij Porsche Brabant (NL) een GT3 touring met PDK gaan testrijden. Wat een heerlijke versnellingsbak. Zo’n waanzinnig snelle schakelgangen, en het manuele schakelen met de pook is gewoon perfect. Zelfs mijn zoon, die er ook heeft mee gereden, is onder de indruk van deze versnellingsbak. Het blijft dus een PDK. De enige optie die ik heb laten toevoegen zijn keramische remmen met gele klauwen. De testwagen had ook keramische remmen, en dat remt echt perfect. Ik wil het eens gehad hebben, en de GT3 is daar een perfecte auto voor, en de gele klauwen gaan knap zijn icm het Oak Green Neo. Leveringsdatum: april. Ik ga de eerste GT3 krijgen in Maastricht. De GT3 die we vandaag reden had een speciaal interieur… 11 Quote
Naish 9.595 Geplaatst: 8 februari 2025 Geplaatst: 8 februari 2025 Slaap nog maar eens over die pdk 2 1 Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 8 februari 2025 Geplaatst: 8 februari 2025 2 uren geleden, BMWMB zei: Vandaag bij Porsche Brabant (NL) een GT3 touring met PDK gaan testrijden. Wat een heerlijke versnellingsbak. Zo’n waanzinnig snelle schakelgangen, en het manuele schakelen met de pook is gewoon perfect. Zelfs mijn zoon, die er ook heeft mee gereden, is onder de indruk van deze versnellingsbak. Het blijft dus een PDK. De enige optie die ik heb laten toevoegen zijn keramische remmen met gele klauwen. De testwagen had ook keramische remmen, en dat remt echt perfect. Ik wil het eens gehad hebben, en de GT3 is daar een perfecte auto voor, en de gele klauwen gaan knap zijn icm het Oak Green Neo. Leveringsdatum: april. Ik ga de eerste GT3 krijgen in Maastricht. De GT3 die we vandaag reden had een speciaal interieur… Niet te krijgen in de Configurator maar de eerste testauto meteen al geleverd in Exclusive bicolor interieur in combinatie met kuipjes. Ik vind dat interieur echt wijs. Wel nog unsure op welke buitenkleur dat mooi past (behalve plat grijs dan, daar gaat dat erg mooi mee maar ik ben geen fan van plat grijs). Quote
toere 17.054 Geplaatst: 8 februari 2025 Geplaatst: 8 februari 2025 2 uren geleden, BMWMB zei: Leveringsdatum: april. Ik ga de eerste GT3 krijgen in Maastricht. In mei zitten wij een weekend in Lanaken. Zou graag uw GT3 op 1 of andere manier willen zien dan indien mogelijk? 1 Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 8 februari 2025 Geplaatst: 8 februari 2025 Met veel plezier! Laat me weten wanneer, en als het lukt spreken we af. 1 Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 9 februari 2025 Geplaatst: 9 februari 2025 12 uren geleden, toere zei: In mei zitten wij een weekend in Lanaken. Zou graag uw GT3 op 1 of andere manier willen zien dan indien mogelijk? La Pute au Bois? Kunnen jullie direct autos en meer uitwisselen 2 Quote
PieterA 1.342 Geplaatst: 9 februari 2025 Geplaatst: 9 februari 2025 15 uren geleden, BMWMB zei: ...en de zwarte klauwen gaan knap zijn icm het Oak Green Neo. Fixed that for you. 6 3 Quote
flupke73 10.963 Geplaatst: 9 februari 2025 Geplaatst: 9 februari 2025 16 uren geleden, Naish zei: Slaap nog maar eens over die pdk ik vind dat echt wel een leuke versnellingsbak en los van het ontkoppelen, vind ik dat evenzeer 'manueel': de auto doe exact wat je vraagt, dus of ik die pook nu nog een beetje links/rechts moet duwen of alleen op en neer: veel verschil zit er niet in + het effect is 't zelfde 2 Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 9 februari 2025 Geplaatst: 9 februari 2025 4 minuten geleden, flupke73 zei: ik vind dat echt wel een leuke versnellingsbak en los van het ontkoppelen, vind ik dat evenzeer 'manueel': de auto doe exact wat je vraagt, dus of ik die pook nu nog een beetje links/rechts moet duwen of alleen op en neer: veel verschil zit er niet in + het effect is 't zelfde Maar 't is toch net dat derde pedaal en de skill die daarbij komt kijken, die het grote verschil maakt. 2 1 Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 9 februari 2025 Geplaatst: 9 februari 2025 Ik breek manueel zeker niet af, en bij momenten zal dat zeker genieten zijn, maar een PDK is gewoon net iets meer mijn ding in deze GT3, en als ik eens manueel wil rijden, dan neem ik de 964 wel. 1 Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 9 februari 2025 Geplaatst: 9 februari 2025 1 uur terug, gTa zei: Maar 't is toch net dat derde pedaal en de skill die daarbij komt kijken, die het grote verschil maakt. Met dank, @gTa. Maar op BMWMB zijn leeftijd, begrijp ik dat dat allemaal wat veel is. Quote
toere 17.054 Geplaatst: 9 februari 2025 Geplaatst: 9 februari 2025 14 uren geleden, BMWMB zei: Met veel plezier! Laat me weten wanneer, en als het lukt spreken we af. Weekend van 16/17/18 mei 1 Quote
Naish 9.595 Geplaatst: 9 februari 2025 Geplaatst: 9 februari 2025 18 uren geleden, gTa zei: Niet te krijgen in de Configurator maar de eerste testauto meteen al geleverd in Exclusive bicolor interieur in combinatie met kuipjes. Ik vind dat interieur echt wijs. Wel nog unsure op welke buitenkleur dat mooi past (behalve plat grijs dan, daar gaat dat erg mooi mee maar ik ben geen fan van plat grijs). Euuhhh? Dat is een 992.1 GT3 touring en niet de nieuwe hé Dat is trouwens dat kleur dat @Alexanderr in stock had gepakt op een 992 cabrio 3 uren geleden, flupke73 zei: ik vind dat echt wel een leuke versnellingsbak en los van het ontkoppelen, vind ik dat evenzeer 'manueel': de auto doe exact wat je vraagt, dus of ik die pook nu nog een beetje links/rechts moet duwen of alleen op en neer: veel verschil zit er niet in + het effect is 't zelfde Ik zeg nergens dat die pdk slecht is hoor, ik vond die ook hemels rijden in mijn 992. Ik maak me alleen de bedenking in het wagenpark van @BMWMB zou ik die GT3 in manueel pakken. Hij en zijn madam hebben allebei een andere daily en dan hebben ze in mijn ogen de perfecte combo van een aston cabrio met automaat voor plezierritten die meer focus hebben op cruisen of bij echt mooi weer en dan de GT3 manueel ernaast voor het meer echte werk. Als ze eens samen willen rijden met de vrijetijdsauto's, dan kan madam de aston automaat pakken en hij de GT3 manueel. En het idee om het manueel gevoel te krijgen door die 964 te pakken. Nee dat gaat niet op voor mij, dat is iets heel anders. Ik ga ook niet zeggen ik pak vandaag de 356 om lekker manueel te rijden, nee je pakt dat omdat de omstandigheden er beter voor zijn of in mijn geval als het meer een rustige cruise is. Tenzij er natuurlijk plannen zijn om enkel de GT3 te houden, dan is het iets anders. En ja, ons david is niet meer bij de jongste, maar hem kennende gaat hij die GT3 geen 10 jaar bijhouden. 1 Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 9 februari 2025 Geplaatst: 9 februari 2025 2 minuten geleden, Naish zei: Dat is trouwens dat kleur dat @Alexanderr in stock had gepakt op een 992 cabrio Zijt ge zeker van… erm… dat? 1 Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 9 februari 2025 Geplaatst: 9 februari 2025 6 uren geleden, Naish zei: Euuhhh? Dat is een 992.1 GT3 touring en niet de nieuwe hé :fo: Ik was wakker! Quote
Naish 9.595 Geplaatst: 10 februari 2025 Geplaatst: 10 februari 2025 20 uren geleden, The Swede zei: Zijt ge zeker van… erm… dat? Nee, ik was blijkbaar nog nie wakker Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.