Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
8 minutes ago, Liquid Li0n said:

Al moet ik zeggen dat Ecuyers te klein is, ik kon daar het hele circuit in 3e versnelling doen lol...

Ja maar dat circuit is zeer goed om de balans van je auto te leren voelen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
19 hours ago, ir_fuel said:

Ja maar dat circuit is zeer goed om de balans van je auto te leren voelen.

Abbeville op dat vlak ook een goed circuit en redelijk veilig. Clastres vind ik nog altijd één van de beste circuits voor beginners. Geen absurde snelheden maar wel technisch en heel veel run-off. Je moet al gekke toeren uithalen om daar in een muur of boom te belanden.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Als er zijn die eens een trackday op Clastres of Folembray willen doen aan €375, dat kan ook ?. Ik had het op FB in commentaar gezet dat het een beetje heel duur was, maar ze hebben mijn comment verwijderd ?
https://www.autosportwereldontrack.be/boeken/

• Grappig 2
Geplaatst: (aangepast)
10 minutes ago, Balleke said:

Als er zijn die eens een trackday op Clastres of Folembray willen doen aan €375, dat kan ook ?. Ik had het op FB in commentaar gezet dat het een beetje heel duur was, maar ze hebben mijn comment verwijderd ?
https://www.autosportwereldontrack.be/boeken/

Gohja je hebt duur en 'duur'. Hangt er natuurlijk van af wat ze allemaal in de prijs mee aanbieden van diensten. Als ze heel weinig tickets verkopen bv moet de prijs omhoog anders geraak je niet uit de kosten met het afhuren van het circuit.

Dan zaken zoals iemand die je heel de dag kan benaderen voor te helpen met bandenspanningen etc, toch ook wel een meerwaarde voor beginners. (Dit bieden wij trouwens aan omdat we daar echt al te gekke dingen gezien hebben bij mensen die de eerste keer op circuit komen). Zo blijft het veilig voor iedereen en slijten de banden niet meer dan nodig. Deftige catering inbegrepen etc... Allemaal zaken die toch wel aantikken bij de kost al is 375 natuurlijk wel erg stevig :)

Clastres lijkt me ergens fair tussen de 200 en de 275 afhankelijk van wat er allemaal in het pakket zit.

aangepast door TJRACING
Geplaatst:
2 hours ago, TJRACING said:

Abbeville op dat vlak ook een goed circuit en redelijk veilig. Clastres vind ik nog altijd één van de beste circuits voor beginners. Geen absurde snelheden maar wel technisch en heel veel run-off. Je moet al gekke toeren uithalen om daar in een muur of boom te belanden.

Ik vind Clastres een echte kut-baan :D Maar dat is kwestie van voorkeur. En zo veilig waren die run-offs toch niet. Dat lag er serieus slecht bij (tenzij ze dat heraangelegd hebben). 

Geplaatst:
2 hours ago, TJRACING said:

Gohja je hebt duur en 'duur'. Hangt er natuurlijk van af wat ze allemaal in de prijs mee aanbieden van diensten. Als ze heel weinig tickets verkopen bv moet de prijs omhoog anders geraak je niet uit de kosten met het afhuren van het circuit.

Idd. Zoals bij Curbstone op Spa. Kost enorm veel tov een andere organisator, maar met mijn race wagen met maximaal 25 auto's ingeschreven (en dus niet on track) had ik precies de ganse dag om te hot-lappen (allez ja, als er niet ineens een LMP3 in mijn deur verscheen uit het niets :lolz: )

Geplaatst:
1 minute ago, ir_fuel said:

Idd. Zoals bij Curbstone op Spa. Kost enorm veel tov een andere organisator, maar met mijn race wagen met maximaal 25 auto's ingeschreven (en dus niet on track) had ik precies de ganse dag om te hot-lappen (allez ja, als er niet ineens een LMP3 in mijn deur verscheen uit het niets :lolz: )

LMP2 kopen, opgelost! Daar mag je wel niet mee op Apex Events dus mss geen optie dan ?

Geplaatst:
1 minute ago, TJRACING said:

LMP2 kopen, opgelost! 

Ik heb al ene!

$11.95, in iRacing ? 

• Grappig 2
Geplaatst:
22 uren geleden, ir_fuel zei:

Ik heb al ene!

$11.95, in iRacing ? 

moesten de groene politiekers dit lezen, ze zouden content zijn dat ge met een computer spel tevreden zijt :D 

En wat betreft Clastres, ik heb daar ook al het meeste gereden en was inderdaad 200 euro max. Is een leuk circuit maar voor die 5x a 6x per jaar dat ge dan eens een trackday doet. bv maandelijks van april tot/met september doe ik eens graag 5 verschillende. Het is niet voor de beste tijden te rijden maar om ze allemaal eens ervaren te hebben en voor fun te hebben en zo op de duur te weten welke je goed vind en welke bij een eenmalig iets blijven.

Geplaatst:
40 minutes ago, Liquid Li0n said:

moesten de groene politiekers dit lezen, ze zouden content zijn dat ge met een computer spel tevreden zijt :D 

En wat betreft Clastres, ik heb daar ook al het meeste gereden en was inderdaad 200 euro max. Is een leuk circuit maar voor die 5x a 6x per jaar dat ge dan eens een trackday doet. bv maandelijks van april tot/met september doe ik eens graag 5 verschillende. Het is niet voor de beste tijden te rijden maar om ze allemaal eens ervaren te hebben en voor fun te hebben en zo op de duur te weten welke je goed vind en welke bij een eenmalig iets blijven.

Ben ik volledig mee akkoord. Al moet ik toegeven dat ik wel een enorme Zolder fanboy geworden ben. Spa is het meest 'legendarische' en ongetwijfeld mooiste circuit maar persoonlijk vind ik Zolder veel leuker om te rijden. Spa is vooral interessant bij al het meer stevige materiaal zoals een GT3 RS. Met een MX5 zou Spa voor mij wat te saai zijn. Zolder heel challenging en ligt men Lotus Cup ook ZEER goed dus heb daar altijd zeer fijne dagen al gehad :)

Geplaatst:

@TJRACING ... nooit bij stilgestaan om halve dagen aan te bieden? of is zoiets financieel/organisatorisch niet interessant voor jullie?

Geplaatst:
12 hours ago, #166 said:

@TJRACING ... nooit bij stilgestaan om halve dagen aan te bieden? of is zoiets financieel/organisatorisch niet interessant voor jullie?

Is iets dat we zeker willen doen maar met de huidige kalender niet kunnen. 

Waarom? 
- We werken hiervoor samen met Xwift die dan hun trainingsdagen doen met de 325i's
- Beperkt aantal tickets (zou het logistiek echt te lastig maken om dan zowel voor- als namiddag te verkopen)

Is wel iets dat we zeker overwegen maar zal niet op deze dagen zijn die momenteel gepubliceerd staan.

Als jullie input of tips hebben, graag! Als we ons op bepaalde punten gaan kunnen verbeteren, horen we dat met plezier.

• Thanks Friendly 2
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Covid en Trackdays: Vaak Gestelde Vragen

We hebben de laatste tijd veel vragen ontvangen omtrent Covid en onze trackday evenementen. We willen een aantal zaken verduidelijken en jullie melden hoe we bij Apex Events omgaan met de Covid pandemie en potentiële annulaties van evenementen.

Covid Veiligheidsmaatregelen

Op elke trackday zullen de nodige veiligheidsmaatregelen gehanteerd worden. Elke piloot zal een persoonlijke 60ml handreiniger ontvangen welke hij tijdens de dag kan gebruiken voor regelmatig te ontsmetten en een optimale veiligheid. Mondmaskers worden verplicht op basis van de huidige wetgeving. Breng alvast jullie eigen mondmasker mee en voor de personen die zonder mondmasker arriveren zullen wij lokaal proberen voldoende extra mondmaskers gratis te voorzien.

De veiligheidsbriefing zal verplicht met mondmasker moeten worden bijgewoond. Geen uitzonderingen! We willen dat iedereen een leuke en veilige dag heeft op het circuit en beter voorkomen dan genezen!

In Geval van Annulatie door een Wettelijk Verbod

Indien de Covid cijfers verder zouden doorstijgen en de overheid onze evenementen zou gaan verbieden, zullen alle piloten standaard een volledige creditering krijgen van hun aangekochte tickets. Wij doen standaard geen herboekingen of geven geen krediet voor gebruik bij overige events. Indien u dit toch zou wensen, contacteer ons en we voorzien dit waar mogelijk. Zoniet zal een standaard EURO transactie worden overgeschreven naar uw rekening.

Even een kleine update die toch wel boeiend is om te delen door de vreemde periode corona periode!

https://apexevents.eu/nl/covid-en-trackdays-vaak-gestelde-vragen/

Toch wel belangrijk om te weten dat mensen een refund krijgen. Ben zelf geen grote fan van organisaties die je geld houden aangezien je soms door een druk agenda niet zomaar een andere dag kan inplannen dus doen we lekker niet aan mee ? 

Ook leuk dat er toch ook al wat Lotus mensen uit Duitsland gaan komen. (maar ik ben totaal geen lotus fanboy hoor ?)

• Vind ik leuk 2
  • 3 weken later...
  • 4 weken later...
Geplaatst:

2 mei er niet geraakt maar me wel ingeschreven voor Mettet op 29 mei :)

Geplaatst:
On 5/4/2021 at 10:38 PM, jvc said:

2 mei er niet geraakt maar me wel ingeschreven voor Mettet op 29 mei :)

Dat wordt daar een nieuw ronderecord met de RS265, ik heb het hier al door ;)

• Grappig 1
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Leuk dagje gehad op Mettet vandaag! De crew doet hard hun best om te helpen waar nodig met tips en opvolging van de bandenspanning :)

Gemiddeld waren er tussen de 10 en 15 wagens op de baan wat ik zeker doenbaar vond, ook werd er met veel respect gereden.

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

top! Ik kon helaas de 2 dagen in mei niet, maar ik hou het zeker in de gaten voor later. Ik rijd daar wel graag :) 

• Vind ik leuk 2
  • 8 maanden later...
Geplaatst:
2 uren geleden, jvc zei:

Er zijn al enkele trackdays bekend voor dit jaar :)

Hopelijk kan ik terug eentje op Mettet meepikken en ook Ecuyers, deze is al even geleden.

https://apexevents.eu/events/

Aah Ecuyers, staat al lang nog eens op mijn verlanglijstje, ben er niet meer geweest sedert 2017 met mijn GT86! Geboekt voor 8/10 met de Exige.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
5 hours ago, jvc said:

Er zijn al enkele trackdays bekend voor dit jaar :)

Hopelijk kan ik terug eentje op Mettet meepikken en ook Ecuyers, deze is al even geleden.

https://apexevents.eu/events/

Ik ga zien of ik ons team met de 2 blikken dozen naar ginder krijg eind maart :) 

Geplaatst:
On 5/29/2021 at 11:59 PM, ir_fuel said:

top! Ik kon helaas de 2 dagen in mei niet, maar ik hou het zeker in de gaten voor later. Ik rijd daar wel graag :) 

Zoals je ziet ;) 

• 1 maand later...
Geplaatst:

Het belooft een mooi dagje te worden! Zon met beetje wolken en droog. 

• 2 weken later...
Geplaatst:
Op 19/2/2022 om 14:09, ir_fuel zei:

Net zelf ingeschreven met de Fun Cup.

Celebrity gespot gisteren!

Apex Events trackday - Mettet (29-03-2022) - Selections (51).jpg

• Vind ik leuk 5

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid