Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
32 minuten geleden, ir_fuel zei:

't Was plezant ? 

Heb je een onboardje ofzo?

Geplaatst:
28 minutes ago, Lotuzzz said:

Heb je een onboardje ofzo?

Ik heb de hele dag gefilmd, maar veel is daar niet aan te zien :D 

Ik reed het merendeel van de dag alleen op die piste (bij momenten waren er 3 auto's op de baan ofzo), het was droog en de snelheidsverschillen waren aanzienlijk. Dus tenzij je nog eens een rondje een rondstuiterende Fun Cup wil zien aan 1:14 hoog valt er niet veel op te zien dat op mijn vorige video's van ginder niet te zien is.

Geplaatst:

Ik heb eerlijk gezegd zelfs nog niet gekeken naar de video (de kaart steekt nog in de auto), voor t zelfde heb ik een hele dag mijn dak gefilmd. Heb enkel onder de middag de data uitgelezen om te kijken waar ik tijd liet liggen want ik was in de eerste stint een halve seconde sneller dan in mijn 3e 's morgens. Die heb ik dan wel teruggevonden die halve seconde :D maar daarna naar niks meer gekeken.

Geplaatst:

Hopelijk alles goed meegevallen! Zoals je gezien hebt, low traffic is inderdaad low traffic.

Vind het gedrag en respect van de rijders op de dagen ook altijd heel goed. Ik maak er geen punt om de mensen die teveel Need for Speed gespeeld te hebben ook te waarschuwen en desnoods naar huis te sturen indien nodig. (gelukkig hebben we nog geen last gehad van echte cowboys)

Misschien de volgende keer wat meer mensen van het forum daar. JVC komt ook af en toe eens wat rondjes draaien ?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Zeg  @TJRACING, kunnen die stickers voor op de voorruit niet wat kleiner? :lolz:  Interessant om de video nog eens te bekijken na de trackday op deze manier :lolz: 

Screenshot 2022-04-04 at 14.10.50.jpg

Geplaatst:
11 minuten geleden, ir_fuel zei:

Zeg  @TJRACING, kunnen die stickers voor op de voorruit niet wat kleiner? :lolz:  Interessant om de video nog eens te bekijken na de trackday op deze manier :lolz: 

? haha da's er over. Half zo groot zou ook al genoeg zijn.

Geplaatst:

Je hebt er zelfs die ze in de linker bovenhoek hangen 

Geplaatst:
1 hour ago, Brunault said:

Je hebt er zelfs die ze in de linker bovenhoek hangen 

Voor mij is dat hetzelfde. Ik zit toch in het midden :D 

• Grappig 1
  • 2 weken later...
Geplaatst:
Op 4/4/2022 om 14:12, ir_fuel zei:

We hebben 2 formaten stickers ? Volgende keer regelen we dat ? 

• Vind ik leuk 1
  • 5 maanden later...
Geplaatst:

Het contactformulier, info mailadres, insta DM's en FB messages komen waarschijnlijk uit op een zwart gat.

No Way Omg GIF by Science Channel

Geplaatst:
57 minuten geleden, Balleke zei:

Het contactformulier, info mailadres, insta DM's en FB messages komen waarschijnlijk uit op een zwart gat.

Wat bedoel je hiermee? 
ik ben aan het twijfelen om met hun een trackday te doen in Ecuyers, maar mogelijks slecht weer en de afstand doen me twijfelen. 

Geplaatst:
1 uur geleden, Ceke zei:

Wat bedoel je hiermee? 
ik ben aan het twijfelen om met hun een trackday te doen in Ecuyers, maar mogelijks slecht weer en de afstand doen me twijfelen. 

Maanden geleden al geprobeerd contact op te nemen omdat ik die dag niet ging halen door een feestje s’s avonds. Nu in augustus doorgegeven dat er iemand anders de trackday overgenomen heeft en zijn gegevens. Helemaal geen reactie, berichten worden zelfs niet gelezen.

Ecuyers is echt heerlijk bij slecht weer ?

Geplaatst:
22 uren geleden, Ceke zei:

Wat bedoel je hiermee? 

Volgende week? Veel (MX5) vrienden van mij gaan ook.

Geplaatst:
23 uren geleden, Balleke zei:

@TJRACING 

Geplaatst:
Op 29/9/2022 om 18:36, Denniske zei:

Volgende week? Veel (MX5) vrienden van mij gaan ook.

Heb geboekt, vrijdagavond airbnb gepakt

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Excuses voor de laattijdige reactie alvast. Ik heb ongetwijfeld wat DMs gemist door tal van omstandigheden en drukte. Ik probeer vandaag zeker alles op te pikken.

Iedereen is alvast welkom om de avond voordien ook gewoon langs te komen en daar eventueel te kamperen. Komen toch een heel aantal mensen al vrijdagavond daar en is altijd wel een gezellig boeltje om te kletsen. 

• Vind ik leuk 1
  • 6 maanden later...
Geplaatst:

Worden er dit jaar nog events gepland?

Geplaatst:
Op 12/4/2023 om 10:26, Balleke zei:

Worden er dit jaar nog events gepland?

Momenteel zijn zowel Dries als ikzelf belet door andere verantwoordelijkheden, vandaar dat er momenteel weinig actie ondernomen werd. We bekijken de mogelijkheden om later in het seizoen terug van de partij te zijn en volgend seizoen terug volgas met events te komen. Excuses voor de ongemakken  

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid